od Etrusan » 28 úno 2018 12:27
Pár postřehů pouze z posledního videa:
1) Nic jako OMSI jednotka neexistuje. OMSI normálně používá metrický systém, export ze Sketchupu je v palcích.
2) Místo označování a zmenšování jednotlivých částí modelu -> A (select all), CTRL+J, S 0.0026 (takto jde slučovat pouze objekty, ne kamery a světla)
3) Import/Export Direct .x nikde nestahuješ, maximálně ho aktivuješ.
4) Pokud neodškrtneš X-File: z up model nebude vzhůru nohama. Bude pootočen o 90° do boku.
5) .sco se ti může jmenovat jakkoliv, nemusí se shodovat s .o3d souborem. Plusové body za upozornění na diakritiku.
6) Video je zbytečně dlouhý, prostříhat čekající momenty/váhání apod.
Příště by to chtělo prvně pořádně nastudovat téma a potom až dělat tutorial. Taky by nebylo špatný si nastudovat práci s Blenderem a Sketchup úplně opusit. Vyřešíš tím nespočet problémů, zejména snížíš počet textur, budeš mít plnou kontrolu nad geometrií a nebudeš muset řešit import/export/jednotky apod.