TOPlist

AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod mhdfm » 22 úno 2015 19:58

Já si vždycky otevřu po exportu přes Deep soubor .X a zkontroluju zápisy.
Image
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5711
Registrován: 09 pro 2012 08:09
Bydliště: 77-78

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod pitrsak642 » 22 úno 2015 20:35

Když se mi po exportu neukázali textury,tak to mam konvertovat znova ? Nebo co s tim ?
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod mrkvakj » 28 pro 2017 22:49

Vedel by niekto poradit, kde nájdem nejaký plugin/convertor pre convert z niektorého z Blenderovských výstupov do X file? Jak hladám na blender wiki či google, tak nič nenachádzam. Ďakujem :)
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 553
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod Etrusan » 28 pro 2017 23:00

File -> Export -> DirectX (.x)
Seasonic SSR-650TD; Intel Core i5-6600K 3,5GHz; Gainward GTX 1060 6GB Phoenix GS; 2x Kingston HyperX Fury 8GB; 2x Seagate Barracuda 2TB; 2x 24" AOC I2481FXH; Windows 8.1
Uživatelský avatar
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1733
Registrován: 09 pro 2012 14:48
Bydliště: Brno

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod mrkvakj » 28 pro 2017 23:04

V 2.79? Asi teda robím niekde chybu....https://ctrlv.cz/I0x2
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 553
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod Etrusan » 28 pro 2017 23:06

File -> User Preferences -> Addons -> Import/Export
Seasonic SSR-650TD; Intel Core i5-6600K 3,5GHz; Gainward GTX 1060 6GB Phoenix GS; 2x Kingston HyperX Fury 8GB; 2x Seagate Barracuda 2TB; 2x 24" AOC I2481FXH; Windows 8.1
Uživatelský avatar
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1733
Registrován: 09 pro 2012 14:48
Bydliště: Brno

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod mrkvakj » 28 pro 2017 23:08

Ďakujem za ochotu a pomoc. :)
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 553
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod pepdol_cz » 01 led 2020 21:47

Screenshot 2020-01-01_20-39-19.png

Nemá někdo zálohu těch PDF návodů? PLS
Uživatelský avatar
pepdol_cz
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4567
Registrován: 20 pro 2011 12:23
Bydliště: Most

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod kuba.k » 02 led 2020 19:40

Obnovil jsem linky. Z nějakého mně neznámého důvodu se deaktivovalo sdílení. :D
Uživatelský avatar
kuba.k
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 250
Registrován: 12 zář 2012 10:27
Bydliště: Praha

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

Příspěvekod pepa » 07 led 2020 17:14

Když ten .sco soubor chci otevřít v crossing editoru tak mi to napíše Could not read the o3d file! nevíte někdo co s tím?
pepa
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2019 16:35

Předchozí

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník