Stránka 10 z 13

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 25 led 2017 10:06
od kuba.k
Ale dá, jen je to víc práce. Pro ilustraci jsem přiložil obrázek, jak se zobrazuje model ve Sketchupu, jak ho vidí OMSI a jak by měl vypadat ve Sketchupu, pokud chceme zredukovat ty grafický zvěrstva, co se objevují následně v OMSI. Bohužel je to dané enginem hry, čili je dobré věnovat modelu náležitou péči. :D Taky jsem se to dozvěděl až po několika letech práce na modelech.
Nejideálnější je mít v modelu co nejvíce malých trojúhelníků, ale tím roste i počet polygonů a též nároky na výpočetní výkon. :( Takže všeho s mírou. Je třeba si to vyzkoušet a přijít na to, kolik trojúhelníků je pro daný objekt potřeba. ;)

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 25 led 2017 20:01
od Tomashek_18
Aha, tak to je pro mě novinka, já se vždycky snažil mít objekty rozparcelované do co nejmenšího počtu polygonů. Naštěstí tohle by mělo jít předělat i v hotovém modelu. Modelovat ty čtyři nebo pět křižovatek, které zatím mám, znovu od nuly by se mi vážně nechtělo...
Moc Ti děkuju za radu!

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 05 úno 2017 22:20
od Tomashek_18
Ahoj, ještě jednou děkuju za pomoc wooderovi a Afg. Polygony už jsem předělal podle rady, a přestože se mi to nepodařilo úplně dokonale, tak věřím, že už se na ty křižovatky dá jakžtakž koukat. Posuďte sami podle videa.

Tentokrát jsem video natočil trochu delší a můžete ho vnímat i jako prezentaci rozestavěné mapy. Protože by vzhledem ke stavu a zejména tempu prací nemělo smysl zakládat pro ni samostatné vlákno, dávám ho sem, koneckonců je tam mj. vidět také docela dost mých veřejných i neveřejných modelů (a několik od woodera.cz), tak doufám, že do tohoto vlákna částečně patří a že mě za to neukamenujete. A když, budiž mi útěchou, že metaforické a nadto virtuální kamenování nebývá smrtící :-).

Omlouvám se, že se záznam zasekává, mám v podstatě kancelářský počítač, asi taky dost zaneřáděný, pač v poslední době se zasekává neustále a prakticky při čemkoli.

Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=jLWHvATb5so

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 05 úno 2017 22:22
od luksykcz
Mapa ani tak rozestavěná nevypadá, když jsem to rychle proklikal.. Musím uznat, že to vypadá skvěle. :)

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 05:25
od wooderCZ
Ta mapa je úplně parádní.

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 11:28
od theVP
Wow, hodně pěkná práce! :o ;)

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 15:36
od Snorf
Ta mapa je fakt pěkná :D libí se mi ty úzké cesty a celkově prostředí venkova :D ale nechápu proč natáčíš přes Bandicam? To je strašný žrout fps, zkus Dxtory ;)

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 17:15
od Tomashek_18
Moc Vám, pánové, děkuju za Vaše kladné ohlasy. Zejména od Tebe, Woodere, mě hodně těší. Jinak na Bandicam natáčím, protože se v těch programech nevyznám, no. Tak třeba příště to zkusím jinak, lépe a radostněji :-). Dík za tip, Snorfe.

ad Luksykcz: Tento úsek (cca 1/6 trasy) je s výjimkou kruháče a backdropů opravdu víceméně dokončený, rozestavěná je mapa jako celek. Na zbytku mapy není v horším případě vůbec nic, v lepším to tam vypadá nějak takhle:

20170206073851_1.jpg

Očividně mnohem raději modeluju, než pracuju s editorem.

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 17:45
od shitman
moc pěkné. kdybych sám neměl pár rozdělaných projektů, tak ti s editorem rád pomůžu. ale kdybys v něm potřeboval radu, určitě se na mě obrať. ;)

Re: Objekty Tomashek_18

PříspěvekNapsal: 06 úno 2017 17:59
od Jadu2
Jak objekty, tak mapa sama o sobě je krásná... Snad se někdy dočkám a mapu si zahraji, protože se mi fakt moc líbí, podle mě jedna z nejlepších, co jsem kdy viděl.

A mimochodem, i ten úsek jen s objekty, jak je na screenu, je už teď úžasný :lol:.