TOPlist

Objekty Tomashek_18

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Peterson » 11 dub 2015 16:20

Je rozdiel keď je 300 rovnakých plotov a 300 rôznych, aneb OMSI nemusí načítavať 300 rôznych vecí, len zopakuje jednu vec 300x.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 15 dub 2015 22:37

Dobrý večer, chtěl bych poprosit o radu. Vytvořil jsem ve SketchUpu své první křižovatky, ale v OMSI se mi jejich textury ošklivě lesknou a pableskují.
krizovatka_lesk.jpg
Zkoušel jsem jak různé textury, tak měnit jejich velikost, ale nemůžu se toho lesku zbavit. Nenapadá někoho z vás, kde dělám chybu a co s tím?
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod bouvier » 15 dub 2015 23:02

Ak to konvertuješ cez Blender tak v sekcií s materiálmi (1) označ vždy textúru na ktorej nemá byť lesk (2) a následne prepíš intensity z 0,5 na 0 (3). Ak si všetko dobre spravil tak by mal i ten lesk zmiznúť z tej textury (4).
Bez názvu.jpg
Za návod ďakujem uživateľovi AfG.
bouvier
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 869
Registrován: 29 pro 2011 11:20

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 16 dub 2015 19:54

Super, funguje. Mockrát děkuju.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 19 dub 2015 22:42

Potraviny.jpg

Jednoduchý model místního "nákupního centra". Zveřejněn bude časem spolu s pěticí rodinných domků.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 27 dub 2015 18:50

Sada pěti rodinných domků a jednoho venkovského obchodu:
T18_RD.jpg

DOWNLOAD: http://uloz.to/x7Zqogzx/kostelec-t18-7z
Jen upozorňuji, že je často na více stěnách použita stejná textura. Jednak většinou nedokážu nafotit všechny stěny domu bez vniknutí na cizí pozemek, jednak nepředpokládám umístění modelu doprostřed kruhového objezdu ;-). Výjimkou je dům č. 111 (na obrázku úplně vpravo), který je však zase polygonově náročnější.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 30 kvě 2015 20:29

Nějaké další domky:
T18_domky2.jpg

Download: http://uloz.to/x9yvcXDi/t18-rd2-zip

Boží muka:
T18_bozi_muka.jpg
T18_bozi_muka.jpg (15.75 KiB) Zobrazeno 6259 krát

Download: http://uloz.to/x7vwVLYX/t18-bozi-muka-zip
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod stefek200 » 30 kvě 2015 20:49

Pěkný objekty.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod peternr79 » 31 kvě 2015 07:41

šikula
Aspire GX-781:
-7th GEN Intel Core i5 processor 7400
-32Gb DDR4
-NVIDIA GeForce GTX 1050Ti 4GB
-Windows 10 Home 64-bit
Uživatelský avatar
peternr79
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 956
Registrován: 08 úno 2012 01:11
Bydliště: Nitra City

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod mhdfm » 31 kvě 2015 09:01

Super domky. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

PředchozíDalší

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron