TOPlist

Objekty Tomashek_18

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 03 črc 2016 19:43

Protože mi psal Jadu2, že mu zlobí textury u mých objektů PletU_dum119, Tosk_dum68 a Tosk_dum79, vydávám opravný patch pro ty z vás, kteří mají stejný problém.

DOWNLOAD: https://uloz.to/!YuwLqAjxC/oprava-textur-2-zip

Omlouvám se, donedávna jsem netušil, že jsou pro OMSI naprosto nevhodné textury ve formátu jpeg :oops: . Nicméně kdybych nepostupoval metodou pokus - omyl, asi bych se nikdy nic vytvářet nenaučil.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod centipede » 03 črc 2016 20:09

Nejlepší je .dds. ;)
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod wooderCZ » 03 črc 2016 20:10

Tomashek_18 píše: donedávna jsem netušil, že jsou pro OMSI naprosto nevhodné textury ve formátu jpeg


Taky tak, přešli jsme sborově na dds. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 03 črc 2016 20:28

Já asi zůstanu u png, protože dds si zase nerozumí se Sketchupem. Vím, že Sketchup taky není ideální, ale já jsem jako uživatel počítačového softwaru dost natvrdlý a zkrátka se mi v něm pracuje dobře.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod wooderCZ » 03 črc 2016 20:48

Ve sketchupu pracuj s png, v souboru .x pak přepiš koncovky u textur. Případně pak přepiš koncovky souborů dds na png, program stejně nehledí na koncovku, ale na formát souboru (uvnitř). Je to tak i u defoltních AI vozidel, kdy tam jsou textury BMP přejmenovaná na DDS.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod mhdfm » 03 črc 2016 21:04

Taky používám SketchUp, sice to nepobere, ale v X pak akorát pomocí Ctrl+F nahradíš png za dds, přesně jak říká principál. :)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Tomashek_18 » 03 črc 2016 21:24

Díky za tip, vyzkouším.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Opavan99 » 03 črc 2016 21:49

Co je spatne na souborech .jpg? :shock:
Návod na podpis.: Potřebujete velké obrázky tak, aby se musely dlouho načítat. K tomu nějaký popis, třeba : Miluju tohle, tamto forever, přijďte se projet, prostě kravinu, která nikoho nezajímá. A ideálně tou nejsvětlejší barvou, ať to každý vidí. Hotovo.
Uživatelský avatar
Opavan99
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2105
Registrován: 07 srp 2013 14:02

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod centipede » 03 črc 2016 22:23

Pro omsi všechno.. Omsi ho načítá bez komprese v plné velikosti. Jedině dds načítá s kompresí. (To bude aj u Lotusu takhle)
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: Objekty Tomashek_18

Příspěvekod Opavan99 » 03 črc 2016 22:26

No, ale jaká je velikost DDS po kompresi? Přeci jen, když mám .jpg ve velikosti 250 KB a DDS má přes 5? MB..
Návod na podpis.: Potřebujete velké obrázky tak, aby se musely dlouho načítat. K tomu nějaký popis, třeba : Miluju tohle, tamto forever, přijďte se projet, prostě kravinu, která nikoho nezajímá. A ideálně tou nejsvětlejší barvou, ať to každý vidí. Hotovo.
Uživatelský avatar
Opavan99
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2105
Registrován: 07 srp 2013 14:02

PředchozíDalší

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků