Stránka 2 z 4

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014 17:41
od Opavan99
Omlouvám se za double post,ale v Omsi to vyhodí takhle. :(
budka1.jpg

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014 18:15
od XiZy132
Není náhodou střešní textura přímo ze SkP?

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014 18:23
od Opavan99
Ne.Dost mě to štve,Skp nevyexportuje střešní texturu,v blenderu to zobrazí nějak divně a v Omsi to vypadá takhle. :evil:

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014 18:26
od XiZy132
Tak tam zkus dát jinou, tomu hodně podobnou a ta třeba půjde

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014 18:35
od Opavan99
Žádnou texturu z vrchu to neexportuje,zkusil jem obyčejnou červenou a prostě to neexportuje.

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014 02:21
od shitman
tam bude těch chyb víc, mnohem víc, jak tak koukám. ;)

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014 11:44
od Opavan99
Vůbec netuším proč,ještě se mi to ve Skp nestalo.Další zajímavostí je,že když vyexportuji do .dae tak mi to vyexportuje všechny textury správně,ale nevím,jak je dostat do Blenderu.Navíc absolutně nechápu proč tomu chybí vnější stěny,protože i ve Bleneru se mi zobrazí stěny korektně.No,momentálně s tím tak 2 týdny nehnu,jedu na dovolenou s rodiči(bez počítače),ale pak to zkusím přes deep exploration,co to udělá. :)

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014 13:17
od Gryzly65
Čiste teoreticky - a čo hrúbka stien?

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014 13:20
od Opavan99
Ta stěna má hloubku 18 cm,ale to by neměl být problém. :?

Re: Opavanovy objekty

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014 13:43
od mhdfm
Rozhodně bych smazal tu šílenou plochu před zastávkou, případně ji udělej jako jeden obdélník. ;)