Stránka 4 z 5

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 20:09
od Orbit09
To je jedině dobře :D

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 20:34
od petyk
Mám tu další screeny :D

Posuďte sami :) Ale můj starý pc už to nezvládá :/

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 20:46
od wooderCZ
Je to pěkné, na kolik objektů to rozdělíš?

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 20:48
od petyk
Nejspíš na jednotlivé "platformy" . Poté samostatně parkoviště pro busy, pak pro auta a pak silnice :)

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 20:54
od mhdfm
Vypadá to dobře, ale náročnosti se nedivím. :) Chtělo by to nějak optimalizovat.

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 21:05
od petyk
Ten pocit když vám ten error zugr.... vyskočí v o3d convertoru :D

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 21:20
od mhdfm
Musíš to rozkouskovat, je to moc velké. ;)

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 09:34
od petyk
Nevím kde je chyba...

Když jsem dělal uhříneveský objekty tak to šlo v pohodě, teď dělám stejný postup a nejde to:/

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 09:58
od mhdfm
Když je stěna neotexturovaná a je taková šedomodrá, tak na ni klikni pravým a dej Reverse faces. ;) Pak to bude ok. :)

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 18 črc 2014 10:00
od petyk
Právě že všechny stěny jsou otočeny na bílo :D