Stránka 2 z 5

Re: Petykovi "objekty"

PříspěvekNapsal: 22 úno 2014 22:02
od petyk
Díky,a petykovi prosím :D :D

Re: Petykovi "objekty"

PříspěvekNapsal: 22 úno 2014 22:05
od Staník
Ježíš, omlouvám se. :oops: :D

Re: Petykovi "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 00:52
od petyk
A mám další objekt,tentokrát texbo , drogeri,ovoce a zelenina,tabák nápoje atd....
Textury opět nejsou finální,ale jen poskládané z google.
Opět model bude v packu.
Screen:
texbo+zabka.jpg

Re: Petykovi "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 01:09
od Tita
Objekty pěkný, Uhříněves taky znám do podrobna, tak přeju hodně štěstí v tvorbě! :)
Jen si dovolím jednu rýpavou poznámku, téma by se správně česky mělo jmenovat 'Petykovy "objekty"' :)

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 01:15
od petyk
Promin tě,chybička se vloudila :x :oops:

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 01:19
od Jazz
Nechci bejt rejpal, objekty jsou to sice hezký, ale zbytečně propracovaný a mapa bude ve finále brutálně náročná. Kdybys tohle dělal do jakýkoliv jiný hry, tak to nevadí, ale v OMSI bych se těhle věcí bál, známe jak to je jeho optimalizací...

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 01:28
od shitman
a já ti vytknu ještě jednu věc, a tou jsou chodníky. nikde v prase, ani v uhříněvsi, kudy cestuju poměrně často, jsem neviděl chodníky s těmihle dlaždicemi. :)

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 03:23
od wooderCZ
A já ti vytknu tu packu. Udělej raději balíček. A přesah střechy, takhle to vypadá hrozně.

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 09:47
od petyk
jazz: Tak to propracovaný mám jen kvůli tomu,že to je hned u zastávky,zbytek objektů nebude tak propracovaný ;)
shitman: Dobře :D
wooder.cz :Dobře,nebudu dělat packu,ale balíček. A přesah střechy opraven

Re: Petykovy "objekty"

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 10:00
od Tomko00
Na tvojom mieste by som nerobil 3D okná, pretože tie textury nie sú nejak obzvlášť kvalitné, a takto to nevyzerá najlepšie. ;)