A mám další objekt,tentokrát texbo , drogeri,ovoce a zelenina,tabák nápoje atd.... Textury opět nejsou finální,ale jen poskládané z google. Opět model bude v packu. Screen:
Re: Petykovi "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 01:09
od Tita
Objekty pěkný, Uhříněves taky znám do podrobna, tak přeju hodně štěstí v tvorbě! Jen si dovolím jednu rýpavou poznámku, téma by se správně česky mělo jmenovat 'Petykovy "objekty"'
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 01:15
od petyk
Promin tě,chybička se vloudila
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 01:19
od Jazz
Nechci bejt rejpal, objekty jsou to sice hezký, ale zbytečně propracovaný a mapa bude ve finále brutálně náročná. Kdybys tohle dělal do jakýkoliv jiný hry, tak to nevadí, ale v OMSI bych se těhle věcí bál, známe jak to je jeho optimalizací...
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 01:28
od shitman
a já ti vytknu ještě jednu věc, a tou jsou chodníky. nikde v prase, ani v uhříněvsi, kudy cestuju poměrně často, jsem neviděl chodníky s těmihle dlaždicemi.
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 03:23
od wooderCZ
A já ti vytknu tu packu. Udělej raději balíček. A přesah střechy, takhle to vypadá hrozně.
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 09:47
od petyk
jazz: Tak to propracovaný mám jen kvůli tomu,že to je hned u zastávky,zbytek objektů nebude tak propracovaný shitman: Dobře wooder.cz obře,nebudu dělat packu,ale balíček. A přesah střechy opraven
Re: Petykovy "objekty"
Napsal: 23 úno 2014 10:00
od Tomko00
Na tvojom mieste by som nerobil 3D okná, pretože tie textury nie sú nejak obzvlášť kvalitné, a takto to nevyzerá najlepšie.