TOPlist

OMSI 2 a objekty

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Dalibor » 19 led 2014 15:43

Zkusil jsem vytvořit křižovatku do mapy, kterou dělám v OMSI 2 editoru. Ovšem mám problém s kolizním modelem, na kraji křižovatky mám jakousi neviditelnou stěnu a nevím co s tím. Používám 3ds max. A když jsem zkusil vložit své objekty do OMSI 2, tak například u pouliční lampy není kolizní model vůbec - lampou mohu projet skrz.

Díky za pomoc
Uživatelský avatar
Dalibor
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 263
Registrován: 12 dub 2011 16:26

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Etrusan » 19 led 2014 15:46

Koukni do .sco na parametry:
Kód: Vybrat vše
[nocollision]
[fixed]
[collisionmesh]
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Dalibor » 19 led 2014 15:54

Tag [fixed] i [collision_mesh] tam mám. Zkoušel jsem vše co mě napadlo, ale buď mi bus narazí na neviditelnou zeď nebo mi vystřelí kamsi do ř***.
A v OMSI 1 mi to funguje normálně.
Uživatelský avatar
Dalibor
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 263
Registrován: 12 dub 2011 16:26

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Etrusan » 19 led 2014 16:00

Tak dej [nocollision] a [fixed].
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod luky.pat » 19 led 2014 16:06

[fixed]
[nocollision]
[surface]
Meyye! Tahrodiis aanne! Him hinde pah liiv! Zu'u hin daan!
Uživatelský avatar
luky.pat
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 764
Registrován: 15 kvě 2011 20:10
Bydliště: Praha

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Dalibor » 19 led 2014 16:11

Nepomohlo to :cry: .
Pokud vjedu na tu křižovatku, tak mi autobus vystřelí dopředu
Uživatelský avatar
Dalibor
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 263
Registrován: 12 dub 2011 16:26

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Dalibor » 20 led 2014 13:19

http://uloz.to/x4p1QYTk/krizovatky-tesin-rar

Tady je ta moje křižovatka, kterou se pokouším zprovoznit v OMSI 2. V OMSI 1 funguje bez problému, ovšem v OMSI 2 se mi buď autobus zastaví o nějakou neviditelnou stěnu nebo začne na některém místě nesmyslně zrychlovat apod.

Takže bych chtěl požádat někoho zda by ji nevyzkoušel u sebe, abych věděl zda je problém u mě, nebo je to další problém OMSI 2.
Díky

--------------
Ještě mě napadlo, že by to mohlo být tím, že používám soubor .x místo .o3d, sice se mi to zdá jako blbost, ale u OMSI 2 by mě to ani nepřekvapilo, takže bych chtěl vědět jak převést .x správně na .o3d

EDIT: Mám verzi 2.00.008
Uživatelský avatar
Dalibor
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 263
Registrován: 12 dub 2011 16:26

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod wooderCZ » 20 led 2014 16:35

No .x jsem v OMSI 2 vůbec nespustil a po převiodu do o3d se to nějak otočilo i 90°. Každopádně ti tam chybí:

[collision_mesh]
Kriz_Tovarni_1.x
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod shitman » 20 led 2014 17:31

odškrtni políčko Flip-Z (nebo tak nějak). ;)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: OMSI 2 a objekty

Příspěvekod Dalibor » 20 led 2014 18:35

Tak kolizní model pomocí [collision_mesh] je v pořádku.

Ale samotný model, pokud ho převedu do .o3d se mi nechce zobrazit. A pokud je v .X tak to stále dělá problémy.
Uživatelský avatar
Dalibor
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 263
Registrován: 12 dub 2011 16:26

Další

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků