TOPlist

woodercz

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

Re: wooder.cz

Příspěvekod wooderCZ » 27 srp 2012 20:46

Kyselo je moc kyselý, bramboráky jsou moc bramborové, popelnice je moc detailní, budka moc hranatá.... :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: wooder.cz

Příspěvekod DIMI » 27 srp 2012 22:42

Tak jako :D

Obrázek

Ale uznávám, že jsme si nevyšiml, že ty svislé rohy nejsou pravouúhlé, ale je tam to zkosení.. Hranatost beru zpět.. :D
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: wooder.cz

Příspěvekod wooderCZ » 27 srp 2012 22:50

Čekárny na zastávky budu dělat a dělám detailní, protože tam je předpoklad, že u toho autobus zastaví. Ale takové kraviny, jako je telefonní budka, která stojí někde u silnice, kudy autobus profrčí, tam to je prostě zbytečné. Vem si, že i takto je to detailnější než některé budovy.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: wooder.cz

Příspěvekod DIMI » 27 srp 2012 23:11

Já říkám že je to hezký a účelný, ale hranatý. Ne že je to na hovno a máš s tím jít k šípku :D
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: wooder.cz

Příspěvekod Sergio_Cz » 27 srp 2012 23:26

Co když se ti něco stane a budeš si chtít zavolat ? Nebudou budky :D :D
a ještě taková super společnost o2 :D
Obrázek
jsem žid a neumím si změnit heslo

Discord - Autobusové simulátory, Vlakové simulátory a další hry. I Šotouši
https://discord.gg/invite/TEJEUuj
Uživatelský avatar
Sergio_Cz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2625
Registrován: 02 kvě 2011 17:33
Bydliště: Pražký Had

Re: wooder.cz

Příspěvekod wooderCZ » 28 srp 2012 00:00

DIMI píše:Já říkám že je to hezký a účelný, ale hranatý. Ne že je to na hovno a máš s tím jít k šípku :D


Však já neříkám, že říkáš, co neříkáš, já jen říkám co říkám, protože je třeba to říct. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: wooder.cz

Příspěvekod DIMI » 28 srp 2012 00:18

No jestli říkáš, že neříkáš, že neříkám, co neříkám, pak říkáš pravdu, na druhou stranu neříkám, že říkáš, co není potřeba říkat, ba naopak, říkáním poučujeě ostatní, kteří říkají, že neříkají kraviny, přitom říkají kraviny, protože neříkáš věci, které je potřeba říkat v dostatečné míře. ;)

Jen klidně říkej dál, co říkat chceš.

Jsem rád že jsme si to vyříkali.
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: wooder.cz

Příspěvekod wooderCZ » 29 srp 2012 02:59

Další péeneska, zadní strana je smyšlená, nešla vyfotit (důvod)

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: wooder.cz

Příspěvekod Gryzly65 » 29 srp 2012 12:40

Hento ma vždy zaujímalo, ako robíš to nočné nasvietenie niektorých častí objektu? Kde sa to upravuje, v .sco súbore :)?
Obrázek
Uživatelský avatar
Gryzly65
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 6163
Registrován: 12 dub 2011 21:36
Bydliště: Boratislava

Re: wooder.cz

Příspěvekod Tomko00 » 29 srp 2012 12:42

Nie, čiste v texturách. ;)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

PředchozíDalší

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků