TOPlist

Statické autobusy by Wolda007

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod MarekZ » 03 říj 2013 21:36

Robíš si z nás pi*u? 88 textúr (shitman, odkedy sú súbory .bus a .ts1 textúra? :o)? :shock: Prakticky nepoužitelné. ;) Skús vybakovať nejaké textúry, skelet mohla byť jedna textúra, kolesá druhá,.. ;)
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod wolda007 » 03 říj 2013 21:38

dost textur je tam teda zbytečně, no :oops: :oops: :oops:

optimalizaci jsem se snažil udělat na max, smazal jsem vše nepotřebné, odstranil zbytečné poligony, ale.. . :(
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod MarekZ » 03 říj 2013 21:41

V prvom rade to vybakuj a odstraňuj polygony, nie poligony. ;)
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod RastyFlyer » 04 říj 2013 00:13

veľmi ťažko uplatniteľné
Uživatelský avatar
RastyFlyer
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 137
Registrován: 03 říj 2012 12:52

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod pepdol_cz » 11 říj 2013 02:08

Ahoj je těžké udělat statické autobusy? Z hotových modelů?
Uživatelský avatar
pepdol_cz
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4643
Registrován: 20 pro 2011 12:23
Bydliště: Most

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod wolda007 » 11 říj 2013 20:44

Z hotových modelů do VBUSU nebo do Omsi?

(offtopic)
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Statická Karosa B951E

Příspěvekod pepdol_cz » 11 říj 2013 23:22

samozřejmě do OMSI
Uživatelský avatar
pepdol_cz
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4643
Registrován: 20 pro 2011 12:23
Bydliště: Most

Re: Statické autobusy by Wolda007

Příspěvekod wolda007 » 12 říj 2013 11:41

Nepochopil si mě.

Pozorně čti! Myslím, jestli ten objekt děláš z autobusu z VirtualBusu a nebo ten objekt děláš z existujícího autobusu do omsi :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Statické autobusy by Wolda007

Příspěvekod Tomko00 » 12 říj 2013 11:47

To len ty ho nechápeš.

Tvoja otázka:
wolda007 píše:Z hotových modelů do VBUSU nebo do Omsi?

(offtopic)


Pepdolova odpoveď:
pepdol píše:samozřejmě do OMSI
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Statické autobusy by Wolda007

Příspěvekod wolda007 » 12 říj 2013 12:22

Není. Stačí mít max, 3d ripper dx, deep exploration ... (tuto kombinaci doporučuji, pak se model nemusí zvětšovat)...

Vytáhneš si model, dáš ho do maxu, obereš o poligony a zbytečné věci, z maxu do 3ds, přes deep do .X a z X přes omsixconv do o3d.
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

PředchozíDalší

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků