TOPlist

Návod na objekty?

Vše o připravovaných nebo již hotových objektech do hry.

Návod na objekty?

Příspěvekod bestrrboy » 15 bře 2013 00:01

Zdravím, dneska jsem si začal hrát v google sketchup a vytvořil jsem tuto zastávku. Chtěl bych tedy vědět, jestli má někde někdo návod jak objekt zkonvertovat do hry (jestli tu někde je, tak se omlouvám)
gh.jpg
Intel core i5 Ivy Bridge, 4GB Ram DDR3, Geforce GT640M, Win 7 Ultimate
Uživatelský avatar
bestrrboy
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 190
Registrován: 11 dub 2011 22:23

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod wolda007 » 15 bře 2013 22:08

Ano, na YT se dá najít tento videonávod.
Pochybuju o tom zmenšení 1:36 (nebo co), protože pak jsou konvertované objekty mrňavé..
Ale ty máš tu zastávku obrovskou, ale v Blendru to můžeš zmenšit ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod wooderCZ » 16 bře 2013 02:33

Exportovat do formátu DAE, importovat v Blenderu, pomocí S zmenšit na požadovanou velikost (klávesou N vyvoláš okno s velikostí) a exportovat do .x . Jak to ale namapuješ netuším.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod bestrrboy » 16 bře 2013 08:49

Díky moc ;-)
Intel core i5 Ivy Bridge, 4GB Ram DDR3, Geforce GT640M, Win 7 Ultimate
Uživatelský avatar
bestrrboy
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 190
Registrován: 11 dub 2011 22:23

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod pitrsak642 » 16 bře 2013 19:25

udelal jsem to podle tebe woodre a slo mi vsechno akorat v blenderu mi neslo dat ten export do formatu .x to tam proste neni .neni to treba verzi programu ?,ja pouzivam v. 2.64
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod wolda007 » 20 bře 2013 19:23

Aktivuje se to v tom panelu!!! jednom.. Podívej se na ten video návod a na tom kanálu najdeš návod na X!!
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod wooderCZ » 20 bře 2013 19:59

Používám Blender 2.49b s plnou aktivací Pythonu, ikdyž ho tak nutně nepotřebuje.

Woldo, úžasná rada :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod pitrsak642 » 23 bře 2013 18:00

zdarec
jak zde bylo receno jak konvertovat objekty do omsi tak jsem zkousel vsechno mozny jak dostat do exportu ten format .x ale furt ne a ne to najit nebo prijit na to kde delam chybu. uz fakt nevim co mam zkusit aby to slo.zkousim si delat fiktivni mapu a chci tam objekty co jsem si nasel a proto bych postreboval poradit ;)
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod RastyFlyer » 23 bře 2013 23:13

Používateľské rozhranie by mal mať v podstate Blender rovnaké vo všetkých verziách.

Otvor blender -> vľavo hore File -> User Preferences -> v tej ponuke čo ti ukazuje si nájdi Import-Export DirectX Format -> zaškrtni ho -> nakoniec zvoľ Save as default aby si to nemusel robiť stále

Pri exportovaní modelu sa ti v ponuke zjaví aj možnosť exportu do (.x), ten si zvolíš a máš to
Uživatelský avatar
RastyFlyer
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 137
Registrován: 03 říj 2012 12:52

Re: Návod na objekty?

Příspěvekod pitrsak642 » 24 bře 2013 07:12

hochu dik moc konecne budu moct konvertovat :d
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Další

Zpět na Objekty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků