jak se tak koukám do toho archivu, tak je mi jasné, že ty objekty opět dělal někdo, kdo neměl absolutní ponětí o tom, co vlastně tropí. zhruba stejně by tyto objekty mohla vyblít cvičená opice, a to ještě nepříliš chytrá. důvod, proč má archiv téměř jeden a půl giga, je jednoduchý - autor je prostě hňup. objekt "cocaůsco", který využívá soundcube s nahrávkou o velikosti 104 MB je v archivu umístěn zhruba čtyřikrát, většinou včetně (zřejmě) nepoužitých pomocných nahrávek, které mají dalších 142 MB. spolu s texturami a .o3d to máme celkem zhruba 700 MB na jediném objektu, který pouze autor rozkopíroval čtyřikrát do čtyř různých složek. dalšími perličkami může být např. objekt statického Citelisu, který je ve formátu .x o velikosti 80MB spolu s desítkami textur v .bmp z Ikarusu 415 (celkem 130 MB), zápisy některých objektů statických aut, kde pán michal poprvé v historii naučil OMSI využívat soubory .3DS a mnoho dalšího. rád bych ještě připočetl složku s názvem "21" (všeříkající název, děkuji pánu michalovi). složka texture obsahuje 750 souborů textur (plus, poněkud nepochopitelně, další složku se zvuky). opravdu objekt moro (cihlová zeď), coca, awk (billboard), plakat a fordsign (reklamní cedule FORDu) potřebují 270 MB textur?
další věcí je fakt, že archiv neobsahuje pouze objekty vytvořené (zkonvertované, či někde jinde a jiným způsobem sehnané) pánem michalem, ale i objekty cizích autorů. najdeme zde například celý balíček dopravních značek od Dalibora. pod ním najdeme v dalších složkách znovu nakopírované složky inf_provozni a inf_smerove, z nichž jedna obsahuje znovu složku s daliborovými značkami a druhá statický objekt motorového vlaku ČD 810. stejně tak zkopírovaných 11 složek se statickými autobusy od Tomka či složka se statickou C954 od misaloka na velikosti archivu příliš neuberou. pokud odečtu další nesmysly, jako jsou třeba duplikáty souborů modelů v jiném formátu nebo hromada .jpeg souborů naházených mezi sceneryobjekty, tento archiv by se dal při použití i té nejmenší špetky lidského rozumu zmenšit na přibližně 350 MB.
nezkoušel jsem dávat ty objekty do OMSI a ani to zkoušet nebudu, mám svůj počítač rád a obávám se, že by mu takováhle příšernost mohla znatelně ublížit.
jestli obšem bude nová mapa KV ve stejném stavu, jako je složka s objekty, pán michal, mám pro vás jednu zprávu - nechte si ji pro sebe.