TOPlist

[VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod peternr79 » 18 dub 2017 22:13

NettysFall píše: Jinak pokud nevlastníš Hamburg ani O405, zkus hodit alternativní ailist.


Riešenie, pretože zrejme nemáš Hamburg
Aspire GX-781:
-7th GEN Intel Core i5 processor 7400
-32Gb DDR4
-NVIDIA GeForce GTX 1050Ti 4GB
-Windows 10 Home 64-bit
Uživatelský avatar
peternr79
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 956
Registrován: 08 úno 2012 01:11
Bydliště: Nitra City

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod martin3666 » 18 dub 2017 22:23

No dyť napsal "pokud nevlastníš Hamburg ani O405 tak zkus hodit alternativní ailist", což jsem udělal. Ale stejně nic. Takže jestli je to opravdu tím Hamburgem, tak mi to přijde fakt jako pitomost. No co se dá dělat. :cry:
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod Jaškin » 18 dub 2017 22:26

Mapu jsem nestahoval, ale nedíval jsi se do složky maps, zda tam nejsou i jiné alternativní ailisty?
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod martin3666 » 18 dub 2017 22:43

Koukal a byl tam pouze ten základní ailist. Po té v jiné složce Sonstiges (ve staženém raru s mapou) jsem našel soubor ailists_nodlc.cfg. Tak jsem ho zkusil vzít a nahradit místo toho normálního ailistu a nic.
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod Jaškin » 18 dub 2017 22:48

Neber si to teď osobně, ale smazal jsi to "_nodlc" z názvu? Pokud ano, přilož zde ještě jednou logfile.
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod martin3666 » 18 dub 2017 23:03

No ano, protože jsem si myslel, že ten soubor se vždycky musí jmenovat jen "ailist.cfg" a nijak jinak.. :) Ono je to tím, že jsem to smazal z toho názvu?
Kód: Vybrat vše
====================
    Start logging
====================

Date:    18.04.2017
Time:    23:00:33
Version: 2.3.004

0 23:00:33 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 23:00:34 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 23:00:34 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 23:00:42 -  -       Information: Options dialog created
4 23:00:42 -  -       Information: Weather dialog created
5 23:00:42 -  -       Information: Profiles dialog created
6 23:00:42 -  -       Information: Time table running dialog created
7 23:00:42 -  -       Information: Start dialog created
8 23:00:42 -  -       Information: Menu 2 created
9 23:00:42 -  -       Information: Menu 3 created
10 23:00:42 -  -       Information: Tut dialog created
11 23:00:42 -  -       Information: Menu pos set
12 23:00:42 -  -       Information: Bro initialized
13 23:00:42 -  -       Information: Human engine initialized
14 23:00:42 -  -       Information: Forms set
15 23:00:42 -  -       Information: Captions set
16 23:00:42 -  -       Information: Screen ration set
17 23:00:43 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 23:00:43 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 23:00:43 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 23:00:43 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 23:00:43 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 23:00:43 -  -       Information: 3D initialized
23 23:00:43 -  -       Information: Direct sound initialized
24 23:00:43 -  -       Information: Create main manager...
25 23:00:43 -  -       Information: Veh array created
26 23:00:43 -  -       Information: CS initialized
27 23:00:43 -  -       Information: Station manager created
28 23:00:43 -  -       Information: OBB created
29 23:00:43 -  -       Information: Tex managers created
30 23:00:43 -  -       Information: Tex manager started
31 23:00:43 -  -       Information: Tutorial manager created
32 23:00:43 -  -       Information: Material manager created
33 23:00:43 -  -       Information: Scenery object manager created
34 23:00:43 -  -       Information: Human manager created
35 23:00:43 -  -       Information: RV type manager created
36 23:00:43 -  -       Information: RV lists created
37 23:00:43 -  -       Information: Spline manager created
38 23:00:43 -  -       Information: Time table manager created
39 23:00:43 -  -       Information: Currency manager created
40 23:00:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 23:00:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 23:00:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
43 23:00:43 -  -       Information: Visual helpers created
44 23:00:43 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
45 23:00:43 -  -       Information: ---
46 23:00:43 -  -       Information: Download Internet Textures...
47 23:00:45 -  -       Information: Input Manager erstellen...
48 23:00:45 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
49 23:00:45 -  -       Information: Game Controller laden...
50 23:00:45 -  -       Information: Progman initialisieren...
51 23:00:45 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
52 23:00:45 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
53 23:00:45 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
54 23:00:45 -  -       Information: Redline initialisieren...
55 23:00:45 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
56 23:00:45 -  -       Information: Plugins initialisieren...
57 23:00:45 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
58 23:00:45 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
59 23:01:03 -  -       Information: Load maps\Freyfurt 2016\global.cfg map...
60 23:01:03 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
61 23:01:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
62 23:01:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
63 23:01:03 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
64 23:01:03 -  -       Information: Load Precip. Sound...
65 23:01:03 -  -       Information:    Sound erstellen...
66 23:01:03 -  -       Information:    Sound laden...
67 23:01:03 -  -       Information: Set Weather System vars...
68 23:01:03 -  -       Information: Sky and Weather created
69 23:01:03 -  -       Information: Date: 2001 0313, Time: 135229
70 23:01:07 -  -       Information: Fonts initialized
71 23:01:07 -  -       Information: Map created
72 23:01:07 -  -       Information:   Map Global File loaded
73 23:01:07 -  -       Information:   Registrations loaded
74 23:01:07 -  -       Information:   Parked Cars loaded
75 23:01:07 -  -       Information:   Map AILists loaded
76 23:01:07 -  -       Information:   New Centerkachel set
77 23:01:07 -  -       Information:   VarParents loaded
78 23:01:07 -  -       Information:   Special Objects refreshed
79 23:01:07 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
80 23:01:13 -  -       Information: Map loaded
81 23:01:13 -  -       Information: Humans created
82 23:01:13 -  -       Information: Editor refreshed
83 23:01:13 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
84 23:01:13 -  -       Information: Weather loaded
85 23:01:13 -  -       Information: Map camera loaded
86 23:01:13 -  -       Information: maps\Freyfurt 2016\global.cfg map loaded!
87 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
88 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
89 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
90 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
91 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
92 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
93 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
94 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
95 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "number.bmp"!
96 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
97 23:01:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
98 23:01:16 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
99 23:01:16 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
100 23:01:16 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
101 23:01:16 -  -       Information: Refresh Tile: 0, maps\Freyfurt 2016\tile_0_0.map ...
102 23:01:16 -  -   Error:           The file "vehicles\HH109_KIPKW5\parked_hh109kipkw5_ziv.sco" could not be loaded!
103 23:01:16 -  -     Warning:       Invalid Object: vehicles\HH109_KIPKW5\parked_hh109kipkw5_ziv.sco"
104 23:01:16 -  -       Information: Date: 2001 0313, Time: 135229
105 23:01:20 -  -       Information: Traffic loaded
106 23:01:20 -  -       Information: Date: 2001 0313, Time: 135229
107 23:01:20 -  -       Information: Reset Passengers...
108 23:01:20 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
109 23:01:20 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
110 23:01:20 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
111 23:01:20 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
112 23:01:20 -  -       Information: Reset State Matrices...
113 23:01:20 -  -       Information: Start Tex Thread...
114 23:01:20 -  -       Information: Init Red Line...
115 23:01:20 -  -       Information: Set Initial Render States...
116 23:01:20 -  -       Information: Menu pos set
117 23:01:24 -  -       Information: Deativating TIR...
118 23:01:24 -  -       Information: TIR was not available
119 23:01:24 -  -       Information: Closing actual map...
120 23:01:24 -  -       Information: Actual map closed!
121 23:01:24 -  -       Information: OMSI is closing...
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod ppkk » 18 dub 2017 23:31

Já Hamburg taky nemám, ale mapa mi jede, mám upravený nejen AIlist (nemám O407, vozidla z Hamburgu), ale taky parklist.
ppkk
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 24
Registrován: 09 dub 2015 10:54

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod NettysFall » 18 dub 2017 23:48

Zkus nahradit ještě ten parklist, jak tady píše ppkk. Třeba tím z Grundorfu. ;)
Allons-y!
Uživatelský avatar
NettysFall
Sponzor
Sponzor
 
Příspěvky: 2864
Registrován: 30 čer 2013 16:31
Bydliště: Šalingrad

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod mrkvakj » 19 dub 2017 07:06

V slozke sa alternativnym Al listom je aj alternativny parklist ;)
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 553
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: [VYDANÉ-Fiktívna]Freyfurt 2016

Příspěvekod martin3666 » 19 dub 2017 08:32

NettysFall píše:Zkus nahradit ještě ten parklist, jak tady píše ppkk. Třeba tím z Grundorfu. ;)

Tak děkuju! :) Tento postup zabral, mapa se mi konečně v pohodě načetla. Nečekal jsem, že zakopanej pes bude v parklistu.. :evil: :lol: Takže děkuju NettysFall ještě jednou a všem ostatním taky za pomoc! :)
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků