TOPlist

[WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod martasknol4 » 20 říj 2017 22:49

Tak, chtělo by to seznam chybějících splin a objektů z programu MapTools. Něco ti chybí, ale lépe by se to dalo určit právě z výpisu tohoto programu. Zkus si taky stáhnout nejnovější verzi addonu gcW.
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Krystof4702 » 21 říj 2017 19:24

Moc děkuji za doporučení programu MapTools, velmi mi to urychlilo práci. Tady mám chybějící objekty, akorát mi jde neskutečně pomalu je všechny postahovávat a hledat. Byl by někdo Ochotný mi níže uvedené nějakým způsobem poslat? Předem Děkuji (To platí i pro Spliny)

Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\3dtranstudio\bridge_pier.sco
Sceneryobjects\Addon_Baustelle\Baustelle Ampelmast Plastik.sco
Sceneryobjects\ADDON_SimpleStreets\RQ_9,5_2spur_6,5m_Sidewalk_Roundabout_part2_trylinka.sco
Sceneryobjects\ADDON_SimpleStreets_alt\yellow_blink.sco
Sceneryobjects\Buildings_Alex\izgorod.sco
Sceneryobjects\Buildings_Alex\seno.sco
Sceneryobjects\Buildings_Freeman\graves.sco
Sceneryobjects\Buildings_Freeman\speedcamera.sco
Sceneryobjects\Buildings_RUE\Omnibushof_S_1_closed.sco
Sceneryobjects\gcW_streetobjects_1.3\Sceneryobjects\ADDON_gcW\ampel_rot_grn.sco
Sceneryobjects\gcW_streetobjects_1.3\Sceneryobjects\ADDON_gcW\schranke.sco
Sceneryobjects\gcW_streetobjects_1.3\Sceneryobjects\ADDON_gcW\schranke_rechts.sco
Sceneryobjects\chrisrose1993\DepotSigns\PlainWhite.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\abroll.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Unterstand.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_1_B.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_5_A.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_5_B.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_6_B.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_6_D.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_8_B.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_8_C.sco
Sceneryobjects\Kostelec_T18\ploty_zidky\Plot_9_B.sco
Sceneryobjects\NL_Statisch\Omsi\Sceneryobjects\Static_Vehicles_N2\N2_White.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fahrradstaender.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence1a.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence1b.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence2a.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence2b.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence2c.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence3a.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Fence3b.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Muelltonne_Blau.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Muelltonne_Braun.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Muelltonne_Gelb.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Muelltonne_Gruen.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\Parkbank.sco
Sceneryobjects\O3D_SmallDetailStuff\StadtmobiliarL.sco
Sceneryobjects\Objekte von DarkGuardian\More Trees Addon\Flower1.sco
Sceneryobjects\RastyFlyer\zastavka_brezany\zastavka_brezany.sco
Sceneryobjects\Römerberg\BlackEye\Absperrung_RW.sco
Sceneryobjects\St. Ilsensee\Friedhof Deiss1\ZDiTM.sco
Sceneryobjects\St. Ilsensee\Friedhof Deiss2\ZDiTM.sco
Sceneryobjects\St. Ilsensee\Friedhof Deiss3\ZDiTM.sco
Sceneryobjects\Tettau\Raps\Raps_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Buttercup_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Field_Grass_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Field_Grass_02.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Foxglove_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\MM_Gras.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery_04_05_nocollision.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Sunflowers_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Wheats_01.sco
Sceneryobjects\UL\kosak\kosak\gate.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\LMG123_fakitermeles\LMG123_fakitermeles\Volvo_1.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\LMG123_fakitermeles\LMG123_fakitermeles\Volvo_2.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Deposet\pforte2.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Deposet\verwaltung.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Deposet\werk.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Deposet\werk_ein.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\Abstellhalle-G.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\Betriebstankstelle.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\pfosten1.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\s_schalter.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\Waschhalle.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer0.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer1.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer2.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer3.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer4.sco
Sceneryobjects\YufaObjekte\Depot\ziffer5.sco




Splines\ADDON_SimpleStreets\RQ_10,5_2spur_7,5m_Bridge_Oneway_black.sli
Splines\ADDON_SimpleStreets\RQ_10,5_2spur_7,5m_Bridge_Oneway_black_bez.sli
Splines\ADDON_SimpleStreets\RQ_9,5_2spur_6,5m_Sidewalk_2L.sli
Splines\Marcel\Damm1_6m.sli
Splines\Marcel\str_2spur_13m_Omnibushof_bez_bezasf.sli
Splines\Marcel\str_4spur_Heerstr2_edit.sli
Splines\Mestechko\RQ_10,5_1spur.sli
Splines\Ruede\str_2spur_5.5m_DDR_Koelner_Str_no.sli
Splines\Ruede\str_2spur_6.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_asf_bez.sli
Splines\Ruede\str_2spur_6.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_asf_bez2.sli
Splines\Ruede\str_2spur_6m_DDR_Bahnstr_edit1.sli
Splines\Ruede\str_2spur_6m_DDR_Seegefelder_Str_asf_bez.sli
Splines\Ruede\str_2spur_6m_DDR_Seegefelder_Str_asf_edit1.sli
Splines\Ruede\str_2spur_7.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_asf.sli
Splines\Ruede\str_2spur_7.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_asf_bez.sli
Splines\Ruede\str_2spur_7.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_asf-edyta.sli
Splines\Ruede\str_2spur_7.5m_DDR_Str_der_Jugend_trees_no.sli
Splines\Splines 136 236 By Busdriver\str_hecke.sli
Splines\Splines by Krzychu K\Znaki poziome\Zolte\Linia_pojedyncza_ciagla_12cm.sli
Splines\Steven\invis_human.sli
Splines\Tettau\Beton_5,5m.sli
Splines\Tettau\Beton_6m.sli
Splines\Tettau\Beton_7m.sli
Splines\Tettau\Beton_7m_Path_Markierung.sli
Splines\VKL´s Splines — kopia\Wandspline.sli
Splines\VKL´s Splines\Wandspline.sli
Naposledy upravil Krystof4702 dne 21 říj 2017 19:48, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Krystof4702
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 66
Registrován: 29 srp 2014 15:24

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod martasknol4 » 21 říj 2017 19:36

Není to nic složitého na vyhledání, zkus to sám. Hledání je v tomhle případě fakt to nejjednodušší.
PS: Příště do CODE, ať to nezabírá celou stránku.
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Krystof4702 » 21 říj 2017 19:49

No jo, ale u některých budu muset stahovat celé mapy (Tettau) a ani nevím jak to mám napsat (jejich jméno), poslal bys mi to tedy prosím? :roll:
Uživatelský avatar
Krystof4702
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 66
Registrován: 29 srp 2014 15:24

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod martasknol4 » 21 říj 2017 20:49

Nemusíš stahovat celé mapy, ale jen vlož složky Sceneryobjects a Splines. :)
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Krystof4702 » 21 říj 2017 20:54

Ano, ale jak přijdu k např. Splinu z Tettau? Nemohl bys mi je zkrátka poslat?
Nebo, řekni mi prosím, jaké ty máš mapy (Pokud tedy hraješ tuto mapu)
Uživatelský avatar
Krystof4702
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 66
Registrován: 29 srp 2014 15:24

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Tomikovec » 21 říj 2017 20:58

Kde je problém?
Stáhneš si mapu Tettau a do složky s OMSI si nakopíruješ pouze složky Splines a Sceneryobjects...
Image
Uživatelský avatar
Tomikovec
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 745
Registrován: 31 bře 2016 19:12
Bydliště: Šalingrad / Hodonín

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Krystof4702 » 21 říj 2017 21:00

Ok, ok. Radši už nebudu spamovat, že potřebuji pomoct, přesněji poslat pár scenery a splinů :|
Uživatelský avatar
Krystof4702
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 66
Registrován: 29 srp 2014 15:24

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod martasknol4 » 21 říj 2017 21:11

Hele, chápu, že jsi v OMSI světě začátečník a že se teprve seznamuješ s tím, jak tu všechno chodí. Ale mohl bys taky projevit trochu zájem spolupracovat. Myslím si, že ti to bylo vysvětleno dost jasně. Stáhneš si mapu Tettau, otevřeš archiv a složky "Sceneryobjects" a "Splines" zkopíruješ do složky s OMSI 2. A takhle se všemi mapami. Musíš se naučit hledat chybějící soubory. Dál tady jsou třeba spliny z addonu Simplestreets. Tak to naťukám do googlu, stáhnu, vložím do složky s OMSI 2 (pokud je to přípona *.ams doporučuji otevírat přes WinRar —pokud neumíš pracovat s OMSI Addon Managerem—) a jedu dál. Vidím "gcW streetobjects", naťukám do googlu, stáhnu z prvního odkazu co mi vyjede, vložím do složky s OMSI 2 a tohle je princip.
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Krystof4702 » 21 říj 2017 21:15

Jo, ok, a nevíš náhodou jaký mapy mám stáhnout jestli třeba Kojetice nebo
Uživatelský avatar
Krystof4702
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 66
Registrován: 29 srp 2014 15:24

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků