Stránka 154 z 219

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 31 srp 2017 20:25
od hrbino
martasknol4 píše:
hrbino píše:dojede to do konce ale potom už jen červenej křižek a nechce se to stahnout

Úplně nerozumím…


jednoduše mega se ty musí stahnout do 100% aby se ty to stahlo do toho pc ale vždy při konci mi to hodi pod stahovaním křižek u konce.. pokud pořad nebudeš rozumět mohu poslat screen

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 31 srp 2017 20:37
od martasknol4
Už rozumím, jestli budeš mít zájem, na úschovnu ti nahraju ten patch.

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 01 zář 2017 09:35
od wooderCZ
Rilian píše:Kanály by byly super a jako textura můžou být, problém je, že takový ten klasický český propadlý kanál jde udělat dost složitě. I kdybychom ho udělali jako model, tak umístěním na splinu, která je „nepropustná“, stejně nedojde k vytvoření díry pro kolo autobusu.


Úplně jednoduše, uděláte kanál s dírou - celé řekněme metr na metr, pak použijete metrovou splinu (navazující), která bude mít v sobě metrovou mezeru a do ní napasujete kanál. Otázkou zůstává případná náročnost.

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 01 zář 2017 09:43
od rpopo
A obyčajný kanál s textúrou diery okolo ? Podobne ako boli robené diery v ceste na mape Moges.

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 01 zář 2017 22:20
od mhdfm
Zbytečnost. :) Šlo by to udělat na způsob např. textury kostek...kde je v textuře definovaný hrbol. (*.surf) Na tomhle principu to není ani náročné na HW, ani na výrobu. (stačí si udělat novou spline na ten kousíček)

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 02 zář 2017 10:53
od martin3666
Boží screeny! :) Už se na novou verzi mapy těším! Bude celkem nezvyk jezdit noční linkou v Kojeticích, ale vždy jsem si říkal, že by se tam jedna hodila.
Každopádně mám takovou hloupou a trapnou otázku, ale bude hlášení zastávek Ve Žlíbku, Třebešovská a Komárovská "sebráno" z již existujícího pražského hlášení, nebo jste požádali paní Hazdrovou, aby tyto zastávky namluvila znovu? :)

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 02 zář 2017 11:03
od Trolejbusák
Vše až na jednu zastávku je nahráno znovu, aby to bylo jednou tóninou ;)

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 02 zář 2017 11:07
od martin3666
Aha, to zas chápu. Ale stejně jsem se musel zeptat, protože mě to celkem zajímalo, jak to bude řešené. :)

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 21:49
od citibus147
Zdravím mapu mám staženou a ani podle Map Toolu mi nic nechybí ale nejspíše místo trávníku mám jen bílo. Nejspíše chybí nejaká textura. Neměl jste někdo podobný problém nebo nevíte někdo??

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

PříspěvekNapsal: 25 zář 2017 20:23
od Rilian
Máme hotovo!

Tedy ne tak, abychom mohli mapu vydat, ale dost na to, abychom to sem mohli napsat. Dneska jsme dokončili poslední úpravy okolí točny Ve Žlíbku, což bylo poslední místo, které nám na trase linky 6 scházelo. Nejprve tedy několik obrázků z posledních týdnů tvorby:

Pohled do ulice Třebešovská (auto přijíždí od zastávky Komárovská, ta byla na minulých screenech)
konec.jpg

Zastávky Třebešovská (autobus pojede zprava nahoru)
konec2.jpg

Ulice Ve Žlíbku (pohled k zastávce Třebešovská)
konec3.jpg

A opačný směr
konec4.jpg

Pohled z výjezdu z točny Ve Žlíbku
konec5.jpg

A sama točna na konci města
konec6.jpg

Zbývá nám dodělat několik křižovatek, Tomashek_18 se postará o backdropy a mhdfm se právě vrtá v jízdních řádech, aby zajistil proklady obou linek, zachoval relativně pravidelné intervaly a ještě tomu uzpůsobil oběhy vozidel. K tomu vlastně můžeme potvrdit, že ráno a odpoledne budou jezdit tzv. dlouhé spoje mezi zastávkami Ve Žlíbku - Autobusové nádraží - Železniční stanice ( - Výzkumné ústavy), na které bude s největší pravděpodobností nasazeno kloubové vozidlo. Dva členové fóra taky stihli udělat řadu repaintů, tak se máte na co těšit.

Kdy mapa vyjde? To bohužel nevíme, samotného by mě to zajímalo. :D Budeme teď trochu experimentovat, na pár místech jsme už umístili propadlý kanál, musíme doplnit navigaci (ano, bude navigace) a další drobnosti, vychytat AI dopravu, JŘ a oběhy, hlášení zastávek, vozáky... Držte nám palce, ať to dobře dopadne.