Něco k oběhům a jízdním řádům:
Druhá verze Kojetic nám díky dvěma řiditelným linkám umožňuje přejezdy, které v první verzi být nemohly. Spoje na obou linkách zajišťuje ve všední dny celkem 9 pořadí - 3 kloubové vozy, 5 nízkopodlažních a dva vysokopodlažní standardní vozy (součet nesedí kvůli jednomu dělenému pořadí, kde ráno jezdí kloubák, ale odpoledne už SOR BN12). O víkendu je potřeba vozů pouze pět a všechny jsou nízkopodlažní. Novou linkou bude noční devítka, na ní budou jezdit převážně Karosy B951E, z pátku na sobotu a ze soboty na neděli bude ale možná potkat i starší vůz.
Všechna pořadí mají zpracované vozové jízdní řády, podle kterých nyní zadáváme údaje do JŘ v editoru. Zde na ukázku první dva zadané oběhy, horní je obsluhován krátkým Citybusem a spodní kloubovou Karosou:
První oběh jezdí brzy ráno na lince 3, potom odjede tři dlouhé spoje (od žel. stanice do Žlíbku) a kolem půl deváté zatahuje do garáží. Odpoledne ho čekají nejprve spoje na lince 6 (růžové a fialové barvy), následně opět dlouhé spoje a po sedmé večer zůstává jedním ze dvou vozů zajišťujících provoz linky 6 až do noci (modré a fialové barvy).
Druhý oběh začíná také na lince 3, po šesté ráno jezdí dlouhé spoje a potom dva spoje na lince 6. V deset dopoledne přejíždí na odstavnou plochu poblíž obratiště Ve Žlíbku, kde čeká na odpolední část směny, kterou stráví nejprve na lince 6 a poslední dva spoje odjede na lince 3, potom zatahuje.
Podle počtu barev jednotlivých spojů asi poznáte, že máme vícero variant tras, bude proto potřeba se s jízdními řády trochu seznámit, oproti první verzi vám ale bude pomáhat navigace a samozřejmě vozové i klasické jízdní řády, které jsou zpracovány ze všech konečných zastávek včetně vysvětlivek. Nově jsme také zavedli dva typy jízdních dob - standardní platné mezi 6:00 a 22:00 a okrajové platné v noci, s tím souvisí i uzpůsobení počtu cestujících a aut denní době, v noci očekáváme rychlejší provoz.
Nejjednodušší linkou bude trojka, šestka bude obtížnější (zejména kvůli většímu počtu různých tras) a pro opravdové fajnšmekry pak bude noční devítka, která musí mít velmi těsný jízdní řád a i tak zbývá na konečných jen pár minut, takže jsme na vás zvědaví.