TOPlist

[OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod hrbino » 31 srp 2017 20:25

martasknol4 píše:
hrbino píše:dojede to do konce ale potom už jen červenej křižek a nechce se to stahnout

Úplně nerozumím…


jednoduše mega se ty musí stahnout do 100% aby se ty to stahlo do toho pc ale vždy při konci mi to hodi pod stahovaním křižek u konce.. pokud pořad nebudeš rozumět mohu poslat screen
hrbino
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 21
Registrován: 23 srp 2017 22:02

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod martasknol4 » 31 srp 2017 20:37

Už rozumím, jestli budeš mít zájem, na úschovnu ti nahraju ten patch.
MAN NG 313 (Lion’s City) LPG DPmML :P
Uživatelský avatar
martasknol4
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 482
Registrován: 17 srp 2016 11:37
Bydliště: B R Ü X !

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod wooder.cz » 01 zář 2017 09:35

Rilian píše:Kanály by byly super a jako textura můžou být, problém je, že takový ten klasický český propadlý kanál jde udělat dost složitě. I kdybychom ho udělali jako model, tak umístěním na splinu, která je „nepropustná“, stejně nedojde k vytvoření díry pro kolo autobusu.


Úplně jednoduše, uděláte kanál s dírou - celé řekněme metr na metr, pak použijete metrovou splinu (navazující), která bude mít v sobě metrovou mezeru a do ní napasujete kanál. Otázkou zůstává případná náročnost.
ObrázekImage
Discord | občas streamuju z tvorby na Twitch.tv
Uživatelský avatar
wooder.cz
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 3858
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod rpopo » 01 zář 2017 09:43

A obyčajný kanál s textúrou diery okolo ? Podobne ako boli robené diery v ceste na mape Moges.
Obrázek
Uživatelský avatar
rpopo
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2315
Registrován: 23 říj 2011 20:36
Bydliště: Košice

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod mhdfm » 01 zář 2017 22:20

Zbytečnost. :) Šlo by to udělat na způsob např. textury kostek...kde je v textuře definovaný hrbol. (*.surf) Na tomhle principu to není ani náročné na HW, ani na výrobu. (stačí si udělat novou spline na ten kousíček)
OMSI 2 - ODIS 356
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5596
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod martin3666 » 02 zář 2017 10:53

Boží screeny! :) Už se na novou verzi mapy těším! Bude celkem nezvyk jezdit noční linkou v Kojeticích, ale vždy jsem si říkal, že by se tam jedna hodila.
Každopádně mám takovou hloupou a trapnou otázku, ale bude hlášení zastávek Ve Žlíbku, Třebešovská a Komárovská "sebráno" z již existujícího pražského hlášení, nebo jste požádali paní Hazdrovou, aby tyto zastávky namluvila znovu? :)
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 78
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod Trolejbusák » 02 zář 2017 11:03

Vše až na jednu zastávku je nahráno znovu, aby to bylo jednou tóninou ;)
Trolejbusák
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4895
Registrován: 23 dub 2011 15:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod martin3666 » 02 zář 2017 11:07

Aha, to zas chápu. Ale stejně jsem se musel zeptat, protože mě to celkem zajímalo, jak to bude řešené. :)
Uživatelský avatar
martin3666
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 78
Registrován: 16 črc 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod citibus147 » 16 zář 2017 21:49

Zdravím mapu mám staženou a ani podle Map Toolu mi nic nechybí ale nejspíše místo trávníku mám jen bílo. Nejspíše chybí nejaká textura. Neměl jste někdo podobný problém nebo nevíte někdo??
citibus147
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 2
Registrován: 16 zář 2017 21:13

Re: [OMSI 2] OMSI.cz mapa: Kojetice

Příspěvekod Rilian » 25 zář 2017 20:23

Máme hotovo!

Tedy ne tak, abychom mohli mapu vydat, ale dost na to, abychom to sem mohli napsat. Dneska jsme dokončili poslední úpravy okolí točny Ve Žlíbku, což bylo poslední místo, které nám na trase linky 6 scházelo. Nejprve tedy několik obrázků z posledních týdnů tvorby:

Pohled do ulice Třebešovská (auto přijíždí od zastávky Komárovská, ta byla na minulých screenech)
konec.jpg

Zastávky Třebešovská (autobus pojede zprava nahoru)
konec2.jpg

Ulice Ve Žlíbku (pohled k zastávce Třebešovská)
konec3.jpg

A opačný směr
konec4.jpg

Pohled z výjezdu z točny Ve Žlíbku
konec5.jpg

A sama točna na konci města
konec6.jpg

Zbývá nám dodělat několik křižovatek, Tomashek_18 se postará o backdropy a mhdfm se právě vrtá v jízdních řádech, aby zajistil proklady obou linek, zachoval relativně pravidelné intervaly a ještě tomu uzpůsobil oběhy vozidel. K tomu vlastně můžeme potvrdit, že ráno a odpoledne budou jezdit tzv. dlouhé spoje mezi zastávkami Ve Žlíbku - Autobusové nádraží - Železniční stanice ( - Výzkumné ústavy), na které bude s největší pravděpodobností nasazeno kloubové vozidlo. Dva členové fóra taky stihli udělat řadu repaintů, tak se máte na co těšit.

Kdy mapa vyjde? To bohužel nevíme, samotného by mě to zajímalo. :D Budeme teď trochu experimentovat, na pár místech jsme už umístili propadlý kanál, musíme doplnit navigaci (ano, bude navigace) a další drobnosti, vychytat AI dopravu, JŘ a oběhy, hlášení zastávek, vozáky... Držte nám palce, ať to dobře dopadne.
Rilian
Moderátor a redaktor
Moderátor a redaktor
 
Příspěvky: 1115
Registrován: 27 dub 2011 16:28
Bydliště: Zeleneč

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků