Ve městě jezdí osm denních a dvě noční linky, jízdní doba se pohybuje okolo 20-50 minut. Město je dost variabilní, projel jsem zatím tři linky:
- 43, což je takový malý vymeták spojující nádraží na okraji města s nejbližším autobusákem, kde je přestup na ostatní autobusy; vede většinou úzkejma uličkama, na druhou stranu velmi rád vidím to, že když je křižovatka velmi stísněná, tak dopravní značení upravuje, aby auta stála dál od hrany křižovatky a umožňovala volný průjezd autobusům
- 27, což je jakási metrolinka, která jede napříč celým městem, občas vymete nějakou čtvrť, kde je jedna zastávka a znovu se vrátí na hlavní bulváry, které jsou obvykle upravené pro preferenci autobusů. Buspruhy jsou v celém městě prakticky samozřejmost, na významných tazích dokonce stavebně oddělené, co se mi líbí je preference SSZ se zelenou vlnou, která má dokonce u zastávek předzvěst a umožňuje tak plynulý odjezd ze zastávky.
- 66, která funguje jako tangenciální spojení po městských periferiích, často to vypadá, že jedete mezi vesnicemi, ale pořád je to město. Tady určitě zaujme konečná Donnerhain, kde se do obratiště jede po štěrkové nezpevněné cestě, kde to krásně hází i při 10 km/h, a to na té lince jezdí klouby...
Celkově je město pojaté jako moderní město západního střihu se spoustou preferenčních a bezpečnostních prvků a musím říct, že kdyby to takhle v našich městech vypadalo, tak bych se vůbec nezlobil
Screeny z ofiku sem dávat nebudu, protože na nich nic vidět není, tak připojím radši několik svých.
DOWNLOAD V3