TOPlist

Vsetín - Beta

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 14 črc 2022 15:13

Tak jsem dneska rozchodil první přejezd.
prejezd.jpg

Akorát by mě zajímalo, proč zvuková signalizace přestane zvonit ve chvíli, kdy spadnou závory a proč je za tou lokomotivou ta mezera?
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod stefek200 » 14 črc 2022 16:25

Vidím správně začátek Jablůnky? :D
Jinak ono je to tak i v reálu, že po spadnutí závor přestane zvuková signalizace, takže by to takhle mělo být v pořádku.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod TheFloxiCz » 14 črc 2022 17:20

vonH píše:Tak jsem dneska rozchodil první přejezd.
prejezd.jpg

Akorát by mě zajímalo, proč zvuková signalizace přestane zvonit ve chvíli, kdy spadnou závory a proč je za tou lokomotivou ta mezera?


Jak píše stefek200, zvuková signalizace se v realitě automaticky vypne po spadnutí závor.
A ta mezera se dá opravit tím, že do global.cfg zapíšeš zápis [realrail]. Většinou se zapisuje nad zápis [backgroundimage].
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 19 črc 2022 12:32

Vyzkoušel jsem teda ten zápis, ale jak je vidět od přejezdu č.2, nepomohlo a ta mezera tam furt je.
prejezdc2.jpg

Nicméně mám mnohem závažnější problém. Jak je vidět na obrázku, v jednom směru (to je po směru stavby) je provoz normální, ale v tom druhém směru je naprosto minimální. Stejný problém mám i v Luhu a Jasenicích. Po směru stavby je provoz normální a proti směru minimální. (Dokonce jsem se na to o čtyři stránky vlákna zpátky ptal a dával obrázek.)
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod TheFloxiCz » 19 črc 2022 17:58

A odkud pochází ten vlak? Jestli je to ten pro Ústí, tak tam ta chyba asi je, to bylo i v Kojeticích myslím.

A co se týče intenzity dopravy, tady je to hodně spekulativní ze strany OMSI. Máš z obou směrů naklikanou stejnou intenzitu provozu?
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 19 črc 2022 18:10

Vlak je kojetice_rychlik.zug
Ohledně té intezity, tak tam zatím vůbec nic naklikáno není, ale obávám, že i když bude, ten provoz se zvětší jenom minimálně.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 21 črc 2022 12:15

Tak s přejezdama mám na hodně dlouho klid.
prejezd.jpg

Teď jsou na řadě kruháče.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod TheFloxiCz » 22 črc 2022 15:53

vonH píše:Vlak je kojetice_rychlik.zug
Ohledně té intezity, tak tam zatím vůbec nic naklikáno není, ale obávám, že i když bude, ten provoz se zvětší jenom minimálně.


V tomhle je asi jediná možnost experimentovat a zkoušet. Na tom méně vytíženém směru dát vyšší traffic density, na tom více třeba menší traffic density, aby se to nějak vyrovnalo... Spawn AI v OMSI je asi celkem o náhodě v tomhle :D
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 23 srp 2022 12:18

Jak jsem tu před měsícem psal, tak řeším problém s intezitou dopravy, kdy v jednom směru je normální provoz a ve druhém směru minimální. (Normální provoz je výhradně ve směru stavby.) Původně jsem si myslel, že to dělá jenom v nově postavených úsecích, ale pak jsem si začal uvědomovat, že s tím je problém po celé mapě. Myslel jsem si, že mám v mapě něco špatně nastaveno, ale opravdu mě nenapadalo co. Co mě ale napadlo, bylo mrknout se i do jiných map. Díval jsem se do Kojetic a ty tím trpí stoprocentě, Unhošť tím nejspíš trpí taky, ale tam to není tak moc vidět, protože je tam malý provoz. Co je ale ještě zajímavější je, že po shlednutí několika videí jsem přesvědčen, že ten problém nemám jenom já. Co s tím nevím, jediná místa kde to neděla, jsou ta, kde je nopath splina a path je udělaný pomocí invis_street. Ale předělávat celou mapu tímhle způsobem je práce na měsíce a taky by to nejspíš znamenalo udělat zcela znovu jízdní řády.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod TheFloxiCz » 24 srp 2022 00:03

Osobně bych se na to vykašlal a ušetříš si práci a zároveň udržíš kvalitu. Takový věcí normální hráče nikdy netrápí, troufnul bych si říct, že hromada lidí jezdí i bez AI. Mít všude zase invis spliny znamená větší náročnost, horší schopnosti AI dopravy, a navíc, v kopcovatém terénu nejde "kopírovat" invis spliny se stejnými rozměry a stoupáním jako splin silnic. I když tu splinu uděláš rozměrově a stoupáním stejně, bude mít naprosto odlišný tvar a směrování. Čili každou novou položenou invis splinu budeš muset upravit, aby seděla silnici, protože prostě stejně rozměry nejdou přidat. Zbytečná práce, troufnul bych si řict :D
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků