TOPlist

Vsetín - Beta

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod mhdfm » 28 srp 2015 18:07

Buď to postavíš znovu nebo se na to vykašleš a zase to bude méně kvalitní.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 28 srp 2015 20:35

Když to nechám tak, tak to kvalitní bude stejně. Ten rozdíl při jízdě nepoznáš. Problém je v tom, jak už sem psal, že takhle to nejde nijak rozumně propojit přes Liptál.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 05 říj 2015 13:52

Zdravím, takže po měsíci a půl upravování radiusů a délky spline, přesouvání tilu a nadávání, se mi povedlo dostat mapu do podoby, kdy se rozumně dají propojit Vizovice se Vsetínem, přes Liptál (V reálu je to vzdušnou čarou 15,6 km, mě to vyšlo o 2 km delší, s čímž už se dá pracovat.) ovšem za cenu, že to musím znova postavit úsek od školy ve Valašské Polance do Pozděchova a cestu ze Lhotska (většina Lhotska zůstane zachována-díky bohu) až do Vizovic. Což je ta méně důležité zpráva.
Jak už sem se tady před časem zmínil, mapu sem plánoval vydat, jakmile dostavím Vizovice a Vsetín, vzhledem k tomu, že hlavně Vizovice jsou pořád rozdělané a musím je stavět znova, tak by bylo hloupé dostavit je a pak stavět zase znovu.
Což mě přivádí k té důležitější zprávě a tou je, že v řádu dní, maximálně týdnů vydám verzi mapy před tím než sem ji musel rozkopat. Bude to beta verze, což znamená že, je mapa v pohodě hratelná, ale některé úseky jsou prostě ještě rozestavěné. (Jedná se hlavně o Vizovice a Vsetín.) Takže buďte mírní při hodnocení. :D
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vojtacapek » 05 říj 2015 14:13

Už se těším na tvou mapu ;)
vojtacapek
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1219
Registrován: 25 led 2015 15:35
Bydliště: Město nedaleko Č. Budějovic

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod MokrýPapuč » 05 říj 2015 15:50

Super už se těším konečně si zajezdím v prostředí kde to dost dobře znám :D.
I crashed my car into a bridge, I don't care.
Uživatelský avatar
MokrýPapuč
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 538
Registrován: 21 bře 2015 19:40
Bydliště: Ráj Seter 315

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod stefek200 » 05 říj 2015 19:42

Pokud ten Vsetín a Vizovice budou vypadat tak,že tam aspoň budou nějáké základní budovy,stromy a nevím co ještě,tak mi to vadit nebude,už se na ní moc těším.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 05 říj 2015 21:06

Cosi tam je. :) ;)
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod luksykcz » 05 říj 2015 23:24

Tak to bude super :)
Uživatelský avatar
luksykcz
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 716
Registrován: 03 črc 2014 09:51

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 15 říj 2015 13:15

Měl bych dotaz, na znalé osoby (asi lidi, co už nějakou mapu vydali) mám přiložit použité objekty a spliny k mapě, nebo jenom sepsat seznam s odkazy? Chápu, že pro hráče by byla lepší první varianta, ale není to proti autorským právům?
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod kuba.k » 15 říj 2015 14:25

Tak jak na toto odpovědět... tato otázka nenapadla určitě jen Tebe, ale spoustu z nás, kteří staví nějakou tu mapu. Samozřejmě je ideální všechny součásti použité v mapě publikovat spolu s ní. Ušetří to spoustu času a hlavně nervů, když se snažíte dostat nějaký ten objekt z odkazu, který už neexistuje. Osobně v tom nevidím problém a pokud bude zachována originální adresářová struktura objektů a spline bez jakékoli zjevné editace, tak si nikdo nemůže stěžovat. Naopak takový přístup ocení. Plusem bude, když pak do readme napíšeš jména oněch autorů, tedy pokud je znáš. ;)
Uživatelský avatar
kuba.k
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 258
Registrován: 12 zář 2012 10:27
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron