TOPlist

Vsetín - Beta

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod -tomas001- » 29 črc 2015 19:14

Nádhera, už se těším. ;)
Obrázek
Renault Citybus 12M 2070.205
ev. č. 3270
AKA 82-31
9.8.2000 - 17.4.2019
Uživatelský avatar
-tomas001-
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 678
Registrován: 22 úno 2015 20:34
Bydliště: Praha

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod MokrýPapuč » 29 črc 2015 19:14

vonH píše:Jo, to může být. Mám pocit, že někdo tu psal, že pracuje na crosswayovi, tak do té doby bude to bude stačit. :D

Ano Crosswaye dělá tuším Centipede.
I crashed my car into a bridge, I don't care.
Uživatelský avatar
MokrýPapuč
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 538
Registrován: 21 bře 2015 19:40
Bydliště: Ráj Seter 315

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 29 črc 2015 19:44

Hokejbalové hřiště tam není proto, že když jedeš z Ohrady tak ho nevidíš a o městě ani nemluvím. :)
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 05 srp 2015 13:32

Mohl by se mi ozvat (buď tady do tématu, nebo do sokromé zprávy) ten člověk co se nabízel, ohledně nafocení objektů ve Vizovicích? (Příspěvek asi kvůli chybě na fóru zmizel.) Zatím by mi šlo o albert na náměstí a zastávku Vizovice náměstí (ne označníky - jde mi o ten přístřešek.)

Mimochodem, někdo mi asi před měsícem sliboval vymodelování zastávky Bratřejov, Na Chrámečném, pohlo se to někam?
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 10 srp 2015 15:51

Po čase, zase pár obrázků
405-5-1.jpg
východ slunce u Lhotska

405-5-3.jpg
setkání sorek

405-41-4.jpg
deštivý Bratřejov

405-41-7.jpg
před Vizovicema

405-42-1.jpg
a je po dešti
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod stefek200 » 10 srp 2015 16:01

Co na to říct.Je to překrásné.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod mhdfm » 11 srp 2015 08:04

Slib to nebyl, nepohlo. Nemám na to zrovna čas. Je to takové barevně nudné. Zkus si vyhrát s detajly a texturami terénu. Udělej stín pod stromy a keře v podobě tmavší trávy, pěšinky v podobě hlíny a štěrku apod. ;) Věřím, že výsledek bude stát za to a držím palce v další tvorbě.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod stefek200 » 11 srp 2015 09:25

Ty textury,stíny pod stromy může udělat až bude mít mapu komplet hotovou,já si takových detailů při jízdě nevšímám.Nejdřív udělat spliny,objekty,okolí a až pak dělat takové ty čovinky,mě by to stačilo když to bude takové jaké to je. :-)
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod mhdfm » 11 srp 2015 12:35

To nás nezajímá, že ty si takových věcí nevšímáš a stačí ti průměrná mapa. Já jsem napsal svoji konstruktivní kritiku a doporučení, jak může z průměrné mapy udělat zajímavou a ty ji nemusíš vyvracet egoistickými poznámkami plnými typografických a gramatických chyb. Podívej třeba na projekt OMSI.cz mapy. Představ si ji jen s defaultní texturou terénu. Jak by to vypadalo? Špatně. Navíc to není nic obtížného a neubere to fps. Taková maličkost a jak může vzhledu pomoct. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: (WIP) Vsetín

Příspěvekod vonH » 11 srp 2015 13:38

Díval sem se na ty stíny pod stromama a abych pravdu řekl, tak se mi to moc nelíbí. Příjde mi jako by ten strom vyrůstal z kupky hlíny. :D
Texturu terénu zatím asi nechám tak. Ale pokud objevím nějakou lepší, rád ji vyměním.
Jinak, s kreslením po terénu mám docela blbé zkušenosti, když sem to začínal stavět, tak sem to na jednom hexu párkrát použil, ale pak se na něm hra docela sekala a vypadávaly tam zvuky, potom co sem to odstranil, problémy zmizely.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků

cron