Stránka 27 z 32

Re: Fiktivní Štětín V2.1 (31.07.2016) [Fiktiv Szczecin]

PříspěvekNapsal: 14 srp 2016 18:01
od eso205
Jak se dají vypnout ty signály?

Re: Fiktivní Štětín V2.1 (31.07.2016) [Fiktiv Szczecin]

PříspěvekNapsal: 15 srp 2016 23:45
od TheFloxiCz
Blikání oranžový jde udělat pomocí fází "Off" > "Yel (G=>R)" a takhle stále dokola.
Jinak je to tak, že se spawne autobus, ten tam má připravenou busstop kostku, na který počká na odjezd (nastavení dle libosti), s tím, že kousek za ní je path s nastaveným "semaforem", kde se ohlasí. Díky tomu ohlášení se pak opakuje libovolně nastavený cyklus fází. Takže u semaforů jde nastavit potom jakákoliv fáze, třeba ta "off".

Re: Fiktivní Štětín V2.1 (31.07.2016) [Fiktiv Szczecin]

PříspěvekNapsal: 16 srp 2016 10:29
od M4tess
Mapa je naprosto luxusní, jak nové části, tak mnoho linek. Ale po updatu mi to strašně žere FPS a na některých místech, na kterých mi to dřív nesekalo mám teď třeba 8 FPS. Jde třeba o místa Stoczna Stetinzka nebo Jana z Cernolasu (neumim polsky :D). Ve verzi 1.0 jsem mapu tak náročnou neměl a hodně tomu pomáhají ty žluté ploty. Mohla by vyjít optimalizovaná verze? Dopravu mám nastavenou na nízkou. Nebo aspoň prosím autora, ať při další tvorbě omezí ty žluté ploty :D

Re: Fiktivní Štětín V2.1 (31.07.2016) [Fiktiv Szczecin]

PříspěvekNapsal: 16 srp 2016 20:53
od TheFloxiCz
"Lov" na ty žlutý ploty už chystám delší dobu :D. V nových částech se je snažím nahrazovat těmi šedými. Tu zvedlou náročnost u Jany z Czarnolasu bych taky viděl asi tím, že tam teď přibyla Rugianska (konečná pro 69). Zatím mě jedině ještě napadá dát Naplánované busy s JŘ na 3, kdy ti přestane jezdit asi 7-8 AI linek.

Fiktivní Štětín V2.1 [PROJEKT UKONČEN]

PříspěvekNapsal: 23 říj 2016 17:38
od TheFloxiCz
Dnešním dnem jsem se rozhodl projekt ukončit. V případě, že mapa půjde zkonvertovat do LOTUSu (až vyjde), tak se k mapě vrátím možná zpátky.

V případě problémů s nefunkčností mapy mě kontaktuje pomocí SZ (soukromé zprávy).

LOCK.

Re: Fiktivní Štětín V2.11 [OBNOVENY ODKAZY]

PříspěvekNapsal: 17 bře 2019 01:56
od TheFloxiCz
Zdravím všechny...

Vzhledem k tomu, že dostávám poměrně dost žádostí o funkční odkaz, jak už zde na foru nebo i jinde, tak jsem se rozhodl obnovit téma společně s odkazy. Téma bylo zamknuté, takže jsem nemohl upravit příspěvek a tak upravit odkazy na stažení. Nicméně jsou již opravené! Docela mě udivuje, že stále někdo má zájem jezdit moji mapu, i přestože v dnešní době by asi neodpovídala požadavkům některých hráčů. Jsem trochu udivený, ale těší mě to! :)

Odkaz je tedy k nalezení na první stránce. V případě nějakých dotazů nebo problémů s mapou můžete psát sem do tématu.

Re: Fiktiv Szczecin V2.11b [FIX 18.03.2019]

PříspěvekNapsal: 18 bře 2019 16:53
od TheFloxiCz
Dnešním dnes vydávám drobný patch, který opraví jedny z důležitých chyb ze staré verze.

2.11 --> 2.11b
    - Opravena chyba, kdy se na konečné zastávce neukončil jízdní řád (A, B, C, 58, 59, 63, 101, 107, 524, 525, 526)
    - Opravena chyba s chybějící zastávkou Komuny Paryskiej a Jana z Czarnolasu

DOWNLOAD (18.03.2019)

Re: Fiktiv Szczecin V2.11b [FIX 18.03.2019]

PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 01:13
od fik21
Zdravím co je potřeba všechno stáhnout aby mi mapa fungovala ?

Re: Fiktiv Szczecin V2.11b [FIX 18.03.2019]

PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 01:48
od TheFloxiCz
Zdravím, k mapě by nemělo být nic potřeba. Všechno by tedy mělo být v balíčku. Pokud se ale vyskytne nějaká chyba nebo problém, tak vyřešit ji/ho už je to nejmenší. ;)
Nicméně doporučuji počkat. Brzy vydám vetší opravu chyb.

Re: Fiktiv Szczecin V2.11b [FIX 18.03.2019]

PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 11:36
od fik21
Ok rad si počkám na další verzi a děkuji za odpověď