TOPlist

Mainz, MAN Lion's City-Familie

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod dejvk » 24 čer 2015 17:48

Když si sednu na kolo a zjistím, že nemá volant, tak ho půjdu reklamovat, protože to není normální?
Uživatelský avatar
dejvk
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1088
Registrován: 10 pro 2011 20:51

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod stefek200 » 24 čer 2015 17:52

Už s tím zase začínáte?? Normálně jsem se zeptal jak ten systém IBISU funguje a vy mi tu píšete nesmysly.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod Jakub » 24 čer 2015 17:55

To že ti napíšu aby si sa pozrel do manuálu je nezmysel ? Mimochodom v tom manuále je to celkom dobre popísané ;)
Uživatelský avatar
Jakub
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 434
Registrován: 08 lis 2013 19:40
Bydliště: Hainburg an der Donau

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod Driver2000 » 24 čer 2015 19:54

ono to možná ani přes num nejde ani přes alt, ale od čeho je palubák???
Obrázek
Driver2000
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 267
Registrován: 13 srp 2013 16:34

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod Trolejbusák » 24 čer 2015 19:57

Mně funguje ovládání přes Ctrl normálně. Co vy s tím furt děláte? :|
Trolejbusák
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5199
Registrován: 23 dub 2011 15:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod centipede » 24 čer 2015 19:59

Driver2000 píše:ono to možná ani přes num nejde ani přes alt, ale od čeho je palubák???

Ale jde. Vyzkoušeno na Mainzu a na Chicagu ;) .
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod stefek200 » 25 čer 2015 12:05

To je právě ono,palubák mi nefunguje vůbec,kromě jednoho tlačítka toho posl.nahoře na liště jinak zadat linku a trasu nejde,neukazují se mi tam žádná čísla a to je ten problém.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod tramvaj3 » 25 čer 2015 13:39

Tak to je chyba mezi myší a klávesnicí :? :roll: :?
Mě to jede normálně ;)
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod stefek200 » 25 čer 2015 13:53

Spíš si chtěl říct mezi židlí a klávesnicí/myší.No kusím ještě prostudovat Manuál co mi překládač vyblije.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Mainz, MAN Lion's City-Familie

Příspěvekod stefco » 27 čer 2015 21:02

Všimol som si menší bug pri použití kĺbových MAN-ov ako AI. AI totiž nevie otvoriť 3. dvere a keď cez nich chce niekto vystúpiť, tak AI zostáva zaseknuté na zastávke. Oprava je jednoduchá, v skripte door_MAN.osc (u oboch verzii) si nájdite odstavec:
Kód: Vybrat vše
'   AI-Ablauf:

(L.L.AI_Scheduled_AtStation) 1 =
{if}
'Befehl zum Luken öffnen:
   1 (S.L.door_freigabe) (S.L.bremse_halte)
   (L.L.doorTarget_0) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront0)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_1) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront1)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_23) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_dooraft23)
   {endif}
{endif}

(L.L.AI_Scheduled_AtStation) -1 =
{if}
'Befehl zum Luken dicht machen:
   0 (S.L.door_freigabe)
   (L.L.doorTarget_0) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront0)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_1) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront1)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_23) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_dooraft23)
   {endif}
   
'Wenn alles dicht, dann kanns losgehen:
   (L.L.door_0) 0.1 <
   (L.L.door_1) 0.1 < &&
   (L.L.door_2) 0.1 < &&
   (L.L.door_3) 0.1 < &&
   (L.L.door_4) 0.1 < &&
   (L.L.door_5) 0.1 < &&
   (L.L.door_6) 0.1 < &&
   (L.L.door_7) 0.1 < &&
   {if}
      0 (S.L.bremse_halte) (S.L.AI_Scheduled_AtStation)
   {endif}
{endif}

A nahraďte týmto:
Kód: Vybrat vše
'   AI-Ablauf:

(L.L.AI_Scheduled_AtStation) 1 =
{if}
'Befehl zum Luken öffnen:
   1 (S.L.door_freigabe) (S.L.bremse_halte)
   (L.L.doorTarget_0) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront0)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_1) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront1)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_23) 1 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_dooraft23)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_45) 1 = !
   {if}
      (M.L.Door45_Steuerung)
   {endif}
{endif}

(L.L.AI_Scheduled_AtStation) -1 =
{if}
'Befehl zum Luken dicht machen:
   0 (S.L.door_freigabe)
   (L.L.doorTarget_0) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront0)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_1) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_doorfront1)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_23) 0 = !
   {if}
      (M.L.trg_bus_dooraft23)
   {endif}

   (L.L.doorTarget_45) 0 = !
   {if}
      (M.L.Door45_Steuerung)
   {endif}
   
'Wenn alles dicht, dann kanns losgehen:
   (L.L.door_0) 0.1 <
   (L.L.door_1) 0.1 < &&
   (L.L.door_2) 0.1 < &&
   (L.L.door_3) 0.1 < &&
   (L.L.door_4) 0.1 < &&
   (L.L.door_5) 0.1 < &&
   {if}
      0 (S.L.bremse_halte) (S.L.AI_Scheduled_AtStation)
   {endif}
{endif}
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků