TOPlist

Ahlheim fiktiv V3

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Líbí se vám tato mapa?

Ano
66
92%
Ne
6
8%
 
Celkem hlasů : 72

Ahlheim fiktiv V3

Příspěvekod Jenda » 07 zář 2013 21:33

Ahoj nedávno vyšla docela dobrá mapa můžu jen doporučit ;)
http://www.omnibussimulator.de/forum/in ... adID=26817
Naposledy upravil Jenda dne 05 zář 2014 23:56, celkově upraveno 4
Jenda
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 285
Registrován: 16 dub 2011 18:39
Bydliště: Praha-Západ

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod filo1227 » 07 zář 2013 22:06

Pri načítaní mi vyhodí chybu There are is at least one invalid track ... a tak si nemôžem vybrať CP. Čo mám robiť?
ObrázekObrázek
filo1227
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 419
Registrován: 22 kvě 2011 10:40
Bydliště: TARDIS

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod bouvier » 07 zář 2013 22:11

Mne taktiež + nejaký splin ktorý tam mám a ešte pár objektov ktoré tam taktiež mám takže u mňa po x neúspešných pokusoch išla do koša.
bouvier
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 869
Registrován: 29 pro 2011 11:20

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod dwarf253 » 07 zář 2013 22:16

Stáhnout Addon Hokau: Odkaz
Z toho složku Hokau vložit do Sceneryobjects.
Potom otevřít složku Sceneryobjects/Kreuz_MC a složky "model" a "texture" zkopírovat a vložit do Sceneryobjects/Hokau. Poté ze složky Sceneryobjects/Marcel zkopírovat složku "texture" a vložit ji také do Sceneryobjects/Hokau.
Naposledy upravil dwarf253 dne 08 zář 2013 10:00, celkově upraveno 1
dwarf253
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1123
Registrován: 07 črc 2011 14:00

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod Jenda » 07 zář 2013 22:18

Musíte podle té citace co tam píše mně funguje vpohodě

Zitat
Nach dem Entpacken muss zunächst der Ordner „Hokau“ in das Verzeichnis
„...\Omsi\Sceneryobjects\“ verschoben werden.Der Ordner Hokau-Splines kommt sinngemäß in „...\Omsi\Splines

Zitat
Nun müssen noch die Ordner „model“ und „texture“ aus dem Verzeichnis
„...\Omsi\Sceneryobjects\Kreuz_MC\“ in den Ordner „...\Omsi\Sceneryobjects\Hokau“ kopiert
werden, sowie der Ordner „texture“ aus dem Verzeichnis „...\Omsi\Splines\Marcel“ in den Ordner
„...\Omsi\Splines\Hokau“
Jenda
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 285
Registrován: 16 dub 2011 18:39
Bydliště: Praha-Západ

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod bouvier » 07 zář 2013 22:36

Podľa toho som to x krát skúšal a furt nič. Každopádne som si to asi zle preložil a preto mi to nešlo. Zajtra otestujem, dík. ;)
bouvier
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 869
Registrován: 29 pro 2011 11:20

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod Athare » 08 zář 2013 09:57

Co je teda, prosim v cestine, nutno udelat?
Athare
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 149
Registrován: 21 kvě 2013 18:04

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod dwarf253 » 08 zář 2013 09:59

Vždyť jsem to tu už psal a mám takový pocit, že v čínštině to nebylo.
dwarf253
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1123
Registrován: 07 črc 2011 14:00

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod filo1227 » 08 zář 2013 12:27

Pomohlo, ďakujem. :)
ObrázekObrázek
filo1227
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 419
Registrován: 22 kvě 2011 10:40
Bydliště: TARDIS

Re: Ahlheim fiktiv V1.0.1

Příspěvekod Athare » 08 zář 2013 17:41

dwarf253 píše:Stáhnout Addon Hokau: Odkaz
Z toho složku Hokau vložit do Sceneryobjects.
Potom otevřít složku Sceneryobjects/Kreuz_MC a složky "model" a "texture" zkopírovat a vložit do Sceneryobjects/Hokau. Poté ze složky Sceneryobjects/Marcel zkopírovat složku "texture" a vložit ji také do Sceneryobjects/Hokau.


Jenom tohle? Aha, díky.
Athare
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 149
Registrován: 21 kvě 2013 18:04

Další

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků