od dejvk » 06 dub 2015 19:44
No. Větev na Bayersberg je teda dost zklamáním, jsou tam dvě větší města, celé na placce, takže to působí fakt blbě. Naopak linka 299 je dobrým pokračovatelem předchozí verze - spojuje Bad Kinzau s novým krajským městem Gonnsee, cestou jede přes lyžařské středisko a kolem velkého jezera, celkem to připomíná Tyrolsko, jen chybí ty alpy kolem dokola. 299 je takový vymeták, jede sice po okreskách víceméně přímo, ale často má nějaký závlek, tu na parkoviště, tu do výzkumného ústavu... i malinké letiště je při cestě.
Celkově se dost posunul setting celé mapy, zatímco dřív to byl takový ten ospalý a zapadlý německý kraj někde kolem let 1999-2000, pokračování působí dojmem, že jsme se posunuli tak do roku 2013-2014 a do kraje pumpuje peníze Evropská unie. Část silnic působí nedávno dokončeným dojmem a i stará část z předchozí verze se dočkala trochu oprav. Hlavně byly napraveny nejvíc do očí bijící věci, u Saasdorfu došlo k uřezání chodníků tak, aby tam mohly autobusy konečně pořádně zatáčet, byla zrušena zastávka St. Nikolai vzdálená patnáct metrů od následující konečné.
Je vidět, že nový autor není zdaleka takový puntičkář jako ten starý. Tentokrát mapa není revoluční, jako svého času Bad Kinzau bylo. Ale pokud vás tehdy bavilo, tak tohle dá té mapě novou šťávu a celkem s rozumem jí rozšíří. Výsledek trochu připomíná kompilaci Bad Kinzau, Römerbergu a St. Ilsensee. Což je za mě určitě plus.
Teď ještě koukám na ty kyvadlové linky, jsou zajímavě udělané: obě se dají zapnout a vypnout pomocí přiložených skriptů, a idea je taková, že v zimě jezdí Skibus svážející lidi z Gonnsee a Bad Kinzau k lyžařskému středisku, zatímco v létě jezdí Wanderbus svážející horolezce k Talhamu.