Všem zde děkuji za kladné ohlasy k této mapě. Velice si toho vážim.
Po projití všech příspěvků se pokusím odpovědět na dotazy, na které jste se ptali
:
1.
Textury cest - původ textury si přesně nevybavím, ale myslim si, že pochází z USSR modu pro Euro Truck Simulator
; jinak textura není finální verzí, takže ještě před vydáním se bude upravovat aby vypadala ještě více reálně
2.
HW nároky - zde odpovím asi konfigurací svojí sestavy (žádná novota
):
Intel C2D E8400 přetaktované na 3,6 GHz, 8GB RAM (naprosto nevyužité ) a grafiku ATI HD5770 1GB; ale snažím se při tvorbě objektů do mapy redukovat velikost textur a minimalizovat počty polygonů, tam kde nejsou potřeba
3.
Hlášení zastávek - každopádně jsou v plánu, ale zatím tento nedostatek neřeším; cílem je dokončit mapu jako takovou (objekty, silnice)
4.
Nahrazení původních aut - tak s tím se počítá, nenechám tam přeci jezdit chlupatý v autech s názvem Polizei
; na Fabie a Octavky mám stažený už i nějaký blueprinty, ale přemýšlim, že auta zkonvertuju z jiný hry.
BTW večer se mi snad podaří přidat i pár dalších screenů