TOPlist

Römerberg V3

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Römerberg V3

Příspěvekod prazus1 » 01 zář 2014 18:56

to je vše?
pokud jo, tak dík
prazus1
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 425
Registrován: 14 črc 2012 11:22
Bydliště: Šlapanice

Re: Römerberg V3

Příspěvekod centipede » 01 zář 2014 18:59

jojo to je vše.
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: Römerberg V3

Příspěvekod IK_Pr_CZ » 02 zář 2014 06:26

Řikal jsem ještě nějaké objekty. :) Pokud se v tom nevyznáš, tak když někde těsně za údajem o času uvidíš Error a pak ti bude cesta směřovat přes složku SceneryObjekts, chybí ti složka se souborem, ke kterému cesta směřuje. ;)
Zde není nic, co by vás muselo zajímat.
IK_Pr_CZ
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 602
Registrován: 28 bře 2014 14:31
Bydliště: Galaktický sektor ZZ9 Plural Z Alfa

Re: Römerberg V3

Příspěvekod Alegro97 » 06 zář 2014 18:06

Ahoj mám problém s al. Dělá to jenom mě, nebo vám taky nesmyslně zahýbají auta, házejí blinky a pak jedou jinam ?? Taky nepotkávám žádné autobusy...jenom Anzeigen, přitom v sd200 a202 je dáno vše přesně jak má. Díky za radu :)
Alegro97
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 70
Registrován: 06 čer 2014 18:18

Re: Römerberg V3

Příspěvekod IK_Pr_CZ » 06 zář 2014 18:18

Ta auta jsou způsobeny addonem Simple streets, můžeš si to upravit v crossing editoru. Co se týče autobusů, hází ti to nějaký error, nebo ne?
Zde není nic, co by vás muselo zajímat.
IK_Pr_CZ
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 602
Registrován: 28 bře 2014 14:31
Bydliště: Galaktický sektor ZZ9 Plural Z Alfa

Re: Römerberg V3

Příspěvekod Alegro97 » 12 zář 2014 14:30

Žádnou chybu mi to nepíše. Co se týče těch aut, tak ten editor neznám...mohl by si mi sem nahrát tvůj soubor. Díky :)
Alegro97
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 70
Registrován: 06 čer 2014 18:18

Re: Römerberg V3

Příspěvekod TheFloxiCz » 12 zář 2014 15:10

Měl jsem stejný problém. Taky jsem nepotkával AI busy, ale po změně AIlistu to bylo ok.
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Römerberg V3

Příspěvekod IK_Pr_CZ » 13 zář 2014 06:17

Alegro97: crossing editor najdeš v balíčku SDK, který si můžeš stáhnout na naší stránce. Blinkry jsou způsobeny špatně nadefinovaným objektem (křižovatkou) (RQ_10,5[něco]). Jaká to je si zjistíš v normálním mapovém editoru ;)
Zde není nic, co by vás muselo zajímat.
IK_Pr_CZ
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 602
Registrován: 28 bře 2014 14:31
Bydliště: Galaktický sektor ZZ9 Plural Z Alfa

Re: Römerberg V3

Příspěvekod MartyGS » 30 říj 2014 14:43

Vyřešeno :D
Naposledy upravil MartyGS dne 30 říj 2014 15:52, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MartyGS
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 127
Registrován: 06 lis 2013 00:35
Bydliště: Frýdek-Místek, Chlebovice

Re: Römerberg V3

Příspěvekod mhdfm » 30 říj 2014 14:51

Chybí ti busy, dostahuj nebo přepiš ailist. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků