TOPlist

[WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod mrkvakj » 11 lis 2016 19:03

Daj to do code ;)
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 553
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Karosak951 » 03 pro 2016 23:34

Zdravím, na betriebshofu mám příšerně nízký FPS, ale nastavením to není. Např. Kojetice jedou naprosto v pohodě. nevíte někdo co s tím? A Mohl byste mi někdo poslat Sceneryobjecty Wooder/Avion? Předem díky ;)
Rozměry vládnou světu!
Uživatelský avatar
Karosak951
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1056
Registrován: 07 lis 2012 19:57

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod lukasmayer » 10 led 2017 13:56

Poslal by mi někdo tyto objekty? Díky
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_direction_left.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_direction_right.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_range_1.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_large_3.sco
Sceneryobjects\Additional Traffic Signs\ATS_standard_small_1.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn\Mast_2spurig.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn\Mast_3spurig.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn\Mast_Metall.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn_Sonderzeichen\Piktogrammfeld_Parkplatz.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn_Sonderzeichen\Radio_Kronehit.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn_Sonderzeichen\Zusatzzeichen_Flughafen_Anschluss.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Autobahn_Sonderzeichen\Zusatzzeichen_Gewerbe.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Bundesstraße\Abfahrt_Bundesstrasse.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Bundesstraße\Entfernungstafel.sco
Sceneryobjects\Busdriver1997_OBJ\Bundesstraße\Gerade_AK.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\abroll.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Bauer_00.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Bauer_01.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\platte.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Wartehaeusel.sco
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\Zaun_1Pfeiler.sco
[WIP] Mapa Karlovy Vary -> Ostrov -> Jáchymov
Terén = 0%
Silnice = 0%
Objekty = 0%
Data, hof soubory, atd. = 0%
lukasmayer
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2014 18:00
Bydliště: Jáchymov

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Ikarus_435 » 10 led 2017 14:58

takú vec že google asi nepoznaš že?
Môj Setup|Procesor: Intel Core i7 4790S 3,2GHz|Grafika: Nvidia Geforce GTX 745 4GB|RAM: 16GB|HDD: 2,5TB|Monitor: 18,5" ASUS VS197DE
Obrázek
Uživatelský avatar
Ikarus_435
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1350
Registrován: 03 dub 2013 18:29
Bydliště: Bratislava - Slovakia

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod smoli11 » 11 srp 2017 22:27

Ahoj kluci nevíte kde by se dali najít tyto objekty?
Nikde je nemohu najít.
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\Perotinus\Bahnhof.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Bahnhof2.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Edeka.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Freileitungsmast.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Hinweis_g_l.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Hinweis_g_r.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Hinweis_l_r.sco
Sceneryobjects\Perotinus\leitpfosten.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Ortsschild.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Richtungstafel_klein.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Schild_Ev_Kirche.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Strassenrand.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Stromhaeuschen.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_50.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_Achtung_Kurvelinks.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_Achtung_Kurverechts.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_Spielstrasse.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_Ueberholverbot - Kopie.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_VerbotfürFahrzeuge.sco
Sceneryobjects\Perotinus\VZ_Zebrastreifen.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Wegweiser_l.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Wegweiser_r.sco
Sceneryobjects\Perotinus\Zaunpfahl.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\Jagdhuette_1.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_BA-Haus_Blankensee_dirt.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_BA-Haus_Elmenhorst.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_BA-Haus_Ranbin.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_BA-Haus_Samtens.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_BA-Haus_Teschenhagen.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MLW_Trafohaus2.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\MM_Feld_Maisfeld.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SG_EHuis.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SG_FTZschuur1.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SG_FTZschuur2.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SG_Hooischelfstrodak.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SG_MeisterKerk.sco
Obrázek
Uživatelský avatar
smoli11
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2013 16:04
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 13 srp 2017 14:35

Chýba ti mapa Tettau.
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod citibus147 » 16 zář 2017 21:21

Chybí mi tyto objekty:
Nevíte někdo kde je stáhnout??
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Bahnmap\BR628_hinten.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Bahnmap\BR628_vorne.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Besel_Baum1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Besel_Holz1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Besel_Holz2.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Brennnessel.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gestruepp.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gestruepp_2.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gras.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gras_2.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gras_3.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Gras_4.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Laterne2.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Parkbank.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Parkscheinautomat.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Poller1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Poller2.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Poller3.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Richtungstafel.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Traktor1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Traktor3.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Traktor4.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Zeitungskasten.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\Cafe1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\DecalW11.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\DecalW13.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab4\KZ1.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Landkreis Freyfurt\Aral.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Landkreis Freyfurt\IGEL-Schrift.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Landkreis Freyfurt\Stromkasten.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Landkreis Freyfurt\T3_Polizei.sco
Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Tettau\Zaun_gr.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Fahrplan_einzeln.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Deckel.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Fahrplan.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Fahrplan_doppel.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Fuss_gross.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Hst-Name.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Hst-Name_gross.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Linieneinschub.sco
Sceneryobjects\Waldheini12\Haltestellenschilder\Mabeg_ST1N_Linieneinschub_2zeilig.sco
Naposledy upravil wooderCZ dne 19 zář 2017 04:30, celkově upraveno 1
Důvod: Seznam příště do CODE!
citibus147
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 2
Registrován: 16 zář 2017 21:13

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod šmudlaviťas » 03 pro 2017 11:07

Čáwes hoši,
už se s tím patlám dost dlouho a nepřišel jsem na to.Problém je takový,že se mi pod navigací nezobrazuje text(tudíž nevím-kam která linka vede).
Zkoušel jsem vše,dokonce jsem stahoval i ten hotfix na navigaci,protože původně se mi zobrazovali místo navigace taky ty ,,věže´´ ale po stáhnutí toho hotfixu se mi ,,věže´´ sice zobrazovat přestali ale pro změnu mi to nepíše text,takže nevím kudy kam...
Poprosil bych o pomoc,já už fakt nevím,čím to může být :)


Kód: Vybrat vše
====================
    Start logging
====================

Date:    3. 12. 2017
Time:    10:05:18
Version: 2.3.004

0 10:05:18 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 10:05:19 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 10:05:19 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 10:05:36 -  -       Information: Options dialog created
4 10:05:36 -  -       Information: Weather dialog created
5 10:05:36 -  -       Information: Profiles dialog created
6 10:05:36 -  -       Information: Time table running dialog created
7 10:05:36 -  -       Information: Start dialog created
8 10:05:37 -  -       Information: Menu 2 created
9 10:05:37 -  -       Information: Menu 3 created
10 10:05:37 -  -       Information: Tut dialog created
11 10:05:37 -  -       Information: Menu pos set
12 10:05:37 -  -       Information: Bro initialized
13 10:05:37 -  -       Information: Human engine initialized
14 10:05:37 -  -       Information: Forms set
15 10:05:37 -  -       Information: Captions set
16 10:05:37 -  -       Information: Screen ration set
17 10:05:37 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 10:05:37 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 10:05:37 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 10:05:37 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 10:05:37 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 10:05:37 -  -       Information: 3D initialized
23 10:05:37 -  -       Information: Direct sound initialized
24 10:05:37 -  -       Information: Create main manager...
25 10:05:37 -  -       Information: Veh array created
26 10:05:37 -  -       Information: CS initialized
27 10:05:37 -  -       Information: Station manager created
28 10:05:37 -  -       Information: OBB created
29 10:05:37 -  -       Information: Tex managers created
30 10:05:37 -  -       Information: Tex manager started
31 10:05:37 -  -       Information: Tutorial manager created
32 10:05:37 -  -       Information: Material manager created
33 10:05:37 -  -       Information: Scenery object manager created
34 10:05:37 -  -       Information: Human manager created
35 10:05:37 -  -       Information: RV type manager created
36 10:05:37 -  -       Information: RV lists created
37 10:05:37 -  -       Information: Spline manager created
38 10:05:37 -  -       Information: Time table manager created
39 10:05:37 -  -       Information: Currency manager created
40 10:05:37 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 10:05:37 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 10:05:37 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
43 10:05:37 -  -       Information: Visual helpers created
44 10:05:37 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
45 10:05:37 -  -       Information: ---
46 10:05:37 -  -       Information: Download Internet Textures...
47 10:05:38 -  -       Information: Input Manager erstellen...
48 10:05:38 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
49 10:05:38 -  -       Information: Game Controller laden...
50 10:05:38 -  -       Information: Progman initialisieren...
51 10:05:38 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
52 10:05:38 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
53 10:05:38 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
54 10:05:38 -  -       Information: Redline initialisieren...
55 10:05:38 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
56 10:05:38 -  -       Information: Plugins initialisieren...
57 10:05:38 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
58 10:05:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
59 10:05:45 -  -       Information: Loading Situation maps\Krummenaab Updated\laststn.osn...
60 10:05:45 -  -       Information: Date: 2015 0802, Time: 124433
61 10:05:45 -  -       Information: Load maps\Krummenaab Updated\global.cfg map...
62 10:05:45 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
63 10:05:45 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
64 10:05:45 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
65 10:05:45 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
66 10:05:45 -  -       Information: Load Precip. Sound...
67 10:05:45 -  -       Information:    Sound erstellen...
68 10:05:45 -  -       Information:    Sound laden...
69 10:05:45 -  -       Information: Set Weather System vars...
70 10:05:45 -  -       Information: Sky and Weather created
71 10:05:45 -  -       Information: Date: 2015 0802, Time: 124433
72 10:05:47 -  -       Information: Fonts initialized
73 10:05:47 -  -       Information: Map created
74 10:05:48 -  -       Information:   Map Global File loaded
75 10:05:48 -  -       Information:   Registrations loaded
76 10:05:48 -  -       Information:   Parked Cars loaded
77 10:05:48 -  -       Information:   Map AILists loaded
78 10:05:48 -  -       Information:   New Centerkachel set
79 10:05:48 -  -       Information:   VarParents loaded
80 10:05:48 -  -       Information:   Special Objects refreshed
81 10:05:48 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
82 10:05:48 -  -       Information: Map loaded
83 10:05:48 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\GZ 1.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
84 10:05:48 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\S4.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
85 10:05:48 -  -       Information: Humans created
86 10:05:48 -  -       Information: Editor refreshed
87 10:05:48 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
88 10:05:48 -  -       Information: Weather loaded
89 10:05:48 -  -       Information: Map camera loaded
90 10:05:48 -  -       Information: maps\Krummenaab Updated\global.cfg map loaded!
91 10:05:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
92 10:05:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
93 10:05:49 -  -       Information: Refresh Tile: 83, maps\Krummenaab Updated\tile_13_-14.map ...
94 10:05:49 -  -       Information: Refresh Tile: 82, maps\Krummenaab Updated\tile_13_-13.map ...
95 10:05:50 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
96 10:05:50 -  -       Information: Refresh Tile: 84, maps\Krummenaab Updated\tile_14_-14.map ...
97 10:05:51 -  -       Information: Refresh Tile: 81, maps\Krummenaab Updated\tile_14_-13.map ...
98 10:05:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
99 10:05:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text2.bmp"!
100 10:05:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
101 10:05:52 -  -       Information: Refresh Tile: 77, maps\Krummenaab Updated\tile_15_-13.map ...
102 10:05:53 -  -       Information: Refresh Tile: 76, maps\Krummenaab Updated\tile_15_-12.map ...
103 10:05:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "Untitled\pfeher.bmp"!
104 10:05:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "Untitled\pfeher.bmp"!
105 10:06:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "D_kennzeichen.bmp"!
106 10:06:05 -  -       Information: Date: 2015 0802, Time: 124433
107 10:06:05 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
108 10:06:05 -  -       Information: Date: 2015 0802, Time: 124433
109 10:06:11 -  -       Information: Traffic loaded
110 10:06:11 -  -       Information: Reset Passengers...
111 10:06:11 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
112 10:06:11 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
113 10:06:11 -  -       Information: Date: 2015 0802, Time: 124433
114 10:06:11 -  -       Information: Reset Passengers...
115 10:06:11 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
116 10:06:11 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
117 10:06:11 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
118 10:06:12 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
119 10:06:12 -  -       Information: Reset State Matrices...
120 10:06:12 -  -       Information: Start Tex Thread...
121 10:06:12 -  -       Information: Init Red Line...
122 10:06:12 -  -       Information: Set Initial Render States...
123 10:06:12 -  -       Information: Menu pos set
124 10:06:15 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
125 10:06:16 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
126 10:06:31 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
127 10:06:31 -  -       Information: Menu pos set
128 10:06:35 -  -       Information: Deativating TIR...
129 10:06:35 -  -       Information: TIR was not available
130 10:06:36 -  -       Information: Closing actual map...
131 10:06:36 -  -       Information: Actual map closed!
132 10:06:36 -  -       Information: OMSI is closing...
šmudlaviťas
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 134
Registrován: 18 bře 2013 14:30
Bydliště: Dolní Lánov

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod martasknol4 » 03 pro 2017 11:23

Máš k mapě nainstalované fonty?
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Jaškin » 03 pro 2017 11:44

Stáhni si tenhle archiv: http://www.mediafire.com/file/i8j8vy5ucijw9m5/Improvement_textures_pack_2017_upd1.7z.

A složku Generic nech nahradit ve složce Scenery Objects. ;)
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků