TOPlist

[WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 27 srp 2016 19:47

Funguje Vám timetable?
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Mari » 27 srp 2016 21:22

Ahoj,mohl byste mi sem prosím někdo poslat Bruecke2_nocollision.sco?
Mari
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 677
Registrován: 23 zář 2012 13:30

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 27 srp 2016 21:29

Bruecke2_nocollision.rar
(236 bajtů) 91 krát
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Mari » 27 srp 2016 21:42

Tak díky,ale zase se mi načte jen obloha a nic víc...A přitom maptool nic nevyhazuje jako chybu :/ ?
Mari
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 677
Registrován: 23 zář 2012 13:30

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 27 srp 2016 21:54

pozri log, ja som musel vymeniť vozidla v parkliste a ailiste
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod dragon4201 » 27 srp 2016 22:14

nevěděl by někdo co s tím ?
Přílohy
logfile.txt
(10.73 KiB) 83 krát
dragon4201
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 154
Registrován: 03 říj 2015 14:04
Bydliště: Ostrava

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod Mari » 27 srp 2016 22:14

Díky,to jsem udělal a vše už jde...Díky moc ještě jednou ;)
Mari
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 677
Registrován: 23 zář 2012 13:30

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 27 srp 2016 22:21

@dragon4201 Chýba ti Addon.
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod 11Boby11 » 28 srp 2016 05:17

Vydána finální verze ;)
11Boby11
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 141
Registrován: 15 lis 2015 12:35

Re: [WIP] Krummenaab (dříve Freyfurt)

Příspěvekod MarX » 28 srp 2016 18:46

Postnem to aj sem.
Zobrazuje sa vám text v navigácií?
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků