TOPlist

Krummenaab 2019 (Update 18.1.2020)

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod Peterson » 12 led 2020 14:20

Vymeň si AI list, Scania Citywide je náročná ako zákazníčka Starbucksu. A vymaž si AI group Trucks, MAN F90 je skutočný žrút FPS.

S mapou sa neobťažujte, všetky cesty sú úzke a hrboľaté. Ak sa niekomu podarí prejsť linku C41 bez toho, aby mu chceli ľudia vystúpiť, a bez nehody, tak dostane bezvýznamné plus. Naozaj nerozumiem tomu, prečo tvorca použil cesty o šírke 5 metrov. Cesta do Krumenaabu má síce dva pruhy, ale sú také úzke, že sa do jedného s autobusom fyzicky nezmestíte. Je to ako predbiehať v zúžených úsekoch na D1. Sám viem, o čom hovorím... už sa mi totiž irl podarilo štrajchnúť nárazník o tie plechové zábradlia
Naposledy upravil Peterson dne 12 led 2020 20:34, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod Mr.Killer855 » 12 led 2020 16:47

Zdravím, mapa je super, krásně propracovaná a ani mi nepřijde tak náročná. Jen mám problém, se kterým by mi někdo z vás mohl pomoct. Blbnou mi na mapě textury autobusů. Vezmu si normální bus, který mi na jiných mapách normálně jde, ale tady mam některý textury bílý, nebo třeba zapnu světla a zbělá mi palubka. Třeba Axer mi ale jde normálně. Nevíte co s tím? :roll: Přikládám obrázky, abyste si to mohli představit. Image Image
AMD Ryzen 5 1600, MSI B450-Tomahawk, RX 570 4GB, HyperX 16GB DDR4 3200MHz, HDD 2TB, SSD 128GB
Uživatelský avatar
Mr.Killer855
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 5
Registrován: 10 úno 2013 15:04
Bydliště: Liberec

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod BusákCZ » 12 led 2020 17:01

Obrázky nejdou zobrazit, dej je do a né do [image][/image]. ;)
Uživatelský avatar
BusákCZ
Člen
Člen
 
Příspěvky: 699
Registrován: 03 srp 2018 12:40
Bydliště: Tam kde jezdí FTL.

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod Peterson » 12 led 2020 17:03

Mr.Killer855 píše:Zdravím, mapa je super, krásně propracovaná a ani mi nepřijde tak náročná. Jen mám problém, se kterým by mi někdo z vás mohl pomoct. Blbnou mi na mapě textury autobusů. Vezmu si normální bus, který mi na jiných mapách normálně jde, ale tady mam některý textury bílý, nebo třeba zapnu světla a zbělá mi palubka. Třeba Axer mi ale jde normálně. Nevíte co s tím? :roll: Přikládám obrázky, abyste si to mohli představit. Image Image


Pridaj 0 k maximálnej pamäti textúr v nastaveniach grafiky. Defaultne je tam 401 MB, a to je žalostne málo.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod BusákCZ » 12 led 2020 17:07

Když už, tak doporučuji nastavit 8000-9000.00 viz. návod od Jaškina. ;)
Uživatelský avatar
BusákCZ
Člen
Člen
 
Příspěvky: 699
Registrován: 03 srp 2018 12:40
Bydliště: Tam kde jezdí FTL.

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod TheFloxiCz » 12 led 2020 17:21

Bohužel musím souhlasit Petersonem.
Mapu jako takovou mám rád, vypadá doopravdy úžasně, ale díky její nepraktičnosti bude brzy uvedena do zapomnění stejně rychle jako ta stará verze.

Stále nabývám dojmu, že autoři tráví čas v editoru, ale ne testováním, protože některé úseky prostě nejdou projet ani se sólem.
Jakmile potkáte v Chebu do kopce auto proti vám, bez obrubníku a nadávek cestujících to nejde. Pokud má autobus nesprávný kolizní box, ty serpentiny na Osvobození neprojedete bez škrábnutí. Úsek Hbf - Stadtgarden to stejné, úsek je dělaný na O520 Cito, ale kapacitně vám nestačí ani 12m sólo.

A nemusím mluvit o tom, že největší obliba autorů je nasrat co nejvíce malých objektů do prostoru silnice. Nádhera se zabíjí svojí nepraktičností... :x
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod Domin7762 » 12 led 2020 18:26

Peterson píše:Vymeň si AI list, Scania Citywide je náročná ako zákazníčka Starbucksu. A vymaž si AI group Trucks, MAN F90 je skutočný žrút FPS.

S mapou sa neobťažujte, všetky cesty sú úzke a hrboľaté. Ak sa niekomu podarí prejsť linku C41 bez toho, aby mu chceli ľudia vystúpiť, a bez nehody, tak dostane bezvýznamné plus. Naozaj nerozumiem tomu, prečo tvorca použil cesty o šírke 5 metrov. Cesta do Krumenaabu má síce dva pruhy, ale sú také úzke, že sa do jedného s autobusom fyzicky nezmestíte. Je to ako predbiehať v zúžených úsekoch na D1. Sám viem, o čom hovorím...


Díky za radu, jdu to vyzkoušet. ;)
Domin7762
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 60
Registrován: 21 pro 2018 22:02

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod mKO » 13 led 2020 21:03

Čau, chtěl bych vyzkoušet tuhle mapku, ale jsem celkem paranoidní, jakou máte zkušenost s Sharemods? Předem díky.
Uživatelský avatar
mKO
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 64
Registrován: 16 říj 2019 15:42
Bydliště: Ostrava

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod Dawa » 13 led 2020 22:35

No problem
Dawa
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 85
Registrován: 26 led 2014 16:45

Re: Krummenaab 2019 (Vydáno 9.1.2020)

Příspěvekod MarX » 14 led 2020 22:21

Pri navigácií v mape mi neukazuje text, len šípky, pravdepodobne chýbajú nejaké fonty, nemáte niekto fix? :)
EDIT: Dvakrát meraj, raz rež...boli to krueger fonty
Obrázek
Uživatelský avatar
MarX
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 809
Registrován: 16 dub 2013 19:27
Bydliště: Spišská Nová Ves

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků