TOPlist

Fiktivní Unhošť - verze 1.01 /VYDÁNA 18.7.2019/

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Tomashek_18 » 20 bře 2019 20:14

Ahoj, chtěl bych požádat o radu:

Na začátku stavby jsem si aktivně vygeneroval tily pro celou zamýšlenou trasu, tudíž mám teď v mapě spoustu nepotřebných prázdných tilů. Zkusil jsem je smazat, ale při spouštění mapy mi pak OMSI vyhazovalo Fehlera. Postupoval jsem následovně:
1) V editoru jsem si zjistil souřadnice příslušných tilů.
2) Tyto tily jsem vymazal z globalu mapy.
3) Vymazal jsem soubory náležející k těmto tilům ve složce s mapou.

Nevěděl byste někdo, v čem jsem udělal chybu, případně co jsem opomněl?
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Sotous26 » 20 bře 2019 20:18

OMSI neumí mazat tily. Nahraj tam zálohu globalu.
Je mi uplne jedno, co si o mne kdo mysli. Hlavni je, ze z toho maji radost.
Uživatelský avatar
Sotous26
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 535
Registrován: 02 bře 2016 20:13
Bydliště: Pardubice

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod kuba.k » 21 bře 2019 09:39

Ahoj Tome,
pro mazání tilů je super tento prográmek:
Kód: Vybrat vše
https://fellowsfilm.com/downloads/omsi-tile-delete.685/


Jen se ujisti, že na mazaných tilech nemáš již natahané trasy apod. viz pár vět na výše zmíněném odkazu. ;)
Uživatelský avatar
kuba.k
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 258
Registrován: 12 zář 2012 10:27
Bydliště: Praha

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Tomashek_18 » 21 bře 2019 18:34

Ahoj Kubo,
děkuji, prográmek vyzkouším. Ty tily jsou úplně prázdné a navíc si před takovýmito akcemi dělám vždycky kopii celé složky s mapou, tak by to snad mělo být bez rizika.

EDIT: Tak ne, bohužel se mi je nedaří smazat žádným způsobem, ani s tímto programem, a nejspíš je tam budu muset nechat :evil: . Zdá se, že OMSI vadí, že už jsou v mapě natahané trasy linek, i když nezasahují do mazaných tilů. Možná se smazáním tilu poruší nějaké vazby zaznamenané v TTdata...
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod TheFloxiCz » 21 bře 2019 20:19

Vypadá to luxusně. Držím palce ;)


Tomashek_18 píše:EDIT: Tak ne, bohužel se mi je nedaří smazat žádným způsobem, ani s tímto programem, a nejspíš je tam budu muset nechat :evil: . Zdá se, že OMSI vadí, že už jsou v mapě natahané trasy linek, i když nezasahují do mazaných tilů. Možná se smazáním tilu poruší nějaké vazby zaznamenané v TTdata...

Je to tak. Taky jsme u našeho projektu s Wraithem měli stejný problém. Pak jsme odebrali TTData, prázdné tily sice odstranit šly, ale pro změnu zase už nefungovaly ty vrácené TTData... :x
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod oldahruby123 » 21 bře 2019 21:07

Ahoj pošleš mi tu mapu fiktivní Unhošť prosím dík Olda hrubý
oldahruby123
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 2
Registrován: 13 črc 2018 13:29

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Tomashek_18 » 21 bře 2019 21:43

TheFloxiCz: Aha, škoda, že jsem to nevěděl dřív, ale nedá se nic dělat.
oldahruby123: Zhruba do čtrnácti dní by měla být mapa připravena k testování. Pokud testování dopadne dobře, tak mapu vydám a všichni, kdo budou chtít, si ji budou moct stáhnout. I Ty ;) .
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Tomashek_18 » 24 bře 2019 18:34

Ahoj, přidávám video, které zachycuje výjezd na linku a první ranní spoj na cestě z Unhošti do Braškova, což je asi tak 1/3 trasy linky:
https://youtu.be/2ty1Jbl-MaA
(Omlouvám se, že jedu neexistující sorkou s automatickou převodovkou, děcka mi holt rozbila řadicí páku a řazení na klávesnici nedávám...)

Mám ještě jednu otázku: Zjistil jsem, že jsem byl velmi nedůsledný a používal v mapě značky ze čtyř nebo pěti různých složek. Rád bych je v celé mapě sjednotil a nejvíc se mi zamlouvají ty od Etrusana. Nevíte někdo, zda by tyto značky ještě nezvýšily náročnost mapy? Přece jen mají vymodelované i patky sloupků a hojně používají přepisovatelné textury?
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod theVP » 24 bře 2019 22:02

Na otázku neodpovím, ale dávám klobouk dolů :o Teď jsem viděl asi čtyři minuty z videa a mapu nehorázně uznávám, mistrovský dílo, skvost.
Uživatelský avatar
theVP
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 375
Registrován: 13 srp 2015 00:17

Re: Fiktivní Unhošť (WIP)

Příspěvekod Tomashek_18 » 24 bře 2019 22:49

Děkuji!
Mapa má samozřejmě své problémy, zmíněné v úvodním příspěvku, ale těší mě, že alespoň po vzhledové stránce se líbí.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků