Stránka 10 z 29

Re: Havířov V1.1

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2019 09:09
od Sotous26
To se mi taktéž stávalo, jde o bug, stačí restart hry, jak píše Dalibor.

Re: Havířov V1.1

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2019 16:49
od LukiCze
Restart hry nepomohl :( Vypadá, že mi asi blbne nějaká textura, ale nevím jaká :(
EDIT:Textura trávy už konečně jede jako má jet :) Stačilo jen znovu nakopírovat textury do složky Texture a nechat je nahradit

Re: Havířov V1.1

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2019 21:29
od Dalibor
Něco nového ze stavby mapy. Konkrétně krajina na území Petřvaldu. Stavba krajiny je již téměř hotova.
Obrázky Ukaž
ImageImageImageImageImage

Více obrázku ze stavby zde: https://www.facebook.com/OMSIHavirov/


Plánované datum verze 2.0 vydání je stanoveno na 30.6.2019

Novinky:
5 nových linek MHD Havířov
- 403: Havířov, aut. nádr. - Petřvald, Březiny
- 407: Havířov, aut. nádr. - Šumbark, M. Pujmanové (noční linka)
- 409: Havířov, aut. nádr. - Šumbark, točna Petřvaldská
- 412: Havířov, aut. nádr. - Šumbark, točna Lidická (přes nemocnici)
- 415: Havířov, aut. nádr. - Šumbark, točna Petřvaldská (přes Českou)
rozšíření stávajících městských částí Podlesí a Město
nové město na mapě - Petřvald obsluhovaný linkou MHD číslo 403
testovací využití chronologie na mapě (jsou simulována omezení v průběhu vánočních svátků, letních prázdnin, změny JŘ v průběhu roku apod.)
opraveny v rámci možností chyby na mapě
snížení HW náročnosti v rámci možností a hlavně v rámci možností OMSI (známe jak funguje OMSI ;) )
nové objekty, vybrané budovy a objekty podle reálné předlohy
nové hof soubory (opraveny některé chyby)

Re: Havířov V1.1

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2019 10:54
od danutu
Bude v BUSE hof pro každý cíl zvlášť i linka nebo zase tam jsou jen cíle bez linky ? ;)

Re: Havířov V1.1

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 21:08
od Dalibor
Zůstanou pouze cíle bez linky. Protože bych musel předělat BUSE hof (přidat další cíle) a to by se mohlo projevit problémy s AI. Mohlo by se třeba stát že cestující nebudou chtít nastoupit a nebo vystoupit na konečné zastávce. A pokud bych předělal i standardní hof, tak by zase byl problém s dalšími věcmi (např. odjezdové tabule).

Re: Havířov V2.0

PříspěvekNapsal: 26 čer 2019 15:13
od Dalibor
Aktualizace mapy na verzi 2.0
http://omsi-havirov.wz.cz/Download.html

Re: Havířov V2.0

PříspěvekNapsal: 29 čer 2019 09:52
od autobusar357
Zdravím. Poslal by mi niekto tieto objekty a spliny? Chýbajú mi v mape a kvôli tomu mi vôbec nejde mapa.

Sceneryobjects\Svisle_znacky\Velkoplosne\Cislo_silnice_0,2x0,1 (m).sco Sceneryobjects\Zastavky\Havirov\Cekarna_plech_5x2m.sco

Splines\Silnicni sit\Silnice-1pruh-JS\JS-asfaltSt-7m-cista.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-2pruhy\asfaltSt2p-7m-cista.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-4pruhy\asfalt4p-14m-prerus3-b+vodici.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-4pruhy\asfalt4p-14m-stredova.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-BezDopravy\BD-asfalt-12m-cista.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-BezDopravy\BD-asfalt-14m-cista.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-BezDopravy\BD-asfaltSt-10m-cista.sli
Splines\Silnicni sit\Silnice-BezDopravy\BD-dlazba-8m-cista.sli

Re: Havířov V2.0

PříspěvekNapsal: 29 čer 2019 18:26
od Havířov123
Ahoj, neporadíte mi tu prosím jak nastavit u solarisu nastupování pouze předními dveřmi ? Autor psal že na mapě bude SU 15 i s repaintem a že tam nastaví nastup 1 dveřmi... asi se k tomu nedostal tak potřebuji poradit..díky..
A ještě jedna menší věc...u mercedesu mi nesvítí palubka není to tím že jsem ji měl bílou a když jsem ji nahradil tak už to nesvítí ? nebo nechybí tam nějaké soubory ?

Re: Havířov V2.0

PříspěvekNapsal: 29 čer 2019 20:07
od Dalibor
autobusar357: Všechny uvedené objekty jsou součástí mapy. Pokud si už měl starší verzi měl bys je mít.

Havířov123: Otevři si složku OMSI 2\Vehicles\MB_O530\Texture, otevři si soubor "13_n" např. v Malování a dej pouze uložit. Mělo by to fungovat.

Re: Havířov V2.0

PříspěvekNapsal: 29 čer 2019 22:37
od Havířov123
Funguje díky