TOPlist

Rohatej...

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Rohatej...

Příspěvekod Rohatej » 19 dub 2013 18:40

Mám na vás pár otázek - podle čeho určujete při tvorbě budov její rozměry? Šířka a délka se dá určit z map, ale výška? Druhá otázka je, podle čeho tvoříte výšku terénu? Od oka? Zatím díky. :)
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Rohatej...

Příspěvekod wooderCZ » 19 dub 2013 18:58

Ti metry na jedno patro nebo podle dveří, ty mají většinou 2 metry.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Rohatej...

Příspěvekod Rohatej » 19 dub 2013 21:28

Díky, podle toho se dá celkem orientovat.

Ale zeptám se ještě, jak udělat správné měřítko. Zde v návodech jsem tohle nenašel (jestli to tam je?). Ve SketchUp to udělám podle metrů (nebo mám násobit tak deseti?), ale ve hře je to malinký. Bojuju s tím od začátku, co jsem si hrál s objekty do OMSI a zatim jsem na to nepřišel.
Přílohy
ornn.jpg
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Rohatej...

Příspěvekod pitrsak642 » 19 dub 2013 21:42

co vim ja,protoze sam si taky obcas neco delam do omsi a meritko je 1:39 tj 0.026 napriklad v blenderu a nevim jak nekdo jiny ale kdyz jsem to mel tam maly tak to vynasobis bud 2x nebo 3x zalezi jakej je objekt
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: Rohatej...

Příspěvekod wooderCZ » 19 dub 2013 21:44

Pokud jedeš přes Blender, tak v Blenderu po importování objektu zmáčkni N, objeví se Ti tabulka s rozměry objektu (někdy je třeba zrušit označení objektu, zmáčknout N a pak znovu objekt označit). Pak pomocí klávesy S a táhnutí myši velikost uprav a pak exportuj.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Rohatej...

Příspěvekod Peterson » 19 dub 2013 21:47

Musíš tie rozmery vydeliť číslom 0.026, aby to bolo presné, alebo to nezmenšuj v Blenderi, nechaj to tak, a potom uvidíš.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Rohatej...

Příspěvekod pitrsak642 » 19 dub 2013 21:49

omsi a meritko je 1:39 tj 0.026 napriklad v blenderu Peterson nejdriv si precti prispevky nez neco napises
Musíš tie rozmery vydeliť číslom 0.026
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: Rohatej...

Příspěvekod Rohatej » 19 dub 2013 22:05

Prima, moc Vám děkuju za rady. Už mi to jde. :)
Přílohy
obr.jpg
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Rohatej...

Příspěvekod Tomko00 » 20 dub 2013 09:06

Model veľmi pekný, len tá textura tej kancelárskej budovy je taká všeljaká. :) Ako keby bola fotená v tieni. ;)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Rohatej...

Příspěvekod Rohatej » 20 dub 2013 10:36

Na to se vůbec nekoukej. :) Jak jeden, tak i druhej model jsou pouze pokusný. Až to bude na ostro, textury upravím. :)
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků