TOPlist

[WIP] Česká Lípa

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod Mari » 21 led 2018 09:34

Velmi povedené!!
Mari
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 676
Registrován: 23 zář 2012 13:30

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod Karosak932 » 21 led 2018 14:02

Tak tohle je naprostá nádhera, to zpracování i kvalita a ten krásný příměstský/venkovský nádech :) A ty SORky taky vypadají dobře :) Je možnost, že by vyšly s mapou?
Karosak932
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 35
Registrován: 11 črc 2016 18:07

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod P3taCzech » 21 led 2018 14:30

Děkuji :-) Sorky neplánuji s mapou vydávat
Uživatelský avatar
P3taCzech
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 129
Registrován: 21 zář 2014 09:41

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod vojtas06cz » 21 led 2018 18:07

Super práce :) Už se těším
vojtas06cz
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 12
Registrován: 12 srp 2015 14:57

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod Vítek03 » 21 led 2018 18:08

Fakt povedené. ;)
[ WIP ]- Praha, SV - linky PID 141 ,398, 354 a 430
Aktuálně se pracuje na: AI linkách + české dopravní značky
Hotovo: HOF, úsek Poděbrady - Lukavecká, AI list
Autoři: Vítek03 (já), BusMaster
Aktuální stav v %: 70 - 75 %
Vítek03
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 307
Registrován: 16 bře 2016 21:16
Bydliště: Nučice

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod Matej_ZL » 21 led 2018 18:45

Výborná práce fakt povedené držím palce do další tvorby :D .
Matej_ZL
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 54
Registrován: 28 pro 2017 13:41

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod autobusák22 » 21 led 2018 19:07

Tož také držím palce do tvorby
Stavím linku 77 Slatina Závod-Úzká mapa Brno
Objekty:15%
Spliny:16%
Hof soubory:2%
Jizdní řády:0%
autobusák22
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 131
Registrován: 18 zář 2017 12:30
Bydliště: Brno samozřejmě

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod P3taCzech » 23 led 2018 23:41

Obracím se na vás s drobnou prosbou a tudíž i s možností se trochu zapojit do vývoje. V okolí jestřebské rovinky se nacházejí pole na kterých je pouze tráva a já právě nevím jak toto znázornit v omsi. Holé se mi to nechávat nechce, působí to na mě moc prázdně a nedodělaně, vyplňovat to trávou kus po kousku, z toho by mi umřel počítač. Zkoušel jsem různé malování na terén, ale to taky nevypadalo moc dobře. Nemáte někdo nápad jak tyto plochy (jsou to asi 3km celkem) vyplnit aby nebyly tak prázdné ? (třeba nějakým velkoplošným objektem trávy, který nemám) Nebo si myslíte že to mám nechat takto? Zde jsou fotky:
Obrázek
Zhruba stejné místo v reálu
Obrázek
Uživatelský avatar
P3taCzech
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 129
Registrován: 21 zář 2014 09:41

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod Etrusan » 24 led 2018 06:56

Vzhledem k tomu, že OMSI2 nepodporuje "foliage" tak jedině si tu trávu nagenerovat třeba v Blenderu kolem té silnice. Porozdělovat a exportovat.
Seasonic SSR-650TD; Intel Core i5-6600K 3,5GHz; Gainward GTX 1060 6GB Phoenix GS; 2x Kingston HyperX Fury 8GB; 2x Seagate Barracuda 2TB; 2x 24" AOC I2481FXH; Windows 8.1
Uživatelský avatar
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1669
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: [WIP] Česká Lípa

Příspěvekod dejvk » 24 led 2018 08:23

Zkus se podívat po mapách jako je Tettau, Oberstedt, Steinkirchen, jak je to řešené tam. Většinou je to kombinace trošku jiné textury a spliny s trávou podél silnice, aby zmizel ten efekt prázdnosti.
Uživatelský avatar
dejvk
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 967
Registrován: 10 pro 2011 20:51

Předchozí

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků