TOPlist

Liberec

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Liberec

Příspěvekod FantomCZ » 01 čer 2014 19:42

no jo no, co s tim nadělám tak si v rodným městě dokud si nekoupim dvojky nezajezdím
Uživatelský avatar
FantomCZ
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 627
Registrován: 26 říj 2013 14:39

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 02 čer 2014 10:23

Tak Vážení a milí :D

Tvorba pokračuje a pokračuje, už jsou některé objekty vytvořené, ale mám na Vás menší dotaz a doufám, že mi s tím někdo poradí :D

Nevíte, jak udělat v OMSI křižovatku bez toho, aniž bych se musel učit s Blenderem kupříkladu? Mám ji vymodelovanou v OMSi a chtěl bych ji nějak převést do Crossing editoru, tam si s tím nějak snad poradím, kupříkladu TUTO křižovatku :)

Předem díky za odpověď :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod wooderCZ » 02 čer 2014 14:49

Takhle s těma chodníkama a čárama nevím, ale pokud bys vzal čistě jen asfalt, pak by se to dalo udělat stejně jako s ploty coby spline: http://forum.omsi.cz/viewtopic.php?f=39&t=5422
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 10 čer 2014 16:34

Zdravím opět znovu všechny,

máme tu malý problém... Nějak jsem omylem do mapy umístil soubor "invis_pavement_1m.sli" od autora AFG...

A vůbec nejde smazat... Potřebuji ho smazat celkem nutně, jinak po umístění autobusu do mapy mi hra vyhodí chybovou hlášku: "Fehler bei bereichsprüfung" a nejde s tím vůbec nic dělat.

Smazat klasicky jako spline nebo objekt nejde, protože je neviditelný, a i když se snažím úplně všemi smysly tak to nelze odstranit z mapy... Odstranit soubor jako takový jsem už zkoušel, mapa poté vůbec nejde zapnout...

Tady je doplňující obrázek. :)

Děkuji všem za rady, bez pomoci nebudu moci pokračovat :D
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Trolejbusák » 10 čer 2014 16:44

A vymazat přímo ze souboru ve složce s mapou?
Trolejbusák
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5199
Registrován: 23 dub 2011 15:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 10 čer 2014 17:15

Můžu se o to pokusit, ale nevím jak .. :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Orbit09 » 10 čer 2014 17:19

Otevři složku s mapou -> najdi soubor -> smaž ho.
Jezdím Omsi 2, SIMT a TS 2020
Windows 7 Professional x64; AMD Athlon™ II X4 640 4 CPUs 3 GHz; RAM 16GB DDR3; NVIDIA GeForce GTX460; HDD 1TB; Základní deska Asus M5A88-M EVO
Uživatelský avatar
Orbit09
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1831
Registrován: 10 srp 2013 13:16
Bydliště: Praha

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 10 čer 2014 17:31

Soubor tam nemám takhle umístěný... je jen ve složce sceneryobjects :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Peterson » 10 čer 2014 17:36

Otvor si Tile v Poznámkovom bloku a ten objekt vymaž.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Liberec

Příspěvekod Orbit09 » 10 čer 2014 17:36

.sli by mělo být ve Splinech, ne?
Jezdím Omsi 2, SIMT a TS 2020
Windows 7 Professional x64; AMD Athlon™ II X4 640 4 CPUs 3 GHz; RAM 16GB DDR3; NVIDIA GeForce GTX460; HDD 1TB; Základní deska Asus M5A88-M EVO
Uživatelský avatar
Orbit09
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1831
Registrován: 10 srp 2013 13:16
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků