Co jsem si projel Raškovice tak se mi nezdá, že by to chtělo moc opravovat. Asfalt je fajn (možná trošičku světlejší?), až na vodorovný značení. Nevím jestli fotka zkresluje ale zdá se mi silnější než 0.125m délka 3/6m s dvounásobným rozestupem, nicméně toho se na splině těžko dosahuje. Možná tomu přidat nějaký hliněný/travnatý okraj aby přechod nepůsobil tak hrubě?
K ostatním objektům, barák na 1. obrázku se mi zdá moc tmavej, no nevím jak vypadá ve skutečnosti. Pokud chceš mít barák tak blízko silnice jako na 1. a 4. obrázku udělej něco s low-res texturou, nevypadá to zrovna úchvatně. Zkus to třeba zamaskovat, 3D rýny, květináče v okně apod. Vzehledem k tomu, že to bude vidět jen od silnice, stačí udělat pouze "půlku" objektu směrem ven. Plot by sis mohl dovolit mít 3D laťky, nemáš zrovna náročnou scénu (objekty, AI a jiné). Na 3. obrázku ti tráva leze do silnice, nevím jestli máš schválně nebo ti to jenom uniklo.
Celkově se mi to líbí, mapa není prázdná (jako jiné) a má smysl pro detail. Co se originálních vymožeností týče pro Brno jsem plánoval zastávkové JŘ. Nicméně za ty roky z toho sešlo, protože jsem propásl šanci je získat a nemám čas ani chuť se někde vrtat a posílat emaily kdoví kam, jestli je nemaj. Popřípadě zkus nějakej nenápadnej easter-egg, tvořivosti se meze nekladou.
/Uh, než to sepíšu tak mě všici předběhnou