TOPlist

[Download] Osiky

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Underground » 14 říj 2017 15:54

Tak jsem si mapu projel a musím autora pochválit, jak si hraje s detaily ( hřišťátka, stroměčky, pěšinky) :D . Vedení linek je provedeno zajímavě. Jenom ta navigace. Někde je jí až moc a tam kde by měl být není. Párkrát se mi stalo, že jsem odbočku přejel a musel jsem se vracet :D . Co se týče AI, tak na některých křižovatkách se dělají strašné zácpy (viz. křižovatka kousek za zastávkou IZS směr Školní).

Takže Laco Zářivkovi přeji mnoho štěstí do další tvorby mapy :D
Něco jiného končí, jiné začíná...
Uživatelský avatar
Underground
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 34
Registrován: 23 led 2015 16:06

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Laco Zarivka » 14 říj 2017 17:21

Díky. :D U té křižovatky přemýšlím o semaforu. :D A co sr týče navigace, je zapnutá i tvz. dynamická navigace, co vytváří OMSI samo. :D Má to výhodu v tom, že to zobrazuje pouze zastávky, na kterých stojíte, ale občas to generuje nesmyslné šipky. :/
Laco Zarivka
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 63
Registrován: 01 srp 2017 19:30

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod tramvaj3 » 14 říj 2017 18:53

Nemáte někdo toto? Mapu Kojetic mám, ale není to tam.
Sceneryobjects\omsi_cz\rilian\zvuky\rekonstrukce.sco
Sceneryobjects\omsi_cz\tomashek_18\Backdropy\Back_Olomoucka.sco
Sceneryobjects\omsi_cz\tomashek_18\Backdropy\Back_Pristavni_MT.sco
Sceneryobjects\omsi_cz\tomashek_18\Backdropy\Back_Pristavni_PZ.sco
Sceneryobjects\omsi_cz\wooder\panel.sco
Splines\omsi_cz\rilian\potrubi\potrubi.sli
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Rilian » 14 říj 2017 19:07

Podle mě ale nemáš tu poslední verzi Kojetic.
Rilian
Moderátor a redaktor
Moderátor a redaktor
 
Příspěvky: 1241
Registrován: 27 dub 2011 16:28
Bydliště: Zeleneč

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Laco Zarivka » 15 říj 2017 14:15

Taky mám takový pocit. Podle mě by bylo nejlepší si stáhnout prvně verzi 1 a pak tu nejnovější. :)
Laco Zarivka
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 63
Registrován: 01 srp 2017 19:30

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod tramvaj3 » 15 říj 2017 14:53

Jo, jsem nestáhl ty patch, takže už to půjde. :)
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod smetanatad » 15 říj 2017 15:19

Když načtu mapu, tak mi chybí kus mapy s dopravním terminálem a mám bílé textury. Přitom mám vše potřebné k mapě nainstalované a žádné objekty mi nechybí.
smetanatad
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 15
Registrován: 15 říj 2017 15:16

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod stefco » 15 říj 2017 15:42

Mapka som otestoval zatiaľ iba tak narýchlo, ale pár chybičiek, resp. vecí, ktoré mi chýbajú som objavil aj ja.
1. Chyby v zápise AI listu
- u niektorých [aigroup_depot_typgroup_2] chýba ukončenie zoznamu pomocou [end], u party busu je to zas opačne, tam chýba zápis [aigroup_depot_typgroup_2]
- u AI skupiny Trucks v zápise [aigroup_2] nie je vynechaný druhý riadok. Ten je vyhradený pre názov .hof súboru, ak nie je definovaný, .hof súbor, bude riadok prázdny.
- B951 má zapísanú netypickú cestu Vehicles\Karosa_B951E\Karosa_G1.bus, správne by to malo byť Vehicles\Karosa_B951E_DPP\Karosa_G1.bus, rovnako je to aj u pribaleného repaintu.

2. Súbor global.cfg odkazuje na vlastný Ticketpack pre mapu, ktorý ale nie je pribalený.

3. Definícia [standarddepot] v global.cfg vyžaduje názov základnej AI skupiny, nie hof súboru. Na základe toho potom pri spawnutí nového busu automaticky nastaví správne .hof-ko, prípadne sa dá vybrať vozidlo s repaintom, EČV a ŠPZ podľa zoznamu v AI liste.

4. Repaint pre Citybus 12 nie je pribalený. Dá sa niekde stiahnuť, alebo sa na ňho len zabudlo?

5. Dostupný je iba BUSE .hof súbor, bolo by dobré spraviť aj "štandardnú" verziu pre busy, ktoré nemajú BUSE.

Inak sa mi mapa celkom páči a verím, že sa bude ešte zlepšovať ;)
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Studio bus1 » 16 říj 2017 09:00

Zdravím, chybí mi objekty O3D_SmallDetailStuff\
Hledám už celé ráno ale nikde nic. :cry:
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Studio bus1
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 292
Registrován: 12 čer 2017 14:25
Bydliště: Tam, kde jsou jen sorky a karosy jsou raritou

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Laco Zarivka » 16 říj 2017 16:52

stefco: Díky, v těch scriptech se zase tolik nevyznám, tak jsem si zkopíroval AI list z jiné mapy a přepisoval ho, ale jelikož jsem to dělal hodně krát, tak tam vznikly tyto nedostatky.
Ale co se týče té B951, tak tě trochu nechápu. :/ B951 je myšlené klasická a ne čistě jako ta pražská (nebo aspoň já ji tam tak mám). Citybus příbalím a ticket pack taky. Každopádně, díky za pomoc. :)

smetanatad: Bílé textury máš jen na zemi nebo úplně všeho? U toho terminálu ti chybí objekt "Sceneryobjects\Marcel objekte\BusstopDisplay.sco". Ten by měl být sice v základu ve hře, ale nejsi sám komu chyběl, najdeš ho zde.

Studio bus1 Máš mapu Krummenaab?
Laco Zarivka
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 63
Registrován: 01 srp 2017 19:30

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků

cron