TOPlist

[Download] Osiky

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod smoli11 » 21 říj 2017 00:02

Chybí tyto objekty, nevíte kde sehnat?
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\Ceska_republika\Stavba\Bet_skruz.sco
Sceneryobjects\Ceska_republika\Stavba\Hrouda_2.sco
Sceneryobjects\Ceska_republika\Stavba\Hrouda_2a.sco

Edit: Už jsem to našel.
Obrázek
Uživatelský avatar
smoli11
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2013 16:04
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Emty » 21 říj 2017 09:54

Uživatelský avatar
Emty
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 67
Registrován: 10 lis 2016 23:30
Bydliště: Prágl

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod martasknol4 » 21 říj 2017 10:18

Nevidíš edit?
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Příspěvekod Emty » 21 říj 2017 10:23

Když jsem to psal tak to tam nebylo...
Naposledy upravil Emty dne 21 říj 2017 11:31, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Emty
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 67
Registrován: 10 lis 2016 23:30
Bydliště: Prágl

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod smoli11 » 21 říj 2017 11:01

Edit jsem psal už ve 23:30.
Obrázek
Uživatelský avatar
smoli11
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2013 16:04
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod martasknol4 » 21 říj 2017 11:02

Teď jsem se konečně dostal k projetí linky 1 z Terminálu do Kyjova s B961E. Mapa má ještě několik velkých chyb, jako třeba že cestující při čekání na autobus stojí v zastávkovém zálivu a když vidí přijíždět autobus, ještě víc se jich nahrne na silnici. Dalším problémem je, že u DT má konečnou i Axer (990). Postaví se tam tak blbě, že je skoro nemožné to tam v pořádku přes stojící auta a ten statický model projet. Potom (buď je to problém u mě, nebo u repaintu) je problém s repaintem na B961E co se týče dveří. Jsou celé černé, nebo jsou tam žluté kostičky. To je asi i mými řidičskými schopnostmi, ale občas je problém vyjet z železniční stanice bez lehkého couvání, nebo se vyhnout u školy. Jinak mapka super, FPS patch u mě hodně pomohl, protože před tím jsem tam měl s B961E 22FPS stále a po patchi je to v rozmezí 35 do 50. U hotelu Radisson jsem měl ale menší záseky, ale to je asi tím, že to je obrovská náročná budova.
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 786
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod smoli11 » 21 říj 2017 11:14

U B961/E je asi blbě udělané mapování.
Obrázek
Uživatelský avatar
smoli11
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2013 16:04
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod Laco Zarivka » 21 říj 2017 11:28

martasknol4 píše:Teď jsem se konečně dostal k projetí linky 1 z Terminálu do Kyjova s B961E...

Co se týče cestujících, tak tam zrovna nevím, jak to upravit, stává se mi to i u víc map. Zastávkové objekty mám přitom stejně umístěné jako třeba v Praze. Co se týče celého dopravního terminálu, tak ho mám v plánu celý rozšiřovat. Tím pádem tam vznikne stejné parkovací místo jako je třeba v Nových Butovicích. :D Repaint je divný sám o sobě. Dříve mi tohle dělal taky. Pak z ničeho nic přestal a od té doby funguje normálně. :/ Tak kdyby někdo věděl co s tím, tak budu rád za každou pomoc. Konkrétně u železniční stanice to nově, jak jsem zaoblil chodník, zvládám bez problému. :D Každopádně ti děkuji za recenzi! :)
Laco Zarivka
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 63
Registrován: 01 srp 2017 19:30

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod romanek152 » 21 říj 2017 12:15

Ahoj
Nikde jsem nenašel tyto objekty a přes to že jsem si stáhl Fiktivní Brno tak to stále nemám.
Byl by někdo hodný a neposlal mi je sem. Děkuji :)
Sceneryobjects\Fiktivni Brno-objekty\Kotelna\Kotelna.sco
Sceneryobjects\Fiktivni Brno-objekty\Panelak Cermakova\Panelak Cermakova.sco
romanek152
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 1
Registrován: 21 říj 2017 11:57

Re: [OMSI 2] Osiky

Příspěvekod stefco » 21 říj 2017 16:37

martasknol4 píše:Buď je to problém u mě, nebo v ailistu, každopádně mi po mapě nejezdí AI autobusy (auta ale jezdí)...

Už som to sem písal skôr. V AI liste sú chyby syntaxe a divím sa, že to OMSI s pôvodným AI listom vôbec rozbehlo.

Čo sa týka repaintu B961, u nej sa pri update menilo mapovanie dverí, aby nebola rovnaká textúra na 1. a 4. dverách. V repainte je aj nová textúra dverí, ale v .cti je zapísaná tá stará. V .cti je treba opraviť
Kód: Vybrat vše
[item]
Osiky
farbschema_tex2
Osiky\Dvere.dds

do tohto tvaru:
Kód: Vybrat vše
[item]
Osiky
farbschema_tex2
Osiky\Dvere3.png

A textúra
Kód: Vybrat vše
[item]
Osiky
farbschema_tex5
Osiky\Dvere3.png

je zbytočná a môže sa z .cti zmazať.
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků

cron