Stránka 11 z 36

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 15:19
od SORkař CZ
To je bombastycky nádherný, držím palce a hodně štěstí v tvorbě. :D

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 18:46
od Martin_S
Otázka na tvůrce ještě ohledně křižovatek, tedy konkrétně AI "kostek" - jak se používají? Pokud to tu nechceme plevelit, tak klidně do PM.

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 19:07
od Etrusan
Jednuduše, když nemáš křižovatku jako objekt (z nějakýho důvodu) tak tu křižovatku zastoupíš kostkou. Na tu uděláš pathy a AI se ti budou chovat lépe než kdyby to byla splácanina z invis_spline.

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 19:34
od Martin_S
A jak poznám, že to je na sebe napojené, když kostka je jako objekt, ale invisible paths jsou jako spliny?

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 21:51
od Underground
kuba.k: Díky, to by mě ani nenapadlo.

Jinak ty screeny krásné lahodí oku a je to nádherné. Opravdu nádherná, detailní práce. Smekám pomyslný klobouk :o

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 09:07
od Tomashek_18
Já smeknu klidně i opravdový klobouk. Mapa vypadá vážně fantasticky a věrnost realitě je až neuvěřitelná.

Jinak s tím postupem při modelování křižovatky jsi mě hodně překvapil. Pochopil jsem to správně, že textury silnice jsou v křižovatce "namalované" přímo na terénu? Předpokládal bych, že takhle vytvořená křižovatka bude vypadat hnusně, a ono to naopak vypadá perfektně :D.

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 10:08
od Etrusan
Ne, ten terén je exportován a doupraven v modelovacím programu, kde je následně otexturován.

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 17:31
od kuba.k
Etrusane, omyl. Terén vůbec neexportuju ani neupravuju v externím programu. Křižovatky jsou, jak zmiňuje Tomashek, namalované rovnou na terénu. Jako objekty jsou pouze chodníky a ostrůvky, které tvoří jakoby ohraničení té namalované křižovatky. Ty vyježděné stopy jsou pak udělané pomocí průhledné spliny. ;)

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 17:37
od MarekZ
Vyzerá to fakt super. 8-) Nedá mi ale jedna vec. Všimol som si, že OMSI nevie dobre vykreslovať svetlá na niektorých polygonoch (obzvlášť ak sú veľké) a častokrát ani na teréne. Nespôosobuje toto "čisto terénne" riešenie práve spomínaný problém so svetlami (napr. sa zobrazí len nejaký podivný triangel "svetla" alebo sa nezobrazí vôbec žiadne svetlo na zemi)?

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 18:36
od autobusák22
Dobře to vypadá :)