TOPlist

[WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod SORkař CZ » 22 úno 2018 15:19

To je bombastycky nádherný, držím palce a hodně štěstí v tvorbě. :D
Nejradši mám Autobusy SOR typu NB.
(WIP) Polofiktivní Velké Popovice-Praha, Opatov
Silnice 26 %
Objekty 23 %
Terén 23 %
Jízdní řád(y) 0 %
Aktuálně hotovo: Velké Popovice, Petříkov a pracuje se na Popovičky, Nebřenice
Autor mapy: SORkař CZ (já)
Uživatelský avatar
SORkař CZ
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 450
Registrován: 27 zář 2017 21:14
Bydliště: Tam někde v ČR...

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Martin_S » 22 úno 2018 18:46

Otázka na tvůrce ještě ohledně křižovatek, tedy konkrétně AI "kostek" - jak se používají? Pokud to tu nechceme plevelit, tak klidně do PM.
CITELIS = Cype I Tu Elektriku Lempl Italský Smontoval
MAN = Motor Ani Neškytne
Uživatelský avatar
Martin_S
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 354
Registrován: 18 dub 2016 13:58

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Etrusan » 22 úno 2018 19:07

Jednuduše, když nemáš křižovatku jako objekt (z nějakýho důvodu) tak tu křižovatku zastoupíš kostkou. Na tu uděláš pathy a AI se ti budou chovat lépe než kdyby to byla splácanina z invis_spline.
Seasonic SSR-650TD; Intel Core i5-6600K 3,5GHz; Gainward GTX 1060 6GB Phoenix GS; 2x Kingston HyperX Fury 8GB; 2x Seagate Barracuda 2TB; 2x 24" AOC I2481FXH; Windows 8.1
Uživatelský avatar
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1725
Registrován: 09 pro 2012 14:48
Bydliště: Brno

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Martin_S » 22 úno 2018 19:34

A jak poznám, že to je na sebe napojené, když kostka je jako objekt, ale invisible paths jsou jako spliny?
CITELIS = Cype I Tu Elektriku Lempl Italský Smontoval
MAN = Motor Ani Neškytne
Uživatelský avatar
Martin_S
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 354
Registrován: 18 dub 2016 13:58

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Underground » 22 úno 2018 21:51

kuba.k: Díky, to by mě ani nenapadlo.

Jinak ty screeny krásné lahodí oku a je to nádherné. Opravdu nádherná, detailní práce. Smekám pomyslný klobouk :o
Uživatelský avatar
Underground
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 33
Registrován: 23 led 2015 16:06
Bydliště: Děčín, DÚK 301

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Tomashek_18 » 24 úno 2018 09:07

Já smeknu klidně i opravdový klobouk. Mapa vypadá vážně fantasticky a věrnost realitě je až neuvěřitelná.

Jinak s tím postupem při modelování křižovatky jsi mě hodně překvapil. Pochopil jsem to správně, že textury silnice jsou v křižovatce "namalované" přímo na terénu? Předpokládal bych, že takhle vytvořená křižovatka bude vypadat hnusně, a ono to naopak vypadá perfektně :D.
Tomashek_18
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 189
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod Etrusan » 24 úno 2018 10:08

Ne, ten terén je exportován a doupraven v modelovacím programu, kde je následně otexturován.
Seasonic SSR-650TD; Intel Core i5-6600K 3,5GHz; Gainward GTX 1060 6GB Phoenix GS; 2x Kingston HyperX Fury 8GB; 2x Seagate Barracuda 2TB; 2x 24" AOC I2481FXH; Windows 8.1
Uživatelský avatar
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1725
Registrován: 09 pro 2012 14:48
Bydliště: Brno

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod kuba.k » 24 úno 2018 17:31

Etrusane, omyl. Terén vůbec neexportuju ani neupravuju v externím programu. Křižovatky jsou, jak zmiňuje Tomashek, namalované rovnou na terénu. Jako objekty jsou pouze chodníky a ostrůvky, které tvoří jakoby ohraničení té namalované křižovatky. Ty vyježděné stopy jsou pak udělané pomocí průhledné spliny. ;)
Uživatelský avatar
kuba.k
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2012 10:27
Bydliště: Praha

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod MarekZ » 24 úno 2018 17:37

Vyzerá to fakt super. 8-) Nedá mi ale jedna vec. Všimol som si, že OMSI nevie dobre vykreslovať svetlá na niektorých polygonoch (obzvlášť ak sú veľké) a častokrát ani na teréne. Nespôosobuje toto "čisto terénne" riešenie práve spomínaný problém so svetlami (napr. sa zobrazí len nejaký podivný triangel "svetla" alebo sa nezobrazí vôbec žiadne svetlo na zemi)?
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1970
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 180

Příspěvekod autobusák22 » 24 úno 2018 18:36

Dobře to vypadá :)
Mám rád Brněnský autobus SOR NBG 12
BRNO IS BEST
http://cms.fotozomsi.webnode.com/
autobusák22
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 325
Registrován: 18 zář 2017 12:30
Bydliště: Brno samozřejmě

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník