TOPlist

[OMSI2][REL] Pražský Citybus - Linka 143 & 180

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod martinczech » 14 říj 2019 19:43

Měsíc a půl určitě vydržíme. :) Je to famózní! :)
Uživatelský avatar
martinczech
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 404
Registrován: 09 říj 2017 21:37
Bydliště: Doma!

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod lukascze1 » 14 říj 2019 20:21

Dobrý večer,chci se zeptat na náročnost mapy bude velká ? :) Děkuji :)
lukascze1
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 17 lis 2016 13:09

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod Dadorius » 02 lis 2019 16:54

Otazka neni na mieste zaleži od toho aky pc/ntb maš :-)
Uživatelský avatar
Dadorius
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 191
Registrován: 08 čer 2011 21:34
Bydliště: Banská Bystrica,Slovakia

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod ROBOTOX » 02 lis 2019 20:05

To není pravda. OMSI je především hra neoptimalizovaná. Opravdu nepotřebuje herní PC za 50k respektivě na něm nepoběží o moc rychleji jak na PC za cenu poloviční. Otázka je skutečně hlavně jak se autoři map (případně vozů samozřejmě) poperou s optimalizací. Výkonný HW to příliš nezachrání.
Obrázek
Uživatelský avatar
ROBOTOX
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 319
Registrován: 25 led 2014 01:41

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod mKO » 02 lis 2019 20:52

Ale zachrání, silné GPU sice nutné není, ale CPU, SSD a RAMky rozdíl udělají...
Uživatelský avatar
mKO
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 64
Registrován: 16 říj 2019 15:42
Bydliště: Ostrava

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod TheFloxiCz » 02 lis 2019 21:15

No, pointa příspěvku možná dobrá, ale jinak nesmysl.

Starý engine sice neumožňuje využívat všechny jádra nebo grafickou kartu naplno, nicméně to ovšem nic nemění na situaci. Rozdíl mezi počítačem za 25K nebo 50K by byl, a samozřejmě obrovský.
Je jasné, že hra poběží mnohem lépe na nové I9-9900K s turbo boostem až 5 Ghz než na staré I5-4430 s frekvencí 3 Ghz. Sice OMSI stále využije pouze jedno nebo dvě jádra dle aktuálního nastavení hry, ale to furt nemění nic na tom, že hra na tak drahém počítači poběží úplně jinak a samozřejmě lépe, plynule nebo stabilně. Samozřejmě nezáleží jenom na těchto aspektech, ale zmiňuji převážně to nejdůležitější.

To je stejné jako kdybys napsal, že vlastně mezi GTX 560 a GTX 980 není žádný rozdíl.
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod Dadorius » 02 lis 2019 22:52

to akože vraviš že jedno či to hram na pc z 2008 alebo 2018 či tam mam 512mb ram alebo 10gb ram? Som nevedel
Uživatelský avatar
Dadorius
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 191
Registrován: 08 čer 2011 21:34
Bydliště: Banská Bystrica,Slovakia

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod Stone Cold » 28 lis 2019 18:39

Tak snad zítra bude, už se těším :)
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Stone Cold
Člen
Člen
 
Příspěvky: 1203
Registrován: 14 srp 2013 13:51

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod Sorkař Kelly » 28 lis 2019 19:01

Samozřejmě že to výjde zítra když to je 5 let od vydání Butovic. ;)
Uživatelský avatar
Sorkař Kelly
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 187
Registrován: 04 bře 2018 13:51
Bydliště: Garáž KLÍČOV :D

Re: [WIP] [OMSI2] Pražský Citybus - Linka 143 a 180

Příspěvekod Softair » 28 lis 2019 19:32

Hezké výročí.
Uživatelský avatar
Softair
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 22 zář 2019 12:54

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron