Všem děkuji za kladné ohlasy. Krásně se to čte.
Taky se snažím, aby to vypadalo k světu nejen po estetické stránce, ale i po té herní. Ale to z obrázků moc posoudit nejde, čili snad se mi brzo podaří přiložit i nějaké to video.
Underground se tu ptal na tvorbu křižovatek, takže se pokusím nyní svůj postup trochu nastínit.
Vycházím částečně z metody, kterou jsem popsal v dávno vydaném návodu, ale řadu věcí dělám pro zjednodušení práce jinak:
1. jako základ pro křižovatky a celkově všechny silnice používám samotný vygenerovaný terén
2. terén upravím/zarovnám pomocí spline (např. obrubníkem nebo chodníkem), čímž získám "obrys" křižovatky včetně požadovaných sklonů
3. z OMSI editoru pak části budoucí křižovatky tvořené splinami vyexportuju do sketchupu, kde udělám nezbytné úpravy, jako je redukce poly, bezbariérové nájezdy apod.
4. hotový model pak naimportuju do OMSI (jde pouze o chodníky, ostrůvky atd.) a provedu jeho výměnu za původní "pomocné" spliny, čímž mi vznikne statický objekt křižovatky
- připomínám, že jezdíme přímo po terénu, čili není potřeba dělat/modelovat "základovou" plochu křižovatky, což nám ušetří tisíce poly (v závislosti na propracovanosti)
5. vytvoříme AI pathy pomocí "kostek" a invisible path
Tož stručně vše k mé tvorbě křižovatek.
A abych tu jen něco nepsal, přidávám pár screenů z Malovanky: