TOPlist

[WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod TheFloxiCz » 21 bře 2017 01:34

57vlkodlak píše:Inak chcel by som sa opýtať čo všetko treba spraviť aby som mohol spojiť dve mapy? Okrem dopisania tilov do global.cfg

Zdravím. Pokud máš už nějaké ty větší zkušenosti s editorem, tak si to krásně i dokážeš udělat sám bez návodu. Vzhledem k tomu, že nevím, jaké máš zkušenosti s editorem, tak ti posílám jednoduchý návod. Tam je vše hezky vysvětleno a popsáno ;)
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1264
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod 57vlkodlak » 21 bře 2017 13:49

No s editorom to docela dobre viem vela tutorialov v anhlictine aj cestine som pozeral aj si upravujem niektore mapy a raz som aj skusal spojit dve mapy dokopy ale na tej druhej neboli ziadne textury okrem zakladnej travy cize ziadne kreslene chodniky atď. A pritom do global.cfg som pridal co bolo treba
57vlkodlak
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2016 15:26
Bydliště: Bratislava

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod TheFloxiCz » 21 bře 2017 16:51

Zapsat do global.cfg to nestačí. Musíš ještě přejmenovat všechny textury, které se nachází ve složce s mapou, konkrétně pod /maps/jméno/texture/map/.
Všechny textury končí na nějaké číslo (od 1+). Takže musíš přejmenovat texturu na správný tile + ještě zjistit správné číslo textury z global.cfg ;)
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1264
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod 57vlkodlak » 21 bře 2017 23:08

Aha okej ďakujem niekedy vyskúšam
Naposledy upravil 57vlkodlak dne 24 bře 2017 22:11, celkově upraveno 1
57vlkodlak
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2016 15:26
Bydliště: Bratislava

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod WraithCZ » 23 bře 2017 21:53

Přeji hezký večer. Mám prosbu na někoho, kdo se vyzná v podkladu (templatu) pro nátěry na autobus Scania Citywide LFA. Chtěl bych, aby na něm byl také nátěr pro firmu ASW Verkehr, ovšem v tom podkladu jsem se nějak nedokázal vyznat. Nátěr jsem zkoušel dělat dvakrát a vždy tam byl nějaký problém, který jsem nepochopil. :D Kdyby měl někdo zájem, napište mi soukromou zprávu. Díky. :)
Uživatelský avatar
WraithCZ
Sponzor
Sponzor
 
Příspěvky: 871
Registrován: 26 črc 2011 09:03
Bydliště: Brno

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod 57vlkodlak » 27 bře 2017 20:28

TheFloxiCz píše:Zapsat do global.cfg to nestačí. Musíš ještě přejmenovat všechny textury, které se nachází ve složce s mapou, konkrétně pod /maps/jméno/texture/map/.
Všechny textury končí na nějaké číslo (od 1+). Takže musíš přejmenovat texturu na správný tile + ještě zjistit správné číslo textury z global.cfg ;)

jooooooo funguje tooooo :D :D :lol: :lol: 8-) 8-) ďakujem veľmi pekne :mrgreen: a ešte jedna otázka dajú sa tile otočiť napr. o 90 stupňov alebo 180?
57vlkodlak
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 39
Registrován: 09 kvě 2016 15:26
Bydliště: Bratislava

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod WraithCZ » 04 dub 2017 08:16

Zdravím a přeji pěkné ráno. Po nějaké době přináším další aktualizaci vývoje projektu. Kdo sleduje naši facebookovou fanpage, tak už o novinkách ví, pro ty ostatní je napíšu i sem. :)

STAVBA NOVÝCH ÚSEKŮ
Asi za největší krok v této oblasti by se dalo považovat dokončení úseku mezi Hechemem a Trimbornem (linka R41), fotek se dočkáte v nejbližší době. :) Do těch menších kroků bych určitě zařadil nějaké vychytávky, úpravy a dokončení detailů, které mapu o něco obohatí. Níže můžete vidět několik fotek ze stavby za poslední necelý měsíc, jedná se především o úpravy již vytvořených úseků, např. vytvoření nového místa pro pauzy na Nordbahnhofu a úpravy okolí. První fotka ukazuje poškozený označník zastávky, což je jeden z detailů, na který jsme se zaměřili. :)

STAVBA - FOTKY Ukaž
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


HLÁŠENÍ ZASTÁVEK
Kromě samotné stavby mapy a tvorby grafických materiálů jsem se již pustil i do tvorby hlášení zastávek. Dá se říct, že téměř vše je převzato z hlášení firmy Wiener Linien (Vídeň), jde hlavně o vídeňské gongy. Hlas je však jiný, místy trochu podobný, ale o přesnou shodu hlasů nám nejde. Z hlášení pro Vídeň je také převzato to, že při hlášení každé zastávky se cestující dozví, na jaké linky se na dané zastávce dá přestoupit (stejně jako to funguje ve Vídni). Aktuálně mám již hotové hlášení linek 125, 126, 131, 134 a 143. Pro ukázku přikládám hlášení klasické zastávky a hlášení konečné zastávky, protože hlášení konečné zastávky se od běžného hlášení liší gongem a také tím, že konečnou to zahlásí i v angličtině. :)

Zastávka Oststadt-Galerie, linka 131: https://drive.google.com/file/d/0BzrQfB0legNIWUhKc1ZRVExMTTQ/view
Konečná zastávka Versorgungsamt, linka 125: https://drive.google.com/file/d/0BzrQfB0legNIdElLclFrRktQa0k/view

POROVNÁVACÍ FOTKY
Před pár dny jsme také založili novou sérii fotek, která bude mít za úkol porovnávat některé změněné úseky v Projektu ASW s originální mapou. Při úpravě úseků dbáme na to, aby AI vozidla neměla problém tímto úsekem projet bez zablokování ostatních vozidel. Taková situace nastávala např. na konečné Kreuzinger Brücke, kde v originální mapě Städtedreieck končí linka 66, v Projektu ASW je to konečná linky M66 a průjezdní zastávka linky 187. Kdo někdy jezdil linku 66 v originální mapě, jistě ví, že když za sebe přijely na konečnou 2 kloubové autobusy, tak tomu druhému zůstal vlek silnici, čímž zablokoval dopravu. Z tohoto důvodu je toto jedno z míst, které jsme upravili tak, aby zde AI neměla problém. Níže můžete vidět porovnávací snímek. Změnou je například ostrůvek, který odděluje místo pro pauzování linek M66 a místo pro všechny ostatní AI vozidla (včetně linky 187). Ostrůvek je zároveň dostatečně dlouhý, takže se za sebe bez problémů vlezou 2 kloubové autobusy, aniž by zablokovaly dopravu. :)

Obrázek

To by bylo pro další aktualizaci vše. :) Připomínám, že nejaktuálnější informace najdete vždy na naší FB stránce, odkaz najdete v úvodním příspěvku. Zde na fóru píšeme vždy jen shrnutí za nějaké období, nejčastěji za měsíc. :)

// Samozřejmě pokud vy sami máte návrh, co by se dalo zlepšit oproti originální mapě...co se vám např. na originálním Städtedreiecku nelíbí (nebo víte o nějaké chybě), klidně nám jej dejte, budeme rádi. :)
Uživatelský avatar
WraithCZ
Sponzor
Sponzor
 
Příspěvky: 871
Registrován: 26 črc 2011 09:03
Bydliště: Brno

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod Solaris 28Tr » 14 dub 2017 16:55

Velký potlesk za tu péči u AI, to je totiž mnohdy bolestný minus u ostatních map a dost je to pak umí degradovat. Moc se těším, až tohle vyjde ven! Bude to paráda!
Uživatelský avatar
Solaris 28Tr
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 459
Registrován: 20 dub 2014 08:39

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod WraithCZ » 14 dub 2017 17:09

Děkujeme! :) AI není jediná věc, kterou se snažíme opravovat z původních map. Těch opravených chyb z originálních map je opravdu hodně. :)

Mimo to, jelikož již pomalu uzavíráme první etapu projektu a v podstatě už nyní pracujeme na té druhé, začínáme plánovat i chrona. A jelikož chceme dát prostor i vám, tak kolega vytvořil formulář, kam můžete psát své nápady na chronologické události. Stačí zvolit konkrétní část mapy a váš nápad (pro vysvětlení, 3ECK = Städtedreieck). Nejpřednější teď budou spíš chrona pro první etapu, což znamená Städtedreieck s Ettbruckem. ;) Formulář naleznete zde: https://docs.google.com/forms/d/1UAaBzklYPn3Q0zwYZaPP_XQOtPz--Dgq29qyn4gQPPw/viewform?edit_requested=true#responses. Budeme rádi za vaše návrhy! :)
Uživatelský avatar
WraithCZ
Sponzor
Sponzor
 
Příspěvky: 871
Registrován: 26 črc 2011 09:03
Bydliště: Brno

Re: [WIP][OMSI 2] Projekt ASW

Příspěvekod martasknol4 » 14 dub 2017 18:07

Formulář byl mnou vyplněn. Jsem rád, že zvažujete na ASW chrono. 8-)
MAN NG 313 (Lion’s City) LPG DPmML :P
Uživatelský avatar
martasknol4
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 482
Registrován: 17 srp 2016 11:37
Bydliště: B R Ü X !

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: timotej a 4 návštevníků