TOPlist

O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod 11Boby11 » 08 bře 2017 20:28

Pokud autor napíše, že z časových důvodů odkládá datum vydání na neurčito to beru. Ale vytrubovat tady něco a potom se rozhodnout, že mapu pokud bude vydána vydám pouze pro sebe? Plně doufám, že projekt zmizí i z úvodní strany a být moderátorem to zamknu a hodím do odpadu.
:shock: Přibližné vydání addonu je stanoveno na 30. června 2017 :shock:
11Boby11
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 131
Registrován: 15 lis 2015 12:35

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Bus221 » 08 bře 2017 20:33

Ikarus435: Nevšiml jsem si, že by se někdo ozval, s tim, že mi chce pomoci, ať mu ho pošlu. Kdyby se někdo ozval, hned by byl venku.

Možnost, že mapa někdy bude, je stejná, jako že vyhraju v eurojackpotu, takže se nebojte, pokud se editor nenahodi, tak ji nebudu mit ani já. Jdu vyhrabat logfile a hned tu bude.
Obrázek

____________ †147,148,149,156 - 1999 → 2017
________†157 - 1999 → 31.3.2016
Uživatelský avatar
Bus221
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 185
Registrován: 02 pro 2015 20:57

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod TheFloxiCz » 08 bře 2017 20:46

Pokud máš problém s mapou a potřebuješ pomoc, tak máš automaticky poslat logfile, ne že se my budeme doprošovat, abys ho poslal. Pro příště :)
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1483
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Apache2015 » 09 bře 2017 16:36

S týmto musím súhlasiť s Trolejbusakom, kolkokrat aj ja mam problemy, toť fajn, dakedy sa namňa vykašle, ale dajak to aj vyriešim alebo kontaktujem niekoho kto s tým vie, bohužial nemôźeš čakať že sa ti budu ľudia podlizovať aby si im poslal Logfile a ti pomohli to vyriešiť, ak to chceš aj dokončiť, tak by sa oćakavalo automaticky sem ho hodiť, ak nie, tak toť znamena to že stačilo napísať že Mapa nevyjde z dôvodov neviem akých ktoré by už boli na tebe, A tak podobne to bolo aj na skypu ako to malo byť na fóru, povedal si mi že ti nejde ten editor, a zaroveň som sa opytal čo s tym je, a potom si povedal že pošleš Logfile. Tak si to mal spraviť rovno aj sem.
Obrázek
Wheel: Thrustmaster T150
Uživatelský avatar
Apache2015
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1649
Registrován: 18 bře 2015 19:07
Bydliště: Slovensko

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Bus221 » 09 bře 2017 20:41

Ahoj, omlouvám se, za to že jsem ho neposlal hned, tak posílám až dneska a chtěl bych vás moc poprosit, jestly byste mi neporadily a ještě jednou se vám omlouvám a jsem si vědom, že jsem udělal blbost. :)

Zkusil jsem načíst Prahu, která se ani nezačala načítat, po 10 min čekání a následně jsem chtěl zkusit načíst Dolni Kounice, které se rovněž nenačetly a vykazovaly chyby. Níže vám posílám logfile editoru mé mapy. Děkuji vám za pomoc :)

Kód: Vybrat vše
====================
    Start logging
====================

Date:    9.3.2017
Time:    18:56:42
Version: 2.2.032

0 18:56:42 -  -       Information: OMSI is working in edit mode
1 18:56:48 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 18:56:48 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 18:58:21 -  -       Information: Options dialog created
4 18:58:21 -  -       Information: Weather dialog created
5 18:58:21 -  -       Information: Profiles dialog created
6 18:58:21 -  -       Information: Time table running dialog created
7 18:58:21 -  -       Information: Start dialog created
8 18:58:22 -  -       Information: Menu 2 created
9 18:58:22 -  -       Information: Menu 3 created
10 18:58:22 -  -       Information: Tut dialog created
11 18:58:22 -  -       Information: Menu pos set
12 18:58:22 -  -       Information: Bro initialized
13 18:58:22 -  -       Information: Human engine initialized
14 18:58:23 -  -       Information: Forms set
15 18:58:23 -  -       Information: Captions set
16 18:58:23 -  -       Information: Screen ration set
17 18:58:23 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 18:58:23 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 18:58:23 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 18:58:23 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 18:58:25 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 18:58:25 -  -       Information: 3D initialized
23 18:58:27 -  -       Information: Direct sound initialized
24 18:58:27 -  -       Information: Create main manager...
25 18:58:27 -  -       Information: Veh array created
26 18:58:27 -  -       Information: CS initialized
27 18:58:27 -  -       Information: Station manager created
28 18:58:27 -  -       Information: OBB created
29 18:58:27 -  -       Information: Tex managers created
30 18:58:27 -  -       Information: Tex manager started
31 18:58:27 -  -       Information: Tutorial manager created
32 18:58:27 -  -       Information: Material manager created
33 18:58:27 -  -       Information: Scenery object manager created
34 18:58:27 -  -       Information: Human manager created
35 18:58:27 -  -       Information: RV type manager created
36 18:58:27 -  -       Information: RV lists created
37 18:58:27 -  -       Information: Spline manager created
38 18:58:28 -  -       Information: Time table manager created
39 18:58:28 -  -       Information: Currency manager created
40 18:58:28 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 18:58:28 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 18:58:28 -  -       Information: Visual helpers created
43 18:58:28 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
44 18:58:28 -  -       Information: ---
45 18:58:28 -  -       Information: Download Internet Textures...
46 18:58:29 -  -       Information: Input Manager erstellen...
47 18:58:29 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
48 18:58:29 -  -       Information: Game Controller laden...
49 18:58:29 -  -       Information: Progman initialisieren...
50 18:58:29 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
51 18:58:29 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
52 18:58:29 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
53 18:58:29 -  -       Information: Redline initialisieren...
54 18:58:29 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
55 18:58:29 -  -       Information: Plugins initialisieren...
56 18:58:29 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
57 18:58:30 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
58 18:58:36 -  -       Information: Loading Situation situations\laststn_editor.osn...
59 18:58:36 -  -       Information: Date: 1988 0628, Time: 113500
60 18:58:36 -  -       Information: Load maps\test pce\global.cfg map...
61 18:58:36 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
62 18:58:36 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
63 18:58:36 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
64 18:58:36 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
65 18:58:36 -  -       Information: Load Precip. Sound...
66 18:58:36 -  -       Information:    Sound erstellen...
67 18:58:36 -  -       Information:    Sound laden...
68 18:58:37 -  -       Information: Set Weather System vars...
69 18:58:37 -  -       Information: Sky and Weather created
70 18:58:37 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
71 18:58:56 -  -       Information: Fonts initialized
72 18:58:56 -  -       Information: Map created
73 18:58:57 -  -       Information:   Map Global File loaded
74 18:58:57 -  -       Information:   Registrations loaded
75 18:58:57 -  -       Information:   Parked Cars loaded
76 18:58:57 -  -       Information:   New Centerkachel set
77 18:58:57 -  -       Information:   VarParents loaded
78 18:58:57 -  -       Information:   Special Objects refreshed
79 18:58:57 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
80 18:58:57 -  -       Information: Map loaded
81 18:58:57 -  -       Information: Humans created
82 18:58:57 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
83 18:58:57 -  -       Information: Editor refreshed
84 18:58:57 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
85 18:58:57 -  -       Information: Weather loaded
86 18:58:57 -  -       Information: Map camera loaded
87 18:58:57 -  -       Information: maps\test pce\global.cfg map loaded!
88 18:59:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Dum_Pardubice4_3.png"!
89 18:59:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Dum_Pardubice4_strecha.jpg"!
90 18:59:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Dum_Pardubice4_4.png"!
91 18:59:01 -  -   Error:           Sceneryobjects\Pardubice\model\Herna_Pardubice.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Die angegebene Datei wurde nicht gefunden
92 18:59:01 -  -   Error:           In "Sceneryobjects\Pardubice\Herna_Pardubice.sco" there was an error in line 8!
93 18:59:03 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\AFG_Static_Vehicles\citybus_static.sco: texture filename Shadow.tga not found in mesh file Sceneryobjects\AFG_Static_Vehicles\model\citybus_static.o3d!
94 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2874_10552.map.terrain" could not be loaded!
95 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2874_10551.map.terrain" could not be loaded!
96 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2874_10550.map.terrain" could not be loaded!
97 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2874_10549.map.terrain" could not be loaded!
98 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2875_10550.map.terrain" could not be loaded!
99 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2875_10549.map.terrain" could not be loaded!
100 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2874_10548.map.terrain" could not be loaded!
101 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2875_10548.map.terrain" could not be loaded!
102 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2876_10549.map.terrain" could not be loaded!
103 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2876_10548.map.terrain" could not be loaded!
104 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10549.map.terrain" could not be loaded!
105 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10548.map.terrain" could not be loaded!
106 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2878_10549.map.terrain" could not be loaded!
107 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2878_10548.map.terrain" could not be loaded!
108 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2879_10549.map.terrain" could not be loaded!
109 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2879_10548.map.terrain" could not be loaded!
110 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2880_10548.map.terrain" could not be loaded!
111 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2880_10549.map.terrain" could not be loaded!
112 18:59:03 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2881_10548.map.terrain" could not be loaded!
113 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2881_10549.map.terrain" could not be loaded!
114 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2882_10548.map.terrain" could not be loaded!
115 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2882_10547.map.terrain" could not be loaded!
116 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2883_10548.map.terrain" could not be loaded!
117 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2883_10547.map.terrain" could not be loaded!
118 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2882_10549.map.terrain" could not be loaded!
119 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2882_10550.map.terrain" could not be loaded!
120 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2881_10547.map.terrain" could not be loaded!
121 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2880_10547.map.terrain" could not be loaded!
122 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2879_10547.map.terrain" could not be loaded!
123 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2879_10546.map.terrain" could not be loaded!
124 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10547.map.terrain" could not be loaded!
125 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10546.map.terrain" could not be loaded!
126 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2875_10551.map.terrain" could not be loaded!
127 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2876_10551.map.terrain" could not be loaded!
128 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2876_10552.map.terrain" could not be loaded!
129 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2875_10552.map.terrain" could not be loaded!
130 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2876_10553.map.terrain" could not be loaded!
131 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10553.map.terrain" could not be loaded!
132 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2877_10552.map.terrain" could not be loaded!
133 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2878_10552.map.terrain" could not be loaded!
134 18:59:04 -  -     Warning:       Terrain file "maps\test pce\tile_2878_10553.map.terrain" could not be loaded!
135 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 0, maps\test pce\tile_2872_10552.map ...
136 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 1, maps\test pce\tile_2872_10553.map ...
137 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 2, maps\test pce\tile_2873_10553.map ...
138 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 3, maps\test pce\tile_2871_10552.map ...
139 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 4, maps\test pce\tile_2870_10552.map ...
140 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 5, maps\test pce\tile_2870_10551.map ...
141 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 6, maps\test pce\tile_2871_10551.map ...
142 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 7, maps\test pce\tile_2869_10551.map ...
143 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 8, maps\test pce\tile_2868_10551.map ...
144 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 9, maps\test pce\tile_2868_10550.map ...
145 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 10, maps\test pce\tile_2867_10551.map ...
146 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 11, maps\test pce\tile_2867_10550.map ...
147 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 12, maps\test pce\tile_2866_10551.map ...
148 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 13, maps\test pce\tile_2866_10550.map ...
149 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 14, maps\test pce\tile_2867_10549.map ...
150 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 15, maps\test pce\tile_2873_10552.map ...
151 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 16, maps\test pce\tile_2874_10552.map ...
152 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 17, maps\test pce\tile_2874_10551.map ...
153 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 18, maps\test pce\tile_2873_10551.map ...
154 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 19, maps\test pce\tile_2874_10550.map ...
155 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 20, maps\test pce\tile_2874_10549.map ...
156 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 21, maps\test pce\tile_2875_10550.map ...
157 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 22, maps\test pce\tile_2875_10549.map ...
158 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 23, maps\test pce\tile_2874_10548.map ...
159 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 24, maps\test pce\tile_2875_10548.map ...
160 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 25, maps\test pce\tile_2876_10549.map ...
161 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 26, maps\test pce\tile_2876_10548.map ...
162 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 27, maps\test pce\tile_2877_10549.map ...
163 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 28, maps\test pce\tile_2877_10548.map ...
164 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 29, maps\test pce\tile_2878_10549.map ...
165 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 30, maps\test pce\tile_2878_10548.map ...
166 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 31, maps\test pce\tile_2879_10549.map ...
167 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 32, maps\test pce\tile_2879_10548.map ...
168 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 33, maps\test pce\tile_2880_10548.map ...
169 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 34, maps\test pce\tile_2880_10549.map ...
170 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 35, maps\test pce\tile_2881_10548.map ...
171 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 36, maps\test pce\tile_2881_10549.map ...
172 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 37, maps\test pce\tile_2882_10548.map ...
173 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 38, maps\test pce\tile_2882_10547.map ...
174 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 39, maps\test pce\tile_2883_10548.map ...
175 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 40, maps\test pce\tile_2883_10547.map ...
176 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 41, maps\test pce\tile_2882_10549.map ...
177 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 42, maps\test pce\tile_2882_10550.map ...
178 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 43, maps\test pce\tile_2881_10547.map ...
179 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 44, maps\test pce\tile_2880_10547.map ...
180 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 45, maps\test pce\tile_2879_10547.map ...
181 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 46, maps\test pce\tile_2879_10546.map ...
182 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 47, maps\test pce\tile_2877_10547.map ...
183 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 48, maps\test pce\tile_2877_10546.map ...
184 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 49, maps\test pce\tile_2869_10550.map ...
185 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 50, maps\test pce\tile_2870_10550.map ...
186 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 51, maps\test pce\tile_2871_10550.map ...
187 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 52, maps\test pce\tile_2872_10550.map ...
188 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 53, maps\test pce\tile_2873_10550.map ...
189 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 54, maps\test pce\tile_2872_10551.map ...
190 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 55, maps\test pce\tile_2875_10551.map ...
191 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 56, maps\test pce\tile_2876_10551.map ...
192 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 57, maps\test pce\tile_2876_10552.map ...
193 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 58, maps\test pce\tile_2875_10552.map ...
194 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 59, maps\test pce\tile_2876_10553.map ...
195 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 60, maps\test pce\tile_2877_10553.map ...
196 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 61, maps\test pce\tile_2877_10552.map ...
197 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 62, maps\test pce\tile_2878_10552.map ...
198 18:59:05 -  -       Information: Refresh Tile: 63, maps\test pce\tile_2878_10553.map ...
199 18:59:23 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
200 18:59:23 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
201 18:59:23 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
202 18:59:23 -  -       Information: Reset Passengers...
203 18:59:23 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
204 18:59:23 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
205 18:59:23 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
206 18:59:23 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
207 18:59:23 -  -       Information: Reset State Matrices...
208 18:59:23 -  -       Information: Start Tex Thread...
209 18:59:23 -  -       Information: Init Red Line...
210 18:59:23 -  -       Information: Set Initial Render States...
211 18:59:34 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
212 18:59:35 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
213 18:59:35 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
214 18:59:35 -  -       Information: Reset State Matrices...
215 18:59:35 -  -       Information: Start Tex Thread...
216 18:59:35 -  -       Information: Init Red Line...
217 18:59:35 -  -       Information: Set Initial Render States...
218 18:59:45 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
219 18:59:45 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
220 18:59:45 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
221 18:59:45 -  -       Information: Reset State Matrices...
222 18:59:45 -  -       Information: Start Tex Thread...
223 18:59:45 -  -       Information: Init Red Line...
224 18:59:45 -  -       Information: Set Initial Render States...
225 18:59:53 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
226 18:59:54 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
227 18:59:54 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
228 18:59:54 -  -       Information: Reset State Matrices...
229 18:59:54 -  -       Information: Start Tex Thread...
230 18:59:54 -  -       Information: Init Red Line...
231 18:59:54 -  -       Information: Set Initial Render States...
232 19:00:03 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
233 19:00:03 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
234 19:00:03 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
235 19:00:03 -  -       Information: Reset State Matrices...
236 19:00:03 -  -       Information: Start Tex Thread...
237 19:00:03 -  -       Information: Init Red Line...
238 19:00:03 -  -       Information: Set Initial Render States...
239 19:00:13 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
240 19:00:13 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
241 19:00:13 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
242 19:00:13 -  -       Information: Reset State Matrices...
243 19:00:13 -  -       Information: Start Tex Thread...
244 19:00:13 -  -       Information: Init Red Line...
245 19:00:13 -  -       Information: Set Initial Render States...
246 19:00:22 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
247 19:00:22 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
248 19:00:22 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
249 19:00:22 -  -       Information: Reset State Matrices...
250 19:00:22 -  -       Information: Start Tex Thread...
251 19:00:22 -  -       Information: Init Red Line...
252 19:00:22 -  -       Information: Set Initial Render States...
253 19:00:33 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
254 19:00:33 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
255 19:00:33 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
256 19:00:33 -  -       Information: Reset State Matrices...
257 19:00:33 -  -       Information: Start Tex Thread...
258 19:00:33 -  -       Information: Init Red Line...
259 19:00:33 -  -       Information: Set Initial Render States...
260 19:00:45 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
261 19:00:45 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
262 19:00:45 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
263 19:00:45 -  -       Information: Reset State Matrices...
264 19:00:45 -  -       Information: Start Tex Thread...
265 19:00:45 -  -       Information: Init Red Line...
266 19:00:45 -  -       Information: Set Initial Render States...
267 19:00:54 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
268 19:00:54 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
269 19:00:54 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
270 19:00:54 -  -       Information: Reset State Matrices...
271 19:00:54 -  -       Information: Start Tex Thread...
272 19:00:54 -  -       Information: Init Red Line...
273 19:00:54 -  -       Information: Set Initial Render States...
274 19:01:04 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
275 19:01:05 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
276 19:01:05 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
277 19:01:05 -  -       Information: Reset State Matrices...
278 19:01:05 -  -       Information: Start Tex Thread...
279 19:01:05 -  -       Information: Init Red Line...
280 19:01:05 -  -       Information: Set Initial Render States...
281 19:01:16 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
282 19:01:17 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
283 19:01:17 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
284 19:01:18 -  -       Information: Reset State Matrices...
285 19:01:18 -  -       Information: Start Tex Thread...
286 19:01:18 -  -       Information: Init Red Line...
287 19:01:18 -  -       Information: Set Initial Render States...
288 19:01:29 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
289 19:01:29 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
290 19:01:29 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
291 19:01:29 -  -       Information: Reset State Matrices...
292 19:01:29 -  -       Information: Start Tex Thread...
293 19:01:30 -  -       Information: Init Red Line...
294 19:01:30 -  -       Information: Set Initial Render States...
295 19:01:39 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
296 19:01:40 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
297 19:01:40 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
298 19:01:40 -  -       Information: Reset State Matrices...
299 19:01:40 -  -       Information: Start Tex Thread...
300 19:01:40 -  -       Information: Init Red Line...
301 19:01:40 -  -       Information: Set Initial Render States...
302 19:01:43 -  -       Information: Menu pos set
303 19:01:56 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
304 19:01:56 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
305 19:01:56 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
306 19:01:56 -  -       Information: Reset State Matrices...
307 19:01:56 -  -       Information: Start Tex Thread...
308 19:01:56 -  -       Information: Init Red Line...
309 19:01:56 -  -       Information: Set Initial Render States...
310 19:02:05 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
311 19:02:05 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
312 19:02:05 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
313 19:02:06 -  -       Information: Reset State Matrices...
314 19:02:06 -  -       Information: Start Tex Thread...
315 19:02:06 -  -       Information: Init Red Line...
316 19:02:06 -  -       Information: Set Initial Render States...
317 19:02:15 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
318 19:02:16 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
319 19:02:16 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
320 19:02:16 -  -       Information: Reset State Matrices...
321 19:02:16 -  -       Information: Start Tex Thread...
322 19:02:16 -  -       Information: Init Red Line...
323 19:02:16 -  -       Information: Set Initial Render States...
324 19:02:25 -  -   Error:           Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
325 19:02:28 -  -       Information: Deativating TIR...
326 19:02:28 -  -       Information: TIR was not available
327 19:02:29 -  -       Information: Closing actual map...
328 19:02:30 -  -       Information: Actual map closed!
329 19:02:34 -  -       Information: OMSI is closing...
Obrázek

____________ †147,148,149,156 - 1999 → 2017
________†157 - 1999 → 31.3.2016
Uživatelský avatar
Bus221
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 185
Registrován: 02 pro 2015 20:57

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Jaškin » 09 bře 2017 20:45

První chybou je:

91 18:59:01 - - Error: Sceneryobjects\Pardubice\model\Herna_Pardubice.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Die angegebene Datei wurde nicht gefunden


A tohle třeba vidím prvně:

211 18:59:34 - - Error: Externe Exception C0000006: RS.TMRP_1
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4608
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Bus221 » 09 bře 2017 20:54

Máš pravdu tu 211. chybu taky pozoruji poprvé a nevím co s tím. Tu 91. chybu nevím proč vykazuje, když mi to nenačítá oblohu, ale mapu.
Naposledy upravil Bus221 dne 09 bře 2017 20:58, celkově upraveno 2
Obrázek

____________ †147,148,149,156 - 1999 → 2017
________†157 - 1999 → 31.3.2016
Uživatelský avatar
Bus221
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 185
Registrován: 02 pro 2015 20:57

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Jaškin » 09 bře 2017 20:56

Jak jako nenačítá oblohu ale mapu?
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4608
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Bus221 » 09 bře 2017 20:58

Načte to mapu, krom textur objektů.

Ted jsem si vzpomnel na něco možná duležitého. Včera, když jsem načítal editor, tak to mělo snahu načítat textury objektů, protože některé se načetly, ale FPS se pohybovaly kolem 5 bodů.
Obrázek

____________ †147,148,149,156 - 1999 → 2017
________†157 - 1999 → 31.3.2016
Uživatelský avatar
Bus221
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 185
Registrován: 02 pro 2015 20:57

Re: O1 & O2 ADDON Pardubice (WIP)

Příspěvekod Jaškin » 09 bře 2017 21:16

Hrabal jsi se v nastavení OMSI?
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4608
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků