TOPlist

[OMSI 2] Blankwitz

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod autobusak13 » 11 pro 2016 00:22

stáhnu a jdu vyzkoušet. Díky moooc :)
DPMCB
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
autobusak13
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 106
Registrován: 28 dub 2016 22:04

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod 68324 » 11 pro 2016 01:26

Krasna mapa nainstaloval a pouzil som park list a AI list z Hamburgu a ide mi bez problemov vsetko.
Vrelo odporucam. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
68324
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 230
Registrován: 01 kvě 2014 20:03
Bydliště: Bs As

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod autobusak13 » 11 pro 2016 17:10

Tak mapa funguje, je krásná, super :) . Jen když dojedu do Blankwitz , tak se mi nezobrazí Tile, kde má R98 konečnou. Nějaká rada ?
DPMCB
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
autobusak13
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 106
Registrován: 28 dub 2016 22:04

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Jaškin » 11 pro 2016 17:24

No, nejlepší by byl logfile.
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod autobusak13 » 11 pro 2016 20:08

Sceneryobjects\Helferlein_Objekte\Räumpfeil.sco
Nemá někdo ? :( asi kvůli tomu to nejde
DPMCB
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
autobusak13
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 106
Registrován: 28 dub 2016 22:04

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Jaškin » 11 pro 2016 20:17

"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod autobusak13 » 11 pro 2016 20:35

Tohle mám vše stažené problém byl v tom, že ten objekt byl špatně pojmenovaný, už od nich. Takže již vše funguje.
Díky moc za vše :)
DPMCB
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
autobusak13
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 106
Registrován: 28 dub 2016 22:04

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod flash123 » 20 pro 2016 08:54

Snažím se zprovoznit mapu, ale nechtěj se mi načíst objekty. Nevíte náhodou někdo co s tim? Děkuji za případné rady.
Kód: Vybrat vše
0 7:21:27 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 7:21:27 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 7:21:27 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 7:21:48 -  -       Information: Options dialog created
4 7:21:48 -  -       Information: Weather dialog created
5 7:21:48 -  -       Information: Profiles dialog created
6 7:21:48 -  -       Information: Time table running dialog created
7 7:21:48 -  -       Information: Start dialog created
8 7:21:48 -  -       Information: Menu 2 created
9 7:21:48 -  -       Information: Menu 3 created
10 7:21:49 -  -       Information: Tut dialog created
11 7:21:49 -  -       Information: Menu pos set
12 7:21:49 -  -       Information: Bro initialized
13 7:21:49 -  -       Information: Human engine initialized
14 7:21:49 -  -       Information: Forms set
15 7:21:49 -  -       Information: Captions set
16 7:21:49 -  -       Information: Screen ration set
17 7:21:49 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 7:21:49 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 7:21:49 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 7:21:49 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 7:21:49 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 7:21:49 -  -       Information: 3D initialized
23 7:21:49 -  -       Information: Direct sound initialized
24 7:21:49 -  -       Information: Create main manager...
25 7:21:49 -  -       Information: Veh array created
26 7:21:49 -  -       Information: CS initialized
27 7:21:49 -  -       Information: Station manager created
28 7:21:49 -  -       Information: OBB created
29 7:21:49 -  -       Information: Tex managers created
30 7:21:49 -  -       Information: Tex manager started
31 7:21:49 -  -       Information: Tutorial manager created
32 7:21:49 -  -       Information: Material manager created
33 7:21:49 -  -       Information: Scenery object manager created
34 7:21:49 -  -       Information: Human manager created
35 7:21:49 -  -       Information: RV type manager created
36 7:21:49 -  -       Information: RV lists created
37 7:21:49 -  -       Information: Spline manager created
38 7:21:49 -  -       Information: Time table manager created
39 7:21:49 -  -       Information: Currency manager created
40 7:21:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 7:21:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 7:21:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
43 7:21:49 -  -       Information: Visual helpers created
44 7:21:49 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
45 7:21:49 -  -       Information: ---
46 7:21:49 -  -       Information: Download Internet Textures...
47 7:21:49 -  -       Information: Input Manager erstellen...
48 7:21:49 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
49 7:21:49 -  -       Information: Game Controller laden...
50 7:21:49 -  -       Information: Progman initialisieren...
51 7:21:49 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
52 7:21:49 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
53 7:21:49 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
54 7:21:49 -  -       Information: Redline initialisieren...
55 7:21:49 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
56 7:21:49 -  -       Information: Plugins initialisieren...
57 7:21:49 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
58 7:21:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
59 7:22:18 -  -       Information: Load maps\Blankwitz\global.cfg map...
60 7:22:18 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
61 7:22:18 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
62 7:22:18 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
63 7:22:18 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
64 7:22:18 -  -       Information: Load Precip. Sound...
65 7:22:18 -  -       Information:    Sound erstellen...
66 7:22:18 -  -       Information:    Sound laden...
67 7:22:18 -  -       Information: Set Weather System vars...
68 7:22:18 -  -       Information: Sky and Weather created
69 7:22:18 -  -       Information: Date: 2016 1220, Time: 072331
70 7:22:21 -  -       Information: Fonts initialized
71 7:22:21 -  -       Information: Map created
72 7:22:22 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\texture\Fussweg.bmp.cfg" could not be loaded!
73 7:22:22 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\texture\Pflaster_alt.bmp.cfg" could not be loaded!
74 7:22:22 -  -       Information:   Map Global File loaded
75 7:22:22 -  -       Information:   Registrations loaded
76 7:22:22 -  -       Information:   Parked Cars loaded
77 7:22:22 -  -       Information:   Map AILists loaded
78 7:22:22 -  -       Information:   New Centerkachel set
79 7:22:22 -  -       Information:   VarParents loaded
80 7:22:22 -  -       Information:   Special Objects refreshed
81 7:22:22 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
82 7:22:25 -  -       Information: Map loaded
83 7:22:25 -  -     Warning:       Line "maps\Blankwitz\TTData\28-29.ttl", tour 5011: Entry 24 begins before previous entry ends!
84 7:22:25 -  -       Information: Humans created
85 7:22:25 -  -       Information: Editor refreshed
86 7:22:25 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
87 7:22:25 -  -       Information: Weather loaded
88 7:22:25 -  -       Information: Map camera loaded
89 7:22:25 -  -       Information: maps\Blankwitz\global.cfg map loaded!
90 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_default.dds"!
91 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_default.dds"!
92 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
93 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
94 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
95 7:22:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
96 7:22:27 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
97 7:22:27 -  -       Information: Refresh Tile: 0, maps\Blankwitz\tile_0_0.map ...
98 7:22:29 -  -       Information: Refresh Tile: 3, maps\Blankwitz\tile_0_1.map ...
99 7:22:29 -  -       Information: Refresh Tile: 5, maps\Blankwitz\tile_0_2.map ...
100 7:22:29 -  -       Information: Refresh Tile: 227, maps\Blankwitz\tile_0_4.map ...
101 7:22:30 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
102 7:22:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
103 7:22:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
104 7:22:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
105 7:22:35 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
106 7:22:35 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
107 7:22:35 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
108 7:22:35 -  -       Information: Refresh Tile: 1, maps\Blankwitz\tile_1_0.map ...
109 7:22:39 -  -     Warning:       Did not find texture file "Werbung.dds"!
110 7:22:39 -  -     Warning:       Did not find texture file "Werbung.dds"!
111 7:22:41 -  -       Information: Refresh Tile: 2, maps\Blankwitz\tile_1_1.map ...
112 7:22:42 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
113 7:22:42 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
114 7:22:42 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
115 7:22:42 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
116 7:22:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
117 7:22:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
118 7:22:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
119 7:22:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
120 7:22:43 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
121 7:22:43 -  -       Information: Refresh Tile: 4, maps\Blankwitz\tile_1_2.map ...
122 7:22:43 -  -       Information: Refresh Tile: 230, maps\Blankwitz\tile_1_3.map ...
123 7:22:43 -  -       Information: Refresh Tile: 228, maps\Blankwitz\tile_1_4.map ...
124 7:22:45 -  -       Information: Refresh Tile: 7, maps\Blankwitz\tile_2_0.map ...
125 7:22:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
126 7:22:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
127 7:22:48 -  -       Information: Refresh Tile: 6, maps\Blankwitz\tile_2_1.map ...
128 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
129 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
130 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
131 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
132 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
133 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "logo_test.dds"!
134 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
135 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
136 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
137 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
138 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
139 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
140 7:22:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
141 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
142 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
143 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
144 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "WegweiserChange.dds"!
145 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "AnzChange.dds"!
146 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "AnzChange.dds"!
147 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "AnzChange.dds"!
148 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "AnzChange.dds"!
149 7:22:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
150 7:22:53 -  -       Information: Refresh Tile: 13, maps\Blankwitz\tile_2_2.map ...
151 7:22:53 -  -       Information: Refresh Tile: 35, maps\Blankwitz\tile_2_3.map ...
152 7:22:54 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\texture\WEN_Tile_Asphalt1A.dd.cfg" could not be loaded!
153 7:22:54 -  -       Information: Refresh Tile: 229, maps\Blankwitz\tile_2_4.map ...
154 7:22:55 -  -       Information: Refresh Tile: 8, maps\Blankwitz\tile_3_0.map ...
155 7:22:56 -  -       Information: Refresh Tile: 9, maps\Blankwitz\tile_3_1.map ...
156 7:22:56 -  -       Information: Refresh Tile: 12, maps\Blankwitz\tile_3_2.map ...
157 7:22:57 -  -       Information: Refresh Tile: 14, maps\Blankwitz\tile_4_0.map ...
158 7:22:57 -  -     Warning:       Did not find texture file "textfeld.bmp"!
159 7:22:57 -  -       Information: Refresh Tile: 10, maps\Blankwitz\tile_4_1.map ...
160 7:22:57 -  -       Information: Refresh Tile: 11, maps\Blankwitz\tile_4_2.map ...
161 7:22:58 -  -     Warning:       Terrain hole cutting: Spline Splines\Waldheini12\Blankwitz\Gehweg_3,3.sli has invalid hole polygon(s)!
162 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Kirchstr_Friedmanstr_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
163 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Friedmanstr_Engstelle_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
164 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Friedmanstr_Engstelle_up.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
165 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Friedmanstr_Schlosssteige_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
166 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Friedmanstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
167 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Friedmanstr_Schlosssteige_2_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
168 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Treppe_flach_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
169 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schlosssteige_breiter_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
170 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schlosssteige_Parkplatz_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
171 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Keynesstr_Rathausstr_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
172 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Keynesstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
173 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Rathausplatz_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
174 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Kirchstr_Parkpl_Aus_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
175 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Standseilbahn_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
176 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Kirchstr_Parkpl_Ein_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
177 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Rathaus_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
178 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Rathaus_Parkplatz_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
179 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Braidasteige_Connector1_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
180 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Nordhuegel_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
181 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schlosssteige_breiter_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
182 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Suelldamm_Steige_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
183 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Suelldamm_Parkpl_Anf_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
184 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Suelldamm_Connector1_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
185 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\Tunnel\model\Portal_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
186 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Uferw_Schulstr_loch2.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
187 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Uferweg_Zebra_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
188 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Uferweg_Vereng_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
189 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Kirchstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
190 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schulstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
191 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Uferweg_Vereng_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
192 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Uferweg_ParkLinks_Aus_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
193 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Uferweg_ParkLinks_Ein_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
194 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Uferw_Furtw_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
195 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Suelldamm_Parkpl_Ende_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
196 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\SBahnBlankwitz3_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
197 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Uferw_Furtw_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
198 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Wende_Schulstr_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
199 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schulstr_Parkhaus_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
200 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schulstr_Parkhaus_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
201 7:22:58 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schulstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
202 7:23:00 -  -     Warning:       Terrain hole cutting: Spline Splines\Waldheini12\Blankwitz\Gehweg_3,3.sli has invalid hole polygon(s)!
203 7:23:01 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Standseilbahn_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
204 7:23:01 -  -     Warning:       Terrain hole cutting: Spline Splines\Waldheini12\Blankwitz\Gehweg_3,3.sli has invalid hole polygon(s)!
205 7:23:01 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Einm_Uferw_Leuchtturm_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
206 7:23:01 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Schulstr_Einfahrt_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
207 7:23:01 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Leuchtturm_Ende_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
208 7:23:08 -  -     Warning:       Terrain hole cutting: Spline Splines\Waldheini12\Blankwitz\Gehweg_3,3.sli has invalid hole polygon(s)!
209 7:23:09 -  -   Error:           Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\StreetSystem\model\Ldstr3spur_loch.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Fehler bei Bereichsprüfung
210 7:23:11 -  -       Information: Date: 2016 1220, Time: 072331
211 7:23:19 -  -       Information: Try placing random bus:
212 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
213 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
214 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
215 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
216 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
217 7:23:32 -  -     Warning:       Did not find texture file "C2_Innenanz.bmp"!
218 7:23:45 -  -       Information: Try placing random bus:
219 7:23:45 -  -       Information: Try placing random bus:
220 7:23:45 -  -       Information: Try placing random bus:
221 7:23:45 -  -       Information: Traffic loaded
222 7:23:45 -  -       Information: Date: 2016 1220, Time: 072331
223 7:23:45 -  -       Information: Reset Passengers...
224 7:23:45 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
225 7:23:45 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
226 7:23:45 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
227 7:23:45 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
228 7:23:45 -  -       Information: Reset State Matrices...
229 7:23:45 -  -       Information: Start Tex Thread...
230 7:23:45 -  -       Information: Init Red Line...
231 7:23:45 -  -       Information: Set Initial Render States...
232 7:23:46 -  -       Information: Try placing random bus:
233 7:23:48 -  -       Information: Try placing random bus:
234 7:24:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
235 7:24:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
236 7:24:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
237 7:24:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
238 7:24:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
239 7:24:05 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
240 7:25:45 -  -       Information: Menu pos set
241 7:25:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Tree_Small_09.tga"!
242 7:25:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Tree_Small_09.tga"!
243 7:26:28 -  -       Information: Deativating TIR...
244 7:26:28 -  -       Information: TIR was not available
245 7:26:29 -  -       Information: Closing actual map...
246 7:26:29 -  -       Information: Actual map closed!
247 7:26:29 -  -       Information: OMSI is closing...
Uživatelský avatar
flash123
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 100
Registrován: 14 lis 2011 13:25

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod TheFloxiCz » 20 pro 2016 16:39

Co si máme představit pod slovem načíst objekty? Objekty, jako všechny, nebo jen křižovatky?

Pokud křižovatky, tak pomůže toto
TheFloxiCz píše:Nekteří lidé mají problém s terénem na křižovatkách. Pokud ho máte, tak stačí, aby Vám kamarád, kterému mapa funguje, jí poslal (včetně složky \Sceneryobjects\Waldheini12\).
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod flash123 » 20 pro 2016 17:02

Děkuju za radu, to by mohlo fungovat. Teď ještě sehnat toho kamaráda.... :? :D . Zkusím třeba: Prosím prosím, hledá se kamarád (ale musí mu fungovat mapa Blankwitz), který by byl tak laskav a mohl třeba někam nahrát objekty "Waldheini12" a dát mi echo,kde bych si je mohl stáhnout. Děkuji případnému kamarádovi. :)
Uživatelský avatar
flash123
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 100
Registrován: 14 lis 2011 13:25

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků