TOPlist

[OMSI 2] Blankwitz

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Solaris7777 » 03 pro 2017 15:15

A příště prosím do CODE. ;)
Naposledy upravil Solaris7777 dne 03 pro 2017 17:22, celkově upraveno 1
Solaris7777
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1523
Registrován: 05 črc 2015 00:17
Bydliště: Ostrava

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod luksykcz » 03 pro 2017 15:39

To že má zrovna verzi 2.2.032 neznamená, že hru nemá koupenou ;) - dá se to přepínat mezi verzí 2.2.032 a 2.3.004 ;)
Uživatelský avatar
luksykcz
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 716
Registrován: 03 črc 2014 09:51

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Studio bus1 » 20 pro 2017 16:18

Ahoj, mohl by sem někdo dát funkční odkaz na tyto objekty?
Děkuji :)
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\Helferlein_Objekte\Räumpfeil.sco
Sceneryobjects\odreid\Blumenkuebel_Mittel.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam01.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam02.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam03.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam04.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam05.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam06.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam07.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam08.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam09.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam10.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam11.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam12.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam13.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam14.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam15.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam16.sco
Sceneryobjects\odreid\Einfam17.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage01.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage02.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage03.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage04.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage06.sco
Sceneryobjects\odreid\Garage07.sco
Sceneryobjects\odreid\P_C1.sco
Sceneryobjects\odreid\P_G1.sco
Sceneryobjects\odreid\VZ_Add_Standard_Einzeilig.sco
Sceneryobjects\odreid\VZ_Add_Standard_Einzeilig_Narrow.sco
Sceneryobjects\odreid\VZ_Add_Standard_Zweizeilig.sco
Sceneryobjects\odreid\VZ_Add_Standard_Zweizeilig_Narrow.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_01.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_02.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_03.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_04.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_05.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_06.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_07.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_08.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_13.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_14.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_16.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_17.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_18.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_19.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_20.sco
Sceneryobjects\odreid\Zaun_22.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SK_Brug_4_Links_en_Rechts.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SK_Brug_4_Midden_2.sco
Sceneryobjects\Steven Objecten\SK_Brug_6.sco
Sceneryobjects\windrad\windanlage.sco
Sceneryobjects\windrad\windanlage_50.sco
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Studio bus1
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 292
Registrován: 12 čer 2017 14:25
Bydliště: Tam, kde jsou jen sorky a karosy jsou raritou

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Petr99 » 20 pro 2017 18:57

Funkční odkazy jsou v readme
Objekty odreid a windrad by měli být součástí mapy Gehrten
-----------------
Mám prosbu na ostatní. Potřeboval bych fix na křižovatky který tu byl od Floxiho,
TheFloxiCz píše:https://mega.nz/#!PA4xmRQI!g-OCdX6pcMYM ... diTuSLOwNE

Stačí vložit do omsi a nechat vše přepsat. Pokud stále křižovatky nefungují, tak smažte následující složky:
Kód: Vybrat vše
\maps\Blankwitz\
\Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz\


a vložtu opět mapu s objekty.
bohužel odkaz není dostupný, proto prosím o zaslání objektů Sceneryobjects\Waldheini12\Blankwitz od někoho, komu mapa funguje, děkuji ;)
Petr99
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 259
Registrován: 03 dub 2016 16:39

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod TheFloxiCz » 20 pro 2017 19:42

Studio bus1 píše:Ahoj, mohl by sem někdo dát funkční odkaz na tyto objekty?


Všechno máš na první stránce společně s odkazy...
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod Studio bus1 » 21 pro 2017 16:39

Jo, vím. Já jsem to akorát omylem dal do špatné složky :mrgreen:
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Studio bus1
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 292
Registrován: 12 čer 2017 14:25
Bydliště: Tam, kde jsou jen sorky a karosy jsou raritou

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod mannmi » 16 úno 2018 18:54

Kde seženu objekty Bad Karlstein? DÍK za INFO
mannmi
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 52
Registrován: 27 čer 2016 19:45

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod SORkař CZ » 16 úno 2018 19:03

Stačilo by se podívat, v 1. příspěvku tohohle téma. ;)
Fiktvní CZ mapa: hotová na 45 %
SORkař CZ
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 770
Registrován: 27 zář 2017 21:14
Bydliště: Neřeš to...

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod mannmi » 16 úno 2018 20:36

To jsem taky udělal, ale nešlo to stáhnout. Tak, kdyby mi to sem mohl někdo poslat tak bych byl moc rád. Všechno ostatní mám k mapě stažené, dle maptoolu :)
mannmi
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 52
Registrován: 27 čer 2016 19:45

Re: [OMSI 2] Blankwitz

Příspěvekod SORkař CZ » 16 úno 2018 22:01

Tak ti to tu posílám: https://ulozto.cz/!lqlBjUVz5XF0/bad-karlstein-lp-o-rar
Heslo: objektkarl ;)
Fiktvní CZ mapa: hotová na 45 %
SORkař CZ
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 770
Registrován: 27 zář 2017 21:14
Bydliště: Neřeš to...

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků