TOPlist

[OMSI 2] Bytom 1.00

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod Páreček » 01 dub 2016 23:07

Zatím to nemá cenu stahovat, je tam spousta neviditelných stěn, pokud se to opraví a trochu sníží náročnost, tak to bude mít cenu stahovat.
Moje sestava: AMD FX-4300 3,8GHz, Asus Strix GTX950 2GB, 8GB ram, WD Caviar blue 1TB 7200 ot/min, Gigabyte GA-970A-DS3P - AMD 970 (motherboard)
Uživatelský avatar
Páreček
Zabanovaný člen
Zabanovaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 18 bře 2016 15:28
Bydliště: Tam, kde se už i Citelisy rozpadají...

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod Bmpeer » 02 dub 2016 00:45

To som jediný, kto nemá s poľskými mapami žiadne problémy? :D
https://www.flickr.com/bmpeer/ - fotogaléria (nielen) MHD
Intel Core i7-4710HQ 2,5 GHz, 8 GB RAM, 1000 GB HDD, Nvidia GeForce GTX 860M 4096 MB, Win 10
Nikon D5300 + 18-140mm f/3.5-5.6 ED VR
Uživatelský avatar
Bmpeer
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 601
Registrován: 31 bře 2013 14:06
Bydliště: Ostrava & Brno & Košice & Prešov

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod mrkvakj » 02 dub 2016 09:22

Ani ja s tou mapou nemam problem cize...:D
Ako môže byť totalita demokratická, tak môže byť demokracia totalitná.
mrkvakj
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 552
Registrován: 24 říj 2014 17:45
Bydliště: Preßburg

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod ROBOTOX » 02 dub 2016 11:18

Tak jsem udělal první takovou hodně rychlou a krátkou projížďku po malém kousku mapy. Co mě hned zaujalo je prostředí a malá HW náročnost (u nádraží). Prostředí je mnohem uvěřitelnější a "polštější" než ve Štětíně a to o dost. Především proto, že z velké části používá autentické vlastní objekty narozdíl od štětína kde je autentické jenom víceméně "půdorys" města a jinak je postaveno více či méně na budovách Berlína. Jinak má ale taky zatím hodně nedostatků. Skutečně jsou na mapě neviditelné objekty. Ne přímo, že by jste to narvaly do zdi, ale spíš třeba na rozích křižovatek a pod. se nachází co si, od čeho se můžete nepěkně odrazit. Dále bych vytknul takřka nulový AI provoz a odfláknutou AI MHD dopravu, kterou zajišťuje pouze Berlínský MAN NL202 ke kterému navíc není ani žádný repaint. Co mě hodně mrzí je absence hlášení. Každopádně jak říkám, zatím jsem projel jenom krátký úsek mezi dvěma zastávkami takže se jedná skutečně pouze o první postřehy.

EDIT: Tak jsem se pokusil o splnění služby na lince 750 kterou jsem ani nebyl schopen dojet. Takže popořadě. Prostředí je moc fajn a ten kdo mapu dělal si s ní musel asi dát opravdu hodně práce. Tím to ale končí. Na trase je hromada neviditelných objektů a zdí, od těch menších které vás jenom lehce "odkopnou" až po úplnou zeď která vám v 60ce způsobí fatální nehodu. Navíc, linka je krátká, trasa naprosto nezajímavá. Jsem zhnusen a měl jsem se jí skutečně vyhnout. Raději si zahraju propracovaný a spolehlivý Štětín a budu se koukat na defaultní budovy. ;) Nebo ještě lépe nějakou německou mapu na úrovni jako Lemmental.
Obrázek
Uživatelský avatar
ROBOTOX
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 299
Registrován: 25 led 2014 01:41

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod Páreček » 02 dub 2016 11:55

Nechápu co ti vadí na štětíně. Skoro celej jsem si ho prošel ve Streetview a ve hře to vypadá hodně jako v realitě. Původní objekty jsou navíc dobré na náročnost. Bytom vypadá že je vyšperkovanej do posledního detailu ale je tam chyb... :D
Moje sestava: AMD FX-4300 3,8GHz, Asus Strix GTX950 2GB, 8GB ram, WD Caviar blue 1TB 7200 ot/min, Gigabyte GA-970A-DS3P - AMD 970 (motherboard)
Uživatelský avatar
Páreček
Zabanovaný člen
Zabanovaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 18 bře 2016 15:28
Bydliště: Tam, kde se už i Citelisy rozpadají...

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod dwarf253 » 02 dub 2016 12:06

Já furt nechápu, proč si ty kolize už nevypnete. OMSI holt není dokonalé, tak není lepší je vypnout, než na ně u skoro každé mapy nadávat? Navíc je tohle přepracování původní mapy, kterou stavěl někdo jiný. Teď je to o několik levelů výš, navíc velmi dobře zpracované. Ten Štětín takhle dobře udělaný zdaleka není. Já mapu doporučuju, jediné mínus jsou snad ty intervaly mezi zastávkama, protože člověk na každé cca dvě minuty čeká i při pomalé jízdě...
dwarf253
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1123
Registrován: 07 črc 2011 14:00

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod ROBOTOX » 02 dub 2016 12:09

Ta mapa zatím nestojí za nic. A kvůli jedné mizerné mapě si kolize vypínat nehodlám ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
ROBOTOX
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 299
Registrován: 25 led 2014 01:41

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod Páreček » 02 dub 2016 13:11

Souhlasím, mapa chyby na které určitě člověk narazí a nemá cenu vypínat si kolize kvůli mapě, která má jednu linku s pěti zastávkami. Prostě radši si dál pojedu Štětín o kterém vím že takové chyby nemá, a jsou tam mnohem záživnější trasy. A narozdíl od Bytomu je na Štětíně zachycen velký kus města.
Moje sestava: AMD FX-4300 3,8GHz, Asus Strix GTX950 2GB, 8GB ram, WD Caviar blue 1TB 7200 ot/min, Gigabyte GA-970A-DS3P - AMD 970 (motherboard)
Uživatelský avatar
Páreček
Zabanovaný člen
Zabanovaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 18 bře 2016 15:28
Bydliště: Tam, kde se už i Citelisy rozpadají...

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod Solaris 28Tr » 03 dub 2016 22:58

Nechápu co s těma kolizema máte. Při inteligenci AI se stejně jinak jezdit nedá. A co je jinak? Akorát nevrazíte do aut a značek...nic se jinak nemění. Jinak mapa je suprová, projel jsem ji asi pěktrát tam i zpět a jelikož jsem se včera a dnes pohyboval celou dobu v Polsku, můžu říct že prostředí je velmi autentické. Paráda!
Uživatelský avatar
Solaris 28Tr
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 496
Registrován: 20 dub 2014 08:39

Re: [OMSI 2] Bytom 1.00

Příspěvekod ROBOTOX » 03 dub 2016 23:20

Otázka je, jestli je problém inteligence AI nebo tvoje řidičské schopnosti.
Obrázek
Uživatelský avatar
ROBOTOX
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 299
Registrován: 25 led 2014 01:41

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron