TOPlist

[WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod autobusák22 » 16 dub 2018 22:24

Zatím co jsem našel je to že ti chybí tohle:
Sceneryobjects\Objects_SN\model\zaun_a.o3d
Mám rád Brněnský autobus SOR NBG 12
BRNO IS BEST
http://cms.fotozomsi.webnode.com/
autobusák22
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 282
Registrován: 18 zář 2017 12:30
Bydliště: Brno samozřejmě

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod martasknol4 » 17 dub 2018 16:10

Ne, nechybí.
Je tam tento určitý problém
Kód: Vybrat vše
711 15:59:09 -  - Fatal Error:       Error while creating Direct3D-Device - Direct9 Error: D3DERR_NOTAVAILABLE (-2005530518)
MAN NG 313 (Lion’s City) LPG DPmML :P
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 716
Registrován: 17 srp 2016 11:37
Bydliště: B R Ü X !

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Solaris7777 » 22 dub 2018 18:06

Haši, věděl by někdo, jak dát inverzně číslo linky i do jiného hof? Všiml jsem si, že se tohle používá jen u hof pro tuhle mapu a snad jen u téhle linky (screen) , tak by mě docela zajímalo, jak na to, jestli na to tedy někdo přišel. :)
OMSI2_20180422_175129.jpg
Solaris7777
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1282
Registrován: 05 črc 2015 00:17
Bydliště: Ostrava

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod TheFloxiCz » 22 dub 2018 19:52

Lze to udělat jednoduchým zápisem k cíli, který se bude zobrazovat na panelech. Tyto znaky neumí všechny matrixy, záleží, o jaký jde. Krüger má ale těchto možností nespočet a tyto všechny zmíněné budou na 100% fungovat. Je potřeba odzkoušet to I a NI. Možná jsem to obrátil.

Úprava textu
*B - Tučné písmo
*I - Inverzní řádek s cílem
*NI - Inverzní číslo linky
*K - Menší písmo
*N - Schová se číslo linky

Ostatní (nahradí číslo linky za logo)
*P - logo letadla
*DB - logo Deutsche Bahn
*T - Logo tramvaje
*U - Logo U-Bahn
*P - Logo pauzy
*SCH - logo dětí
*BR - logo British Rail


Zápisy poté přidáváme na vyznačené místo(a)

[terminus]
001
Ukazka
UKAZKA

1.radek na panelech*I
2.radek na panelech*K
Ukazka
textura.tga
Ukazka

/EDIT: Upraveno I a NI
Naposledy upravil TheFloxiCz dne 22 dub 2018 20:54, celkově upraveno 1
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1435
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [WiP] [OMSI 2] Fikcyjny Szczecin V2.00.1 by MrYanke$

Příspěvekod Solaris7777 » 22 dub 2018 20:25

Díky Floxi, vyzkoušel jsem to I a opravdu jsi to popletl, ale jinak super. Ještě jednou díky. :)
Solaris7777
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1282
Registrován: 05 črc 2015 00:17
Bydliště: Ostrava

Předchozí

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků